بازدید 11672

تکذیب نصب یک بنر منتسب به ناجا استان بوشهر

فرماندهی انتظامی استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای بزه اتفاق افتاده در شهرستان عسلویه که منتسب به نیروی انتظامی است را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۴۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ 09 December 2016
 فرماندهی انتظامی استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای بزه اتفاق افتاده در شهرستان عسلویه که منتسب به نیروی انتظامی است را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی انتظامی استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای بزه اتفاق افتاده در شهرستان عسلویه که منتسب به نیروی انتظامی است را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به ناکامی و عدم موفقیت دشمنان اسلام در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی در انجام اقدام تروریستی در ماه‌های محرم و صفر که نشان از همبستگی و اتحاد تمام آحاد مردم ایران دارد، عده‌ای ناشناس با هدف ایجاد تفرقه در بین مذاهب و اقوام ایرانی اقدام به نصب بنری با مضمون کم لطفی به برادران بلوچ در شهر بیدخون از توابع شهرستان عسلویه کرده‌اند.

در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: این عده ناشناس با نصب این بنر، آن را منتسب به یکی از نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند که این فرماندهی ضمن محکوم کردن اقدام فوق، هرگونه انتساب این اقدام به نیروی انتظامی را تکذیب و اعلام می‌دارد شهرستان عسلویه با افتخار میزبان همه اقوام عزیز ایران اسلامی بوده و نیروی انتظامی خادم و خدمتگزار همه عزیزان علی‌الخصوص قوم با افتخار بلوچ بوده و خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر