بازدید 3202
۱

واکنش تند خداداد به خبر محرومیت خود

کد خبر: ۶۴۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 14 December 2016
مدیرفنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: قرار است با کارلوس کی‌روش و علیرضا منصوریان صحبت کرده تا از فریدون اصفهانیان به عنوان مشاور فنی استفاده کنند!
به گزارش تابناک ورزشی، خداداد عزیزی درباره محرومیت دو جلسه‌ای‌اش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از مدیرعامل باشگاه شنیدم که دو جلسه محروم شده‌ام. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که قانون آن بر اساس شرع اسلام است. کجای شرع اسلام نوشته شده که بدون توضیح و تحقیق از قاتل، گردن او را بزنند؟ برای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال احترام قائلم، اما چطور بدون اینکه توضیحی از من بخواهند، گردنم را زدند؟
وی افزود: خنده‌دار است که ناظر بازی گزارش داده و کمیته انضباطی هم بر اساس این گزارش رأی به محرومیت من داده است. در فوتبالی که فساد است، از کجا معلوم ناظر بازی دروغ نگفته باشد؟ من هم می‌توانم کمک‌هایم را به عنوان شاهد بیاورم که چیزی نگفته‌ام و آنها تأیید کنند. اگر من را خواستید و توضیحاتم قانع کننده نبود، آن وقت گردنم را بزنید. حرف من همیشه همین بوده که خیلی از قوانین ما ایراد دارد. واقعا محرومیت من خنده‌دار است.
مدیر فنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص انتشار کلیپی از علی عباسی مدیرعامل باشگاه که در حال رقصیدن است، گفت: زندگی شخصی خودش است و دوست دارد برقصد، به دیگران چه ارتباطی دارد؟ اگر با نرقصیدن مدیرعامل ما، مشکل فوتبال‌مان حل می‌شود، به او می‌گوییم دیگر نرقصد! دو برنامه عمده برای خودمان ترسیم کرده‌ایم. نخست اینکه عباسی دیگر نرقصد تا مشکل تیم ما حل شود. دوم اینکه از فریدون اصفهانیان برای مسائل فنی مشاوره بگیریم. قصد داریم با کارلوس کی‌روش هم صحبت کرده تا از اصفهانیان به عنوان مشاور فنی استفاده کند.
عزیزی خاطرنشان کرد: اصفهانیان در مصاحبه‌ای از ما خواسته که دانش فنی بازیکنان‌مان را بالا ببریم. از روز گذشته که متوجه این مسئله شده‌ام، در تلاش هستم از رهنمودهای گوهربار جناب اصفهانیان استفاده کنم تا سطح فنی تیم را بالا و بالاتر برده و به ابرها برسیم! به منصوریان هم پیشنهاد کرده‌ام که از اصفهانیان استفاده کرده تا مشکل استقلال حل شود. از طرفی قرار است با کلن آلمان هم صحبت کرده تا اصفهانیان لژیونر شود. آقای اصفهانیان! شما که می‌گویی داوری مشکلی ندارد، چرا درباره مسائل فنی حرف می‌زنی؟ اگر منظورت این است که چرا ما در مورد داوری صحبت می‌کنیم، پس تو چرا درباره مسائل فنی حرف می‌زنی؟ کجای این فوتبال هستی که در ارتباط با مسائل فنی اظهارنظر می‌کنی؟ نمی‌دانم رئیس«آپارتمان» داوری هستی یا هر چیز دیگر، اما به اندازه خودت صحبت کن. چطور من حرف می‌زنم، محروم می‌شوم، اما اصفهانیان که صحبت کرده، محروم نمی‌شود؟ جالب است که «دیگ به دیگ می‌گوید رویت سیاه!»
وی با اشاره به قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار پیکان و سیاه‌جامگان گفت: بعد از بازی با پیکان متوجه شدم که چرا گلر جوان ما از داور کارت گرفته است. گلر دوم و جوان تیم در صحنه‌ای توپ را مشت کرده و مهاجم پیکان به او برخورد کرده است. او به سمت داور رفته و عنوان می‌کند که بازیکن پیکان مدام با او برخورد دارد. اکبریان هم در اظهارنظری جالب گفته که صحبت نکن و برو پرش‌هایت را درست کن! گلر ما هم پاسخ داده که به شما چه ارتباطی دارد که چطور بپرم؟ اکبریان هم به او کارت نشان داده است. من نمی‌دانم اکبریان داور است یا مربی دروازه‌بان‌ها. البته اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال باید ایرادها را بگوید!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیاست ما مثل دیانت ماست خلاصه همه چیزمان مثل دیانت ماست .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل