بازدید 6650
۲

اعلام زمان پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته

کد خبر: ۶۴۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 15 December 2016
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با برنامه‌ریزیهای دولت یازدهم تمامی مطالبات فرهنگیان بازنشسته تا هفته آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم محمدباقر نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزیهای دولت یازدهم تمامی مطالبات فرهنگیان بازنشسته در کشور هفته آینده پرداخت می‌شود و انتظار می‌رود با پرداخت این مطالبات دغدغه و نگرانی قشر فرهنگیان که برای دولت از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، برطرف شود.

وی با بیان اینکه دولت تنها وعده‌هایی را به مردم و استانها می‌دهد که بتواند به آن وعده‌ها عمل کند، تصریح کرد: بنده نیز در اینجا مسئولم وعده‌هایی که دولت توانایی اجرای آن را دارد، بدهم.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: هم اکنون دولت یازدهم با مشکل منابع مالی مواجه بوده و با وجود این محدودیت این منابع مالی، 14 هزار و 700 میلیارد تومان مطالبات گندمگاران را پرداخت کرده که این امر برای دولت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نوبخت گفت:‌ یکی از دغدغه‌های اصلی دولت امسال پرداخت مطالبات گندمکاران بود چرا که کشاورزانی که با زحمتهای زیاد و تلاش شبانه‌روزی توانسته بواند تولید ملی را ارتقا دهد مطالباتشان پرداخت نشده بود که این امر با پیگیری رئیس جمهور پرداخت شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: دولت برای اجرای پروژه‌ها در کشور اولویت‌بندی کرده و نمی‌خواهد تمام پروژه‌ها را نصفه نیمه رها کند بلکه پروژه‌هایی که در بخشهای اقتصادی، گردشگری و دیگر بخشها برای کشور مهم است از اولویت برخوردار بوده و اجرای این پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز برای سفر به اردبیل محدودیتهای زیادی از جمله برودت هوا وجود داشت، اظهار کرد: بنده با تمام سختی و مشکلات راه به اردبیل آمدم چرا که این سفر مخلصانه بود و من برای مردم استان اردبیل ارادت خاصی دارم که امروز با وجود سردی هوا از سفر به اردبیل بسیار خوشحال شدم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲
آموزش و پرورش و دانشگاهش حق التدریس یک سال و نیم گذشته را هم پرداخت کند. ما گناه نکردیم که ...
الکی میگه!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر