بازدید 3784

بيهوش‌كردن راننده براي فرار از پرداخت كرايه

کد خبر: ۶۴۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 11 December 2016
متهم سابقه‌داري كه راننده خودرويي را به خاطر كرايه 800 هزار توماني بيهوش كرده بود با تيزهوشي كاركنان پاركينگي در غرب تهران دستگير شد.
 
به گزارش جوان، ساعت 14 روز يك‌شنبه چهاردهم آذرماه كاركنان پاركينگي در حوالي ميدان آزادي، مأموران كلانتري 135 آزادي را از دستگيري مرد جواني كه راننده خودرويي را بيهوش كرده بود، با خبر كردند.
 
لحظاتي بعد تيمي از مأموران در محل حادثه حاضر شدند و مرد جوان را كه در محاصره تعدادي از شهروندان قرار داشت، بازداشت كردند. يكي از كارمندان پاركينگ گفت: ساعتي قبل مرد 55 ساله‌اي خودرواش را به اين پاركينگ آورد. راننده گفت: منتظر يك مسافر است تا اينكه اين مرد جوان با يك فلاسك چاي و مقداري نان وارد پاركينگ شد. او به راننده چاي داد و بعد از ساعتي باقي‌مانده و چاي فلاسك را خالي كرد و تصميم داشت از پاركينگ خارج شود كه متوجه شديم راننده ميانسال بيهوش شده است. به همين دليل به او مشكوك و مانع فرارش شديم و موضوع را به مأموران خبر داديم. وي ادامه داد: پس از اين با اورژانس تماس گرفتيم و راننده بيهوش را به بيمارستان منتقل كرديم.

بهنام 28 ساله پس از دستگيري در ادعايي به مأموران گفت: من و همسرم شب گذشته از ايلام خودروي پژويي را به مقصد تهران به صورت دربست كرايه كرديم. قرار شد پس از رسيدن به تهران كرايه 800 هزار توماني راننده را پرداخت كنيم. صبح به تهران رسيديم و من به راننده گفتم كه پول همراهم نيست، بايد به منزل بروم و پول بياورم، راننده نيز مدارك و تلفن‌همراهم را گرو نگه داشت تا وقتي كرايه‌اش را دادم، مداركم را پس دهد. من همسرم را به منزل بردم و زمان برگشت به پاركينگ، مقداري قرص خواب‌آور و نان و پنير و فلاسك چاي تهيه كردم و به پاركينگ آمدم. به راننده گفتم كه منتظر يكي از دوستانم هستم تا براي من پول بياورد و او هم باور كرد. پس از اين مقدار زيادي قرص خواب‌آور  داخل ليوان چاي حل كردم و به راننده تعارف كردم. او وقتي چاي را خورد، بيهوش شد و من هم مداركم را برداشتم و خواستم فرار كنم كه كاركنان پاركينگ مانع من شدند.
 
در حالي كه تحقيقات به دستور قاضي علي وسيله ايرد موسي، بازپرس شعبه 5 دادسراي ناحيه 34 از سوي مأموران ادامه داشت، شاكي پرونده پس از مرخص شدن از بيمارستان با حضور در دادسراي ناحيه 34 تهران قاضي پرونده گفت: بهنام به اين بهانه كه چايي سرد مي‌شود، ليوان را به من داد و من چايي نوشيدم، ناگهان سرم گيج رفت و پس از 48 ساعت بعد از اينكه چشمانم را باز كردم، خود را در بيمارستان لقمان ديدم.
 
بررسي‌هاي مأموران نشان داد متهم داراي سابقه كيفري است به همين دليل   براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي ايرد موسي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر