بازدید 19448
قرمزهای تبریز صدر جدول لیگ برتر را تسخیر کردند؛

استقلال یک - تراکتور 2/ منصوریان بازی برده را به هنر قلعه نویی باخت/حاتمی به تعارف مدافعان آبی نه نگفت+فیلم

بازی استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی مثل همه بازی های پنج سال اخیر برنده ای جز تراکتوری های قرمزپوش نداشت تا پرشورها موقتا به صدر جدول صعود کنند. مصاف امروز دو تیم که به واسطه تقابل منصوریان و قلعه نویی حساسیتی دوچندان پیدا کرده بود، با اشتباه گلر تبریزی ها و گل زودهنگام کاوه رضایی آغاز شد؛ اما در نیمه دوم برتری تاکتیکی میهمان بر میزبان واضح بود و فرزاد حاتمی دو بار به راحتی دروازه رحمتی را گشود.
کد خبر: ۶۴۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 09 December 2016
دیدار حساس استقلال و تراکتورسازی تبریز از ساعت 16:20 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد و مصاف دو ستاره پیشین آبی ها در کسوت سرمربی مقابل هم به برتری مجدد قلعه نویی انجامید. استقلال بعد از نه مسابقه امروز در خانه به تراکتورسازی باخت تا طلسمش شکسته شود.

به گزارش «تابناک ورزشی»، کاوه رضایی در دقیقه هفتم برای استقلال گلزنی کرد و فرزاد حاتمی در دقیقه 56 و 68 موفق شد، گل‌های تراکتورسازی را به ثمر برساند. تراکتورسازی با این پیروزی 27 امتیازی شد و موقتا بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفت. استقلال نیز 18 امتیازی و به رتبه هفتم جدول سقوط کرد.

بیژن حیدری داور مسابقه به امید ابراهیمی، یعقوب کریمی و کاوه رضایی از استقلال کارت زرد داد و فرزاد حاتمی از تراکتورسازی تنها اخطاری میهمان بود.

منصوریان برای این بازی حساس و دشوار نسبت به بازی با صبا، تنها یک تغییر انجام داد و ترجیح داد به جای محسن کریمی مصدوم، خسرو حیدری با تجربه را وارد ترکیب اصلی کند.

ترکیب استقلال

مهدی رحمتی، یعقوب کریمی، رابسون جانواریو، پادوانی، هرائر مگویان، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، جابر انصاری(67-فرشید اسماعیلی)، خسرو حیدری(80-بهنام برزای)، کاوه رضایی و علی قربانی

همچنین امیر قلعه نویی هم ترکیبی هجومی را برای تحمیل شکست دیگری بر تیم سابقش چیده است.

ترکیب تراکتور
 
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی زاده (۳۱- شهرام گودرزی)، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، لوسیانو ادینیو 63 - جاسم کرار) و فرزاد حاتمی

بازی استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی طی 7 سال گذشته، 27 گل داشته و بازی های بسیار پرگل بوده است، میانگین گل در بازی های استقلال و تراکتورسازی در این مدت نزدیک 4 گل به ازای هر بازی بوده است.

در بازی های مورد اشاره 17 گل برای تبریزی ها و 10 گل برای استقلال ثبت شده است. استقلال تنها یک بار در روز 18 اسفند 91 در حالی برنده شد که سرمربی تیم استقلال قلعه نویی بوده است.

گل - دقیقه 8 : محمدرضا اخباری گلر تراکتورسازی قصد داشت توپ فیرپلی شده به اوت را به ایرانپوریان هم تیمی خود پاس بدهد که با یک اشتباه توپ را مقابل پای کاوه رضایی  انداخت تا مهاجم استقلال به یک بغل پا به راحتی دروازه تراکتور را باز کند.

دقیقه 12: در ادامه حمله دامنه دار تراکتوری ها، ادینیو درون محوطه جریمه آبی ها صاحب توپ شد اما تکل مدافع استقلالی ها مقابل پای ایرانپوریان افتاد تا شوت سنگین این بازیکن را رحمتی به کرنر بفرستد.

دقیقه 15: روی توپ برگشتی از درون محوطه جریمه و آفسایدگیری ضعیف استقلالی ها، پاس عمقی ادینیو در موقعیت تک به تک زیر پای حاتمی قرار گرفت اما او این فرصت طلایی را به بیرون زد.

دقیقه 20: نزدیک بود خروج اخباری روی ارسال بلند یعقوب کریمی بار دیگر با اشتباه به سود استقلال تمام شود که در آستانه دومین گل استقلال، مدافع تراکتور توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 27: سروش رفیعی بعد از انداختن یک لایی به امید ابراهیمی در میانه میدان، پاس عمقی زیبا و دقیقی به ادینیو داد که این بازیکن در موقعیت تک به تک توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 30 : پاس در عمق بختیار رحمانی در موقعیت تک به تک به کاوه رضایی رسید که ضربه این بازیکن را اخباری دریافت کرد.

دقیقه 38 : شوت پای چپ و سهمگین ادینیو از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 52: ارسال از جناح چپ در روی تیر دوم با ضربه سر حاتمی از زاویه بسته می رفت تا به گل تساوی تبدیل شود اما رحمتی توپ را با رشادت به کرنر فرستاد.

دقیقه 54: در شلوغی مقابل دروازه استقلال و فشار بی امان تراکتور، توپ به ادینیو رسید که شوت این بازیکن را رحمتی به صورت نشسته دفع کرد تا یک کرنر دیگر نصیب میهمان شود.

گل - دقیقه 55: ارسال کرنر بلند از سوی سروش رفیعی در تیر دوم با ضربه سر تمام کننده حاتمی بالاتر از دو مدافع کوتاه قامت آبی ها همراه شد تا به گل اول تراکتورسازی تبدیل شود. روی این صحنه بیکاربودن پادوانی بلندقامت در یارگیری حاتمی بچشم آمد.

گل - دقیقه 68: ارسال شهرام گودرزی با تصمیم درست کمک داور سخندان ، پشت مدافعان جلوکشیده استقلال به محمد ابراهیمی رسید تا او در مصاف تک به تک با رحمتی یک پاس بغل پا به حاتمی بدهد و او هم دروازه خالی را به راحتی باز کند. 

دقیقه 70: بلافاصله بعد از دریافت گل دوم، استقلالی ها توسط امید ابراهیمی ضربه کاشته را از فاصله 19 متری محکم به دیوار دفاعی کوبیدند.

تعداد بازدید : 142

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
باید به پاس گل جوانمردانه اخباری به کاوه رضایی ، جایزه داد!
عشق است قلعه نوئی
یاشاسین تراختور
طرفدار استقلال هستم ولی تیم استقلال ضعیف ترین تیمها است در حد تیم کوچه ها هم نیست
یاشاسین آذربایجان.
یک قد بلند ، برنده جنگ کوتوله ها شد!
منصوریان در حد مربیگری استقلال نیست
منصوریان باید اخراج بشه .
خیلی ناراحتی. نه؟
با لطف بیکران داور یاران استفلالی هر آنچه توانستند ، یاران تراکتوری را زدند و در اکثر درگیری بازیکنان سوت به نفع استقلال زده شد متاسفانه !!! مگویان و امید ابراهیمی هم دیگر شورش را درآورده بودند .
این استقلال و منصوریان تیم بشو نیستن فوق العاده بی در و پیکر و بی برنامست دیگه هیچ وقت وقتمو صرف تماشای فوتبال نمیکنم
یاشاسین تیراختور
با چه زبونی بگیم .اقای منصوریان برو از تیم دمت گرم این کاره نیستی
آفرین به تراکتور
به عنوان يك طرفدار سپاهان از صميم قلب خوشحالم، اميدوارم امسال مردم اذربايجان با قهرماني تراكتور شادمان گردند
یاشاسین آذربایجان !
از سایت تابناک درخواست دارم نسبت به شعار طرفداران تراکتور درباره خلیج مجعول ع.ر.ب.ی در این بازی که فیلمش هم موجود هست عکس العمل قاطع نشان بدهد
یاشاسین تراخخخخختور
زنده باد ارتش سرخ
تراکتور عربستان
چرا کسی کاری به تماشاگران تراکتور نداره همش شعارضدایرانی میدن
شرم آوره که در پایتخت ایران شعار خلیج ع ر ب ی شنیده میشه
ننگ بر مسولین ننگ
تراکتور عربستان
خوب
باید دید به چه دلیلی کسانی در ورزشگاه آزادی در جریان این دیدار شعار خلیج ع ر ب ی سر داده اند؟ چرا تابناک این خبر را پوشش نمی دهد؟ غیرت شما تابناکیها کجاست؟
آقای منصوریان تماشاگر سکته کرد مرد تماشاگری که با ویلچر تو این هوا اومده بود بعد شما انگارنه انگار قبول کن سواد مربیگری نداری
یکبارکارمان به این آبی ها گیرافتاد که اینراهم خراب کردند ظاهرا ناچاریم باهمت وزوربازوی خودمان قهرمان لیگ شویم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل