بازدید 5412

پیشنهادات پنتاگون به ترامپ برای مبارزه با داعش

منابع آگاه در کنگره و ارتش آمریکا اعلام کردند وزارت دفاع این کشور به دنبال ارائه پیشنهاداتی به دولت ترامپ در راستای تشدید مبارزات این کشور علیه داعش است.
کد خبر: ۶۴۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 10 December 2016

منابع آگاه در کنگره و ارتش آمریکا اعلام کردند وزارت دفاع این کشور به دنبال ارائه پیشنهاداتی به دولت ترامپ در راستای تشدید مبارزات این کشور علیه داعش است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یکی از این پیشنهادات، کاهش نقش کاخ سفید در تصمیمات عملیاتی و تاکتیکی و افزایش نقش پنتاگون در اینگونه مسائل است.

همچنین ارتش آمریکا خواستار حذف محدودیت‌ها درباره شماری از نظامیان آمریکایی جهت حضور در عملیات‌ و کاهش دخالت کاخ سفید در تصمیم‌هایی درباره انجام عملیات هوایی است.

همچنین در این پیشنهادات تاکید شده است که هیچ‌گونه تغییر قابل توجهی در رویکرد کلی آمریکا در مبارزه با داعش ایجاد نخواهد شد و واشنگتن تنها تعداد محدودی از سربازان خود را در خاورمیانه برای همکاری با دیگر متحدانش نگه خواهد داشت.

در همین حال پیش بینی شده که مسئولان پنتاگون به ترامپ پیشنهاد دهند به آن‌ها برای تعیین تعداد افراد شرکت کننده در ماموریت‌های مشخص آزادی دهد.

این پیشنهادها به درخواست تیم اداری دونالد ترامپ در سایه تقویت عملیات نظامی آمریکا علیه داعش است.

دولت آمریکا با بیش از ۲۰ کشور از اوت ۲۰۱۴ ائتلافی را تحت عنوان ائتلاف ضد داعش تشکیل داد که هدفش مبارزه با داعش و توقف پیشرفت این گروه تروریستی در عراق و سوریه است.
ژنرال جوزف دانفورد، رئیس هیات ستاد مشترک ارتش آمریکا اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد پنتاگون به دستور ترامپ در حال بازنگری استراتژی مبارزه با داعش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار