بازدید 4955
۱
نشست خبری

منصوریان:دوپنالتی ما سوخت/کی گفته کادرفنی باید تقویت شود؟

ما آوانتاژ نخواهیم چه کاری باید انجام دهیم ما پنالتی می‌خواستیم. داور دو آ‌وانتاژ دیگر داد که بازیکن ما اصلا به توپ نمی‌رسیدند. در کل عملکرد خط دفاعی ما روی کرنرها و قطب‌های دستی در جای‌گیری‌ها خوب نبود.
کد خبر: ۶۴۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 09 December 2016
سرمربی تیم استقلال بعداز تعویض پیروزی نیمه اول با شکست در نیمه دوم مقابل تراکتورسازی گفت:پررنگ ترین بازیکن زمین خالدشفیعی بود. روی اینکه حریف با اوت دستی بیشترین فشار را می‌گذارد برنامه ریزی کرده بودیم. روی گل دوم بازیکنان ما بی نظمی کردند. اوت دستی هم تاکتیک است و نمی‌توانیم خیلی نقد کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه تیمش نیمه دوم دو گل خورد و آیا کادرفنی استقلال نیاز به تقویت ندارد،‌تصریح کرد: این مسأله چه ربطی به نیمه دوم دارد. آیا گل خوردن در نیمه دوم باید باعث تقویت کادرفنی شود؟ لطفاً سؤال بعدی را بپرسید و خودتان فکر کنید ببینید چه سؤالی انجام دادید، این سؤال به هیچ وجه منطقی نیست.

وی افزود: می‌دانستیم تراکتورسازی روی تاکتیک اوت بلند کار می‌کند و از هفته قبل در تمرینات روی این مسأله برنامه‌ریزی کردیم. در بازی هفته قبل ما مقابل صبا این تیم صاحب ضربه کاشته شد که وقتی بازیکن حریف توپ را زد به دست بازیکن ما برخورد کرد که داور هفت متر توپ را جلو آورد و دوباره حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. امروز توپی که امید ابراهیمی زد همانند بازی با صبا به دست حریف خورد ولی داور دیگر اعلام خطا نکرد و ما صاحب توپ نشدیم. اگر ‌آن صحنه در قم نیاز به خطای مجدد داشت این صحنه هم برای ما یک پنالتی بود.

سرمربی استقلال در ادامه تأکید کرد: کاوه رضایی هم درون محوطه سرنگون شد و یک پنالتی اتفاق افتاد اما داور آوانتاژ داد اگر ما آوانتاژ نخواهیم چه کاری باید انجام دهیم ما پنالتی می‌خواستیم. داور دو آ‌وانتاژ دیگر داد که بازیکن ما اصلا به توپ نمی‌رسیدند. داور باید با اعلام خطا بازیکن حریف را جریمه می‌کرد نه اینکه در آن صحنه‌ها آوانتاژ بدهد. در کل عملکرد خط دفاعی ما روی کرنرها و قطب‌های دستی در جای‌گیری‌ها خوب نبود.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با این سرمربی به دسته دوم میروند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل