بازدید 2576

تیمی که دوش نداشت ،موش داشت!

اگر اراده کنیم می‌توانیم از این پس تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی هم بشویم. 6 امتیازی که تاکنون کسب کردیم برای فدراسیون فوتبال و ما آن را نمی‌خواهیم.
کد خبر: ۶۴۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 11 December 2016
جلسه معارفه سرمربی تازه وارد ماشین سازان برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد کاظمی که روز گذشته به عنوان سرمربی تیم ماشین سازى انتخاب شد، ظهر امروز در محل باشگاه ماشین سازى رسما به بازیکنان تیمش معرفی شد. جلسه معارفه فرهاد کاظمی پشت درهاى بسته برگزار شد و اجازه حضور خبرنگاران در این جلسه داده نشد.

گفته می‌شود فرهاد کاظمی در این جلسه خطاب به بازیکنانش گفته است:آرزوی من بود که تک تک شما را در تیمم داشته باشم. من روز تک تک شما حساب کردم چون واقعا بازیکنان بزرگی هستید اما تا این لحظه حتی 5 درصد توان خود را برای تیم نگذاشتید. امیدوارم از این پس به صورت حرفه‌ای کار کنید و ساعت 11 شب بخوابید و گوشی‌های تان را هم خاموش کنید.

تیمی که دوش نداشت ،موش داشت!

وی ادامه داد:از این پس اخراج ها جریمه دارند. اگر اراده کنیم می‌توانیم از این پس تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی هم بشویم. 6 امتیازی که تاکنون کسب کردیم برای فدراسیون فوتبال و ما آن را نمی‌خواهیم. ما از این به بعد می‌خواهیم از صفر شروع کنیم و همه امتیازات را به دست بیاوریم. 
در فصل نقل و انتقالات هم به هیچ بازیکنی نمی‌گویم که به او احتیاج ندارم چون در نیم فصل دوم روی همه شما حساب ویژه‌ای باز کردم اما هر بازیکنی دوست ندارد در تیم باشد و دلش با ماشین‌سازی نیست می‌تواند از ما جدا شود.

سرمربی جدید ماشین‌سازی خاطرنشان کرد:ما با تاکتیک‌هایی که داریم جلو می‌رویم و کاری به امکانات نسبتاً ضعیف مان نداریم چون همه آنان بهانه است. زمانی که در سیاه‌جامگان بودم در جایی تمرین می‌کردیم که دوش نداشت موش داشت. ما در آسفالت هم تمرین کردیم. من به همه شما اعتماد دارم که امیدوارم از این پس مقابل همه تیم‌ها نتیجه بگیریم ما از هیچکدام از تیم‌ها ترسی نداریم و می‌توانیم همه آنها را از پیش رو برداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار