چهارصد و سی امین «به اضافه تابناک»؛

ویدیوی حمله شدیداللحن بازیگر زن تلویزیون به صدف طاهریان / ویدیوهایی از روند قاچاق خاک ایران به امارات متحده عربی / ویدیویی از موتور اتمی که روحانی دستور ساختش را داد

کد خبر: ۶۴۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 13 December 2016
ویدیوی حمله شدیدالحن بازیگر زن تلویزیون به صدف طاهریان / ویدیوهایی از روند قاچاق خاک ایران به امارات متحده عربی / ویدیویی از موتور اتمی که روحانی دستور ساختش را داد«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای چهارصد و سی ام روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در چهارصد و سی امین «به اضافه تابناک»: ویدیوهایی از اولین تسویه حساب سیاسی موفق دونالد ترامپ / ویدیوی حمله شدیداللحن بازیگر زن تلویزیون به صدف طاهریان / ویدیوهایی از روند قاچاق خاک ایران به امارات متحده عربی / ویدیویی از موتور اتمی که روحانی دستور ساختش را داد / ویدیوی یک نظرسنجی جنجالی و میدانی: حزب الله یا بزرگراه؟!
  ویدیوی حمله شدیدالحن بازیگر زن تلویزیون به صدف طاهریان / ویدیوهایی از روند قاچاق خاک ایران به امارات متحده عربی / ویدیویی از موتور اتمی که روحانی دستور ساختش را داد
              
ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.
 
تعداد بازدید : 264
بازدید 66608
۸
ویدیوهایی از اولین تسویه حساب سیاسی موفق دونالد ترامپ / ویدیوی یک نظرسنجی جنجالی و میدانی: حزب الله یا بزرگراه؟!؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. «به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸
تابناک شمام یه مواقعی مردم‌ را احمق فکر میکنید
شما اطلاع ندارید تمام‌کوه و دره و منابع طبیعی ایران‌ را معادن‌برداشت سنگ به ویرانه تبدیل کرده اند؟
برای اینکه خوب دوزاری کجت بیفته پیشنهاد میکنم‌‌با هواپیما یه سفر از مشهد‌بطرف تهران البته در روز حرکت کتید و البته طوری بشینید که کوههای سمت راست هواپیما که البرز شرقی موسوم است و همینطور به کوههای حاشبه کویر
ازون بالا به طلیعت البرز شرفی نگاه کنید.
البته وقتی هواپیما به اسمان سمنان میرسد و ارتفاع کم میشود اوج فاجعه را میشود دید.
بعنی منطقه ای و دره ای را نمیبینید که چندین معدن برداشت سنگ و بدون ضوابط مشعول به ویرانی طبیعت نباشند.
البته این فقط مختص البرز شرقی نیست
خوب است یکبار در یک روز با ماشین بروید منطقه جنوبی کرکس نطنز و بر دامنه کرکس که مشرف به روستاهای طرقرود و طار و کشه و دهها روستای دیگر است نگاه کنید . خواهید دید حتی بک تپه نیست که به اوار تبدیل نشده باشد. و در مورد دامنه شمالی هم کافبست بکروز به روستاهای اوره و طامه و بیدهند و چندین روستای دیگر سری بزنید تا فاجعه زیست محیطی را لبینید.
خب این فقط دومنطقه از طبیعت ایران است. و خوب اطلاع دارید هرحا که سنگی قابل عرضه با نازلترین قیمت باشد به یغما میرود.
هیچکدام از هراران معدن سنگ ضوابط بهره برداری را رعایت نمیکننر
چطوری؟....
سالهاست بردن خاک کشورمون برای ساخت شهرجدید جزایر جدید در امارات تا نزدیک ابوموسی بشن هست . سالهاست این خاک در حال رفتن است . چه کسی این مطلب را نمیدانست؟دولتمردان یعنی نمی دانستند ؟ چرا کاری نمیکنند؟حرف خوبی زدید آیا همه چیزپول است ؟ ارزش این پول چقدر است که همچی را به آن می فروشیم؟
املای شدید اللحن با دو حرف (ل) صحیح است ، شدید ال لحن
در باره صادرات خاک اشتباه است چون خاک نمیتواند کلینکر شود .
خیلی خیلی باحال و پر محتوا و قشنگ. دست مریزاد
اگر رسانه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی نبودند چه ها بر سر این ملت میآمد از فروش خاک و آب و ....
متاسفانه آنهایی که مسئول هستند و ادای نخبه و عقل کل بودن را دارند...آرزوهای آنچندانی هستند. تا اینکه یک رسانه ای یا شبکه اجتماعی موضوعی را مطرح کند تا بقیه شاخک هایشان تیز شود. خدا به فریاد این ملت مظلوم و نجیب برسد . اللهم عجل لولیک الفرج
ظاهرا بعضی وقت ها دوستان برای درست تلفظ کردن اسمها زیاده روی می کنن. تلفظ صحیح تیلرسون هست و تایلرسون صحیح نیست
1 - به احتمال زیاد این کلیپ ساختگی و غیر واقعی است.
2 - حتی اگر این کلیپ واقعی باشد ؛ یک مورد نمیتواند قابل استناد به همه باشد.
3 - این خانم محترم اگر راست میگوید ، برگردد و کشور خودش را آباد کند.
4 - وضعیت پناهجویان در کشور های دیگر (فرانسه ، آلمان ، استرالیا) خیلی خیلی بد است که حتی به خود سوزی آنها نیز منجر شده است.
5 - ایران خودش کلی نیروی کار جوان بیکار دارد و توقع بیجا نباید داشته باشند.
6 - کجای دنیا چند میلیون مهاجر ده ها سال بدون گذرنامه و ویزا با امنیت میتوانند زندگی کنند.
7 - از همه امکانات یارانه ای (برق، آب، گاز، حمل و نقل، اماکن عمومی، مدرسه و ...) همانند یک فرد ایرانی استفاده میکنند در حالیکه هیچ گونه مالیات و عوارض نمیدهند !
8 - من شخصا دوستدار برادران و خواهران افغانستانی هستم اما باید این واقعیت ها را هم بیان کرد تا دشمنان ایران نتوانند آب را گلالود کرده و ماهی بگیرند.