بازدید 12060

حرکات موزون مدیرعامل لیگ برتری درحضور بازیکنان!

اینگونه شایعات در حد اخباری که از زدوبند و تبانی برخی مدیران روی نتایج یا برای جذب و انتقال بازیکنان فوتبال مطرح می شود، جنبه عمومی ندارد اما از حیث اخلاقی برای فوتبالی که باشگاه هایش عنوان فرهنگی را با خد یدک می کشند، مناسب نیست
کد خبر: ۶۴۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 13 December 2016
قطار اخبار حاشیه ای در فوتبال ایران از حرکت نمی ایستد و هر روز حواشی تازه ای از اهالی این رشته ورزشی، بگوش می رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، در تازه ترین حواشی که بین اهالی فوتبال پیچیده، مدير عامل يك تيم ليگ برتري در ميهماني که مناسبت آن هم نامعلوم بوده و گفته مي شود خودش ميزبانی آن را برعهده داشته است ، تعدادي از بازيكنان تيمش را دعوت كرده و در ميان آنها به رفتار و حركات ناشايست و خلاف شان یک مدیر پرداخته است!

تا حالا بیشتر شنیده می شد که مدیران باشگاه ها بیشتر در پی حل و فصل حواشی بازیکنان شان هستند و بارها خبرهایی مبنی بر حضور در کلانتری ها بابت مهمانی های شبانه و گذاشتن سند از سوی مدیرعامل برای ضمانت بازیکنان شان، منتشر می شد اما این بار گویا خود مدیرعامل در یک مهمانی عادی آن هم مقابل چشمان بازیکنانش به حرکات موزون پرداخته که می تواند باعث فروپاشی دیوار احترام بین آنها باشد.

هرچند اینگونه شایعات در حد اخباری که از زدوبند و تبانی برخی مدیران برای جذب و انتقال بازیکنان فوتبال مطرح می شود، جنبه نگرانی عمومی ندارد اما از حیث اخلاقی برای فوتبالی که باشگاه هایش عنوان فرهنگی را با خد یدک می کشند، مناسب نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
حالا کدوم تیمه ؟ حرف اولشو اعلام کنید
حالا رفتار اون زشت یا زیبا. آیا دخالت در زندگی خصوصی دیگران کار خوبیه؟
یعنی به خصوصی ترین جاها سرک می کشید ، ولی مسائل کلان مملکت که داره ریشه مملکت رو خشک میکنه رها کردید .
وای به حال آیندگان
یعنی اگر یه مدیر برقصه خلاق شانه هست ..


بابا هر رفتاری مربوط به یه جایی هست ..

آقا مدیره توی خونه جلوی دوستان صمیمش رقصیده


واقعا چه تفکرات منفی دارید شما
چه در این مورد
چه موارد دیگه از اشخاص دیگه
به شما هیچ ربطی نداره
تابی جان تلاش برای جذب مخاطب به چه قیمتی
آیا فعل حرام انجام داده یا اختلاس کرده ؟؟

مهمانی ساده

همین فقط مهمانی ساده
ناشایست و خلاف شان مدیر رو کی تعریف و توصیف کرده؟ شما ؟ با کدوم معیار؟ مث اینکه تو این مملکت نیستد ها؟ !
چطوره که کاندید ریاست جمهوری تو فلان کشور جلوی دوربین میرقصه آب از آب تکون نمیخوره اونوقت اینجا شعایر خود تعریف زپرتی خدشه دار میشه؟
حالا چی شده مگه؟! مثلاً باراک اوباما رییس جمهور آمریکا اون همه در مهمونی های مختلف حرکات موزون انجام داد ، باعث از بین رفتن اعتبار و احترام خودش و فروپاشی آمریکا شد؟! یه چیزی بگید که تو ذهن بگنجه!
یک مشت مزدور .هزار چهره شادی را از ملت آزاده ومتمدن میگیرند
ببخشید، حرکات موزون بدتر است یا برداشت غیر مجاز حقوق نجومی یا اختلاس؟ اصولا حرکات موزون بدتر است یا دروغ گفتن؟
اسمش حرکات موزون نیست . اسمش رقص هست (-:
خوب که چی؟ رقص بده ؟یا بقول شما حرکات موزون؟ خیلی از مخلوقات خدا میرقصند.طاووس هم میرقصه مرغ عشق هم میرقصه اصلا هیچ فکر کرده اید که رژه نظامی هم نوعی رقصه{یا بقول شما حرکات موزون}؟انچنان کلمه رقص را کرده اید تابو که جرات نمیکنید بگویید رقص و همه اش میگویید حرکات موزون!فکر میکنم اگر شمس تبریزی ومولوی هم الان زنده بودندومیخواستند دیوانشان را منتشر کنند میگفتید بشرطی که هرجا کلمه رقص هست بگویند حرکات موزون! با عوض کردن واژه ها معانی را نمیتوانید عوض کنید حالا همه جابه ابجو بگویید ماالشعیر به رقص هم بگویید حرکات موزون
مگر صمیمی بودن با مجموعه تحت سرپرستی عیب است .مهمانی به هر مناسبت که بوده باشه جمع مردانه بوده و رسانه ای کردن این موضوع خلاف رفتار حرفه ای است.ضمن اینکه خبرتان هیچ ارزش خبری نداشت بلکه بر ابهام ها افزود.
نگرانی بابت فرو ریختن دیوار احترام بین بازیکن و مربی یک تیم به من چه ؟ به ما چه ؟ به شما چه ؟ یه عده صبح که از خواب پا میشن فقط دنبال این هستند که ببینن کیو میتونن خراب کنن !
وقتی معلم قران آن می کند ، حرکات موزون از یک مدیر لیگ خیییییلی هم زننده نیست.
خوب رقصیده که رقصیده.... کلا دوست دارید به همه چی گیر بدین ها. احترامی که بخواد با یه رقص توی محفل خودمونی از بین بره همون بهتر که نباشه. دست بردارین از این افکار پوسیده
خوب که چی !
تو را به خدا به اینگونه موارد کاری نداشته باشیم . به خدا ما ایرانی و دارای اندیشه های بزرگ و جهانی هستیم . سطح ایرانی را اینقدر پایین نیارید . چکار به پستوی زندگی مردم داریم ؟؟؟
به جای حرکات موزون از کلمه رقص استفاده کنید چه اتفاقی میافته؟ ول کنید این مسخره بازیها رو.
دزدی غارت و....خلاف شان مدیر را تعریف کنید
اشاعه این خبر از اصل آن بدتر است
رقصیده ، هروقت تونستید کلمه رقصیدن را بجا بکار ببرید اونوقت حرف بزنید.شما حتی با کلمات مشکل داریذ
شما مثل اینکه در خلا زندگی میکنید.از کی تاحالا رقصیدن حرکتی زشت وناشایست شده است.آین چیزها در عرف مردم به هیچ وجه زشت وناشایست نیست وکاملا عادی وبدیهی است.دیگر دوران ریا کاری ومقدس نمایی های کاذب حتی در محافل رسمی، بسر آمده است
از کی تا بحال رقص جزو فرهنگ نیست؟
بذاريد كمي شادي هم باشه مرديم از بس عزاداري زياده
فقط اعدام
این چه خبر مضحکیه؟ زندگی خصوص دیگران به شما چه؟
رقص ارهنرهاي هفت گانه است اين مديراين كاروكرده كه باشان مديريت همخواني نداردولي بهترازمديراني است كه حفظ ظاهرميكنندوبايك من ريش فقط به فكردزدي واختلاس هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی