بازدید 5422

تکذیب ضرب و شتم دستفروش اهوازی با شوکر

نماینده مردم اهواز ضرب و شتم دستفروش اهوازی توسط ماموران شهرداری با شوکر و کشته شدن او را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۴۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 10 December 2016
همایون یوسفی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت در واکنش به اخبار مربوط به برخورد ماموران شهرداری اهواز با یک دستفروش و استفاده از شوکر، گفت: کشته شدن این دستفروش و استفاده ماموران شهرداری اهواز از شوکر درست نیست چراکه چنین اتفاقی نیفتاده، متاسفانه در این زمینه اطلاع رسانی‌ها نامناسب صورت گرفته است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی،  با بیان اینکه برخورد ماموران شهرداری منجر به درگیری نشده، تصریح کرد: واقعیت آن است که در این زمینه فضاسازی صورت گرفته که بهتر است از ایجاد التهاب در جامعه جلوگیری شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در مورد موضوع اخیر حادثه‌ای رخ نداده، یادآور شد: در کل شهرداری موظف است کار خود را به صورت قانونی انجام دهد کما اینکه دستفروشانی که سد معبر می‌کنند هم باید در اماکنی مستقر شوند که شهرداری برای آنها پیش‌بینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، یک شاهد عینی در شهر اهواز خبر داده است که سه چهار نفر از ماموران اجرائیات شهرداری برای جمع آوری بساط یکی از دستفروشان در یکی از خیابان های فرعی نادری مراجعه کرده بودند، یکی از این دستفروشان قصد داشته از ضبط اموال و اجناس خود، ممانعت کند اما ماموران نپذیرفتند و بعد از اصرار و فریاد زدن فرد دستفروش، با شوکر وی را مضروب کردند./
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل