بازدید 8424

داعش در حال عقب نشینی از تدمر

کد خبر: ۶۴۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۸ 11 December 2016
ارتش سوریه با کمک نیروهای تازه از راه رسیده و حملات هوایی جنگنده‌های روس توانست داعش را به خارج از شهر تدمر بیرون برآند.

به گزارش فارس، پس از آن که ساعتی قبل گروه تروریستی داعش توانست تا مرکز شهر راهبردی تدمر در شرق استان حمص پیشروی کند، نیروهای سوری در حملات معکوس توانستند تروریست‌ها را تا شمال شهر تدمر عقب برانند.یک منبع میدانی اعلام کرد: ساعتی قبل تروریست ها توانستند به طور موقت شهر تدمر را اشغال کنند اما با اعزام نیروهای تازه نفس پیشروی آنان متوقف شد.وی افزود: نیروهای تازه نفس توانستند در گام نخست با توقف پیشروی تروریست‌ها، آنان را از مرکز شهر تدمر عقب برانند.

این منبع میدانی از ورود نیروی هوایی روسیه به درگیری‌ها تدمر خبر داد و گفت: از دقایقی قبل بالگردهای نیروهای روسیه به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های داعش هستند.
 
وی تصریح کرد: ورود نیروی هوایی روسیه با بهتر شدن وضعیت جوی هوا صورت گرفت.این منبع میدانی افزود: لحظاتی قبل نیز تروریست ها از شمال شهر و روستای عامریه عقب نشینی کردند.روند عقب نشینی تروریست های داعش با وجود ارسال چندین انتحاری همچنان ادامه دارد.

همچنین، منابع میدانی از ورود نیروهای ویژه تیپ فاطمیون به شهر «تدمر» برای جلوگیری از پیشروی گروه‌ تروریستی داعش خبر دادند.این منابع گفتند: «نیروهای ویژه فاطمیون تجربه بالایی برای نبرد با تروریست‌ها در منطقه دارند.»

تروریست های داعشی شامگاه امشب تواستند شهر تدمر را برای چند ساعت به طور موقت اشغال کنند.منابع میدانی همچنین اعلام کردند: شهروندان با کمک نیروهای ارتش به حومه شهر منتقل داده شده اند تا آسیبی به آنان وارد نشود.خبرها حاکیست نیروهای سوری، شهرودان را به منطقه «تیفور» و فرودگاه T4 منتقل کردند.درگیری‌ها شدید و بی‌سابقه همچنان در حومه شمال شهر تدمر ادامه دارد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر