بازدید 3549

بعض عبدالله مقابل صمد بدجوری ترکید

حسین پاپی در دقیقه 92 حرکت تیمی سپاهانی ها را به گل تبدیل کرد تا این بازی با نتیجه 4 بر 1 به سود سپاهان به پایان رسد.
کد خبر: ۶۴۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 09 December 2016
سپاهان اصفهان بعد از مدتها موفق شد یک مسابقه را با اختلاف ببرد و با نتیجه 4 بر 1 صبای قم را در هم کوبید.

به گزارش تابناک ورزشی، از سری رقابت های لیگ برتر خلیج فارس، دو تیم سپاهان و صبای قم در استادیوم تازه تاسیس نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر 1به سود سپاهان به پایان رسید.

داوران: پیام حیدری- کمک‌ها: علیرضا ایلدروم- محمد عطایی-داور چهارم: سیدرضا مهدوی

ترکیب دو تیم
سپاهان: لی اولیویرا، محمود میرقائد، شجاع خلیل زاده، موسی کولیبالی، طالب ریکانی، میلاد سرلک، عارف غلامی، جلال علی احمدی، مهرداد محمد، احسان حاج صفی، فرید کریمی

صبا: 
حامد لک، میرهانی هاشمی، هاشم بیک‌زاده، وحید علی‌آبادی، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، میلاد ابطحی، مهران امیری، کیوان امرایی، احمد حسن‌زاده و کریم اسلامی

در ابتدای نیمه اول دو تیم سعی در شناخت تیم حریف داشتند و موقعیت زیادی ایجاد نکردند اما از اواسط نیمه، سپاهان صاحب توپ و میدان شد و موقعیت های زیادی بر روی دروازه صبا ایجاد کرد.

در دقیقه 29  پاس بلند مدافعان سپاهان به مهرداد محمدی رسید و او با تیزهوشی شوتش را به تور دروازه حامد لک چسباند. در دقیقه 35 جلال الدین علی محمدی با شوتی فنی از پست محوطه جریمه گل دوم سپاهان را به ثمر رساند. تا این بازی با وجود موقعیت هایی برای سپاهان، در نیمه اول به پایان رسد.

نیمه دوم را نیز سپاهان بهتر از صبا شروع کرد و آنها چند موقعیت گلزنی نیز ایجاد کردند، و حتی یک بار تیر دروازه لک را لرزاندند تا اینکه در دقیقه 63 ضد حمله سپاهان و شوت فرید بهزادی کریمی پس از ریباند به مهرداد محمدی رسید و او نیز به راحتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا بالاخره با زدن دو گل طلسم گل نزدن های خود را بشکند. 

در ادامه نیز سپاهان تیم برتر میدان بود و موقعیت هایی ایجاد کرد اما بر خلاف جریان بازی در دقیقه 90 یک پنالتی به سود صبای قم اعلام شد که کیوان امرایی پشت توپ ایستاد و تک گل تیمش را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود، حسین پاپی در دقیقه 92 حرکت تیمی سپاهانی ها را به گل تبدیل کرد  تا  این بازی با نتیجه 4 بر 1  به سود سپاهان به پایان رسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان