چهارصد و سی و دومین «به اضافه تابناک»؛

بهای دلار دوباره در ایران افزایش خواهد یافت؟ / ویدیوی عصبانیت بی سابقه وزیر بهداشت روی آنتن زنده تلویزیون / ویدیوهایی درباره یک مدیر که به بهانه بدهکاری به مردم استعفا نمی دهد!

کد خبر: ۶۴۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 15 December 2016
قیمت دلار دوباره در ایران افزایش خواهد یافت؟ / ویدیوی عصبانیت بی سابقه وزیر بهداشت روی آنتن زنده تلویزیون / ویدیوهایی درباره یک مدیر که به بهانه بدهکاری به مردم استعفا نمی دهد!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای چهارصد و سی و دومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
 
در چهارصد و سی و دومین «به اضافه تابناک»: افزودن یک بند کلیدی به تحریم های ایران همزمان با عدم امضای تمدید تحریم ها توسط اوباما / ویدیویی از یک جنایت جنگی که نادیده گرفته می شود / قیمت دلار دوباره در ایران افزایش خواهد یافت؟ / ویدیوی عصبانیت بی سابقه وزیر بهداشت روی آنتن زنده تلویزیون / ویدیوهایی درباره یک مدیر که به بهانه بدهکاری به مردم استعفا نمی دهد!
قیمت دلار دوباره در ایران افزایش خواهد یافت؟ / ویدیوی عصبانیت بی سابقه وزیر بهداشت روی آنتن زنده تلویزیون / ویدیوهایی درباره یک مدیر که به بهانه بدهکاری به مردم استعفا نمی دهد!
                  
ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.
 
تعداد بازدید : 60
بازدید 64821
افزودن یک بند کلیدی به تحریم های ایران همزمان با عدم امضای تمدید تحریم ها توسط اوباما / ویدیویی از یک جنایت جنگی که نادیده گرفته می شود؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. «به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود...
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۶
آفرین به وزیر بهداشت
سایت محترم تابناک ! پیشنهاد می شود اخبار و ویدیو های این بخش بدون اظهار نظر گوینده منتشر شود . نظرات شخصی گوینده که با لحنی کنایه آمیز و بعضاً بی ادبانه ادا می شود برای کاربران تابناک ارزشی ندارد . ظاهراً مرسوم شده که در نزدیکی انتخابات هر کسی هر کاری بلد است در مخالفت با دولت انجام دهد . به یاددداشته باشیم که منافع جمع را فدای منافع فردی نکنیم چون در نهایت دود این کار به چشم همه می رود .
تابناک محترم
دختر من پزشک است.وزودی سال ۸۲ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. بین بیش از ۵۰۰ هزارنفر رتبه ۲۳۴ را کسب کرده است.علی رغم اینکه حقش بود در تهران به دانشگاه برود پس از تخصیص سهمیه ها که از اساس غلط است به اصفهان رفت.۷سال درس خواند تا پزشک شود. بعد از ۷ سال نزدیک دوسال در ارادان گرمسار تقریبا رایگان روزی بیش از ۷۰ مریض را ویزیت کرده بعنوان( طرح) حالا بعد از ۲۱ سال درس خواندن باید برود بمدت دهسال در خارج از زادگاه خود طبابت کند چون پزشک است! اگر در درمانگاههای دولتی استخدام شود باید ماهی تزدیک ۲ ملیون حقوق بگیرد! اگر خودش پول داشته باشد و مطب بزند کسی به مزشک عمومی مراجعه نمیکند!
اینست وضع کسی که بین ۶۰۰ هزار نفر رتبه ۲۳۰ را کسب کرده یعنی جزو تیرهوشان و نخبه های جامعه است و این وضع تحصیل و درامدش است. در حالیکه سوپری سر شهرک ما بهترین زندگی را دارد و ماشین ۵۰۰ ملیونی زیر پای فرزندش است! حالا بگذریم از مشاغل دیگری که خدماتی هستتد و سواد هم تدارند و ماهی دهها ملیون تومن درامد دارند و کم هم نیستند. بدبختی نیست که بیاییم ذوم کنیم روی پزشکی که عمر خودرا وقف جامعه میکند؟ این بدبختی نیست فاجعه است.
چرا بایستی پزشکان ایرانی به استرالیا و غرب مهاجرت کنند؟ برای اینکه احترام و حق خود را در وطن دریافت نمیکند.
دختر من وقتی دید باید دهسال دیگر خارج از زادگاه خود خدمت رایگان بکند. صلاح را بر این دید مهاجرت کند.و رفت ملبورن استرالیا. بهترین امکانات را برای پزشک مهیا کرده اند. روزی ۵۰ مریض بطور متوسط ویزیت میکند و از هر بیماری بستگی باینکه چقدر زمان ویزیتش باشد بطور متوسط ۲۵ دلار دریافت میکند یعنی روزی ۱۲۵۰ دلار که در ماه میشود ۳۱۲۵۰ دلار . بهترین خانه، بهترین اتومبیل، بهترین امکانات و حداکثر احترام را در جامعه دارند. لازم است بگویم در استرالیا بیماران حق ندارند به پزشک متخصص رجوع کنند.وحله اول به پزشک عمومی باید مراجعه کنند واگر او تشخیص داد به پزشک متخصص ارجاع میدهد.
اینطوریست که بیش از ۷۵ درصد پزشکان‌ورودی سال ۸۲ علوم پزشکی اصفهان در ملبورن و سیدنی و....مشعول کار هستند.
چرا بایست اینطوری باشد؟ مگر نه اینکه کار درمان ملت ایران‌بر دوش همین پزشکان است که دوسه سالیست ناجوانمردانه مورد هجوم واقع شده اند. چرا با مغزها و نخبه های خود این رفتار دور از عقل و شعور و انصاف را داریم؟ برفرص تعدادی پزشک هستند که کاسبی میکنند که حساب انها با اکثر پزشکان جداست. ایا بخاطر ان چند ده نفر بایستی با ابرو و شخصیت همه انها بازی کرد؟
مهاجرت بک نخبه‌فرار ژن های مستعد استگ وآیا دیگر بوطن بازخواهند گشت؟ هرگز! .....
....در جامعه ای که برای انسانها و زحمت آنها ارزش قائل شوند کارگر معدن بیشترین حقوق و مزایا را دارد. همانطور که در استرالیا چنین است. برای زحمت انسانها ارزش و حقوق قائل هستند. نه اینکه وابسته به فلان وزیر و فلان مدیرو فلان نماینده مجلس و ...و..... باشی و تو را بکنند مثلا مدیرعامل فلان شرکت دولتی و حقوق ده ملیونی به او بدهند و سالی صدها ملیون تومن حق ماموریت خارج از کشور بیخودی و حق هضویت در هیئت مدیره و حق حضور در جلسلت و...و.... تقدیمش کنند.
تا اینطوریست و بجای دزدها و قلاتیق حرفه ای با نخبه ها و پزشکان برخورد میشود ..هیچوقت کشور درست نخواهد شد
این ره که ما میرویم به ترکستان است.
آقای قاضی زاده ! برای این که منتقدین پاسخ خود را دریافت کنند ، برای پزشکان سقف حقوق تعیین کنید تا باعث خروج پزشکان از بخش دولتی شده و این بخش با کمبود نیروی متخصص مواجه شود .
در وزارت بهداشت ودرمان قاضی زاده جز ظلم وتبعیض چیز دیگری ندیدیم عده ای زحمت بیمار می کشند در معرض تمام بیماریها قرار می گیرند شبها بی خوبی می کشند انوقت کارانه اش مدیران وسوپر وازرهای که تاز به دوران رسیده اند می گیرند
عجب رويي داره اين پولادگر ............ بلا هستند اينها براي مملكت
من که با نظر وزیر بهداشت خیلی موافقم
کار شماپول جمع کردنه آقای وزیر ..خوشبختانه یا بد بختانه موفق هم بودید!!!هر ندونه شما میدونید این طرح هیچ تاثیری در ارتقا سلامت در مناطق محروم نداشته به هیچ وجه!!
تابناک خیلی غلط میکنه که قضاوتهای یک طرفه و خوراک انتخاباتیش رو تو این سری فیلماش داره رشد میده
مجید جان او "فدرال رزرو" هست نه "فدلال رزرو"!!!!!!!!
دکتر هاشمی پرشک است و بی مورد از پزشکان حمایت می کند واقعا حق با مصاحبه گر ایت
بدهکاری به مردم?!!!!!البته آره راست میگه بدهکاره به مردم،......... و از این نظر بدهکاره به مردم
چند شب پيش شبكه اسكاي نيوز يك گزارش كامل از نقش بمب ها و موشكهاي انگليسي در كشتار مردم يمن پخش كرد، برنامه اخر شب پخش شد ولي من تو هيچ شبكه فارسي نديدم. لطفا اون رو پيدا كنيد و بازپخش كنيد تا دست اين روباه پير رو بشه
آفرین به صدا و سیما و لعنت بر کسانی که هر چیز به ضررشونه دروغ اعلام می کنند.
من خودم همین همین هفته پیش آمپول خریدم دونه ای یک و نیم میلیون یک ریال هم بیمه نداد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
فروشنده های آمپول منفی دادن خخخخخخ
آقای هاشمی در ابتدای وزارتشان سخنانی در مورد زیر میزی گرفتن پزشکان فرمودند که اذهان مردم را نسبت به پزشکان بدبین کرد . خود کرده را تدبیر نیست . ایشان به جای ایجاد جو تخریب پزشکان ، بدون جنجال و سر و صدا می توانستند پزشکان زیر میزی بگیر را جریمه و ممنوع الکار کنند .