بازدید 2957

مردانی در گردندپری باکو طلایی شد

سجاد مردانی نماینده سنگین وزن تکواندوی ایران در گرند پری باکو در فینال مسابقات با شکست نماینده روسیه به مدال طلا دست یافت.
کد خبر: ۶۴۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 10 December 2016
 تکواندوکار سنگین وزن کشورمان در مرحله فینال مسابقات گرندپری باکو، با کسب پیروزی مقابل «ولادیسلاو لارین» به مدال طلای وزن ۸۰+ کیلوگرم دست یافت.
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از  سایت فدراسیون تکواندو، دومین روز از مسابقات فینال گرندپری 2016، که از ساعت 8:30 صبح امروز (شنبه) به وقت ایران در مجموعه ورزشی المپیک «سارهادچی» آغاز شده بود با معرفی مدال آوران این دوره از رقابت‌ها به پایان رسید. در این دوره از مسابقات 16 تکواندوکار (هر وزن دو نماینده) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده در ماه اکتبر با یکدیگر مبارزه کردند و در نهایت مدال آوران 4 وزن 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم در گروه مردان و 4 وزن 49-، 57-، 67- و 67+ گیلوگرم زنان در آخرین گرندپری سال 2016 معرفی شدند.
در پایان مسابقات فینال گرندپری 2016، در وزن 80+ کیلوگرم، سجاد مردانی تکواندوکار کشورمان در فینال این رقابت‌ها رو در روی ولادیسلاو لارین از روسیه قرار گرفت و با کسب پیروزی در این دیدار، آخرین مدال طلای گرندپری را به نام خود ثبت کرد.
سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان برای دستیابی به مدال طلا در مبارزه نخست خود به مصاف دنیل گومز اسپانیایی، دارنده مدال برنز بازی‌های اروپایی 2015 رفت و توانست با کسب نتیجه 3 بر یک پیروز این دیدار باشد، سپس در دومین دیدار خود با یاسین طرابلسی از کشور تونس، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2013، طلای مسابقات قهرمانی آفریقا 2016 و طلای بازی‌های آفریقا 2015 مبارزه کرد و با نتیجه 6 بر 2 توانست بر او غلبه کرده و به مرحله نیمه نهایی برسد.
مردانی در سومین پیکار با عبدل ایسوفو نماینده نیجریه، نایب قهرمان بازیهای المپیک 2016، نقره مسابقات قهرمانی آفریقا 2014 و طلای بازی‌های آفریقا 2015 مبارزه کرد و با اختلاف یک امتیاز و نتیجه 7 بر 6 حریف نیجریه ای را شکست داد و توانست با عبور از نایب قهرمان المپیک به مرحله فینال راه پیدا کند.
در فینال گرندپری 2016، آرمین هادی‌پور، بهنام اسبقی، ابوالفضل یعقوبی و مسعود حجی‌زواره نیز 4 نماینده دیگر کشورمان بودند که از کسب مدال باز ماندند.
هدایت تیم‌ ملی کشورمان بر عهده بیژن مقانلو (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی (مربی) و هادی افشار (مربی بدنساز) است.
مسابقات فینال گرندپری G8 است و به دارندگان مدال طلا 80 امتیاز، نقره 48 امتیاز و برنز 28.8 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی