بازدید 6712

سفیر جدید ترکیه وارد تل آویو شد

منابع خبری از ورود سفیر جدید ترکیه در رژیم صهیونیستی به تل آویو خبر دادند.
کد خبر: ۶۴۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۸ 11 December 2016
منابع خبری از ورود سفیر جدید ترکیه در رژیم صهیونیستی به تل آویو خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از فلسطین الیوم، رادیو رژیم صهیونیستی از ورود «کمال اوکیم» سفیر جدید ترکیه در رژیم صهیونیستی به تل آویو خبر داد.

بر اساس این گزارش «کمال اوکیم» شامگاه شنبه وارد فرودگاه بن گوریون شده است. نخستین سفیر رژیم صهیونیستی در ترکیه از سال ۲۰۱۰ نیز هفته گذشته استوارنامه رسمی خود را تسلیم رئیس جمهور این کشور کرده بود.

«ایتان نائح» که اولین سفیر رژیم صهیونیستی در ترکیه از سال ۲۰۱۰ است در کاخ ریاست جمهوری در آنکارا مورد استقبال «رجب طیب اردوغان» قرار گرفته و استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

حمله کماندوهای اسرائیلی به کشتی فعالان ترک که سال ۲۰۱۰ عازم نوار غزه شده بود ۱۰ فعال ترک کشته شدند و اسرائیل و ترکیه سفرای خود را فراخوانده و روابط میان آنها به پایین ترین حد خود رسید.

رژیم صهیونیستی نیمه ماه نوامبر گذشته نائح را به عنوان سفیر خود در ترکیه انتخاب کرد. از سوی دیگر ترکیه نیز « سمینا کمال اوکیم» مشاور نخست وزیر ترکیه را به عنوان سفیر ترکیه در سرزمین های اشغالی معرفی کرد.

انتظار می‌رود روابط ترکیه و رژیم اسرائیل که پس از سال ۲۰۱۰ به پایین‌ترین سطح خود رسیده بود، با توافقنامه عادی سازی روابط میان دو طرف که ۲۶ ژوئن در شهر رم، پایتخت ایتالیا امضا شد، وارد مرحله جدیدی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل