بازدید 2927
واکنش

حمله هاشمی به سجادی؛شاید او وزیر شده و من خبر ندارم!

ما هفته قبل با وزیر ورزش جلسه داشتیم. چهارشنبه هم او به فدراسیون ما آمد . به او گفتم که با دیوان عدالت هفته آینده جلسه داریم،حالا اگر سجادی وزیر است که هیچی.
کد خبر: ۶۴۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 09 December 2016
رئیس فدراسیون تیراندازی می‌گوید وزارت ورزش هیچ صحبتی با او در خصوص برگزاری مجدد انتخابات این فدراسیون نداشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدمهدی هاشمی،درباره صحبت‌های امروز سجادی در خصوص انتخاب سرپرست برای فدراسیون تیراندازی و برگزاری مجدد انتخابات این فدراسیون می‌گوید:حرف زیاد می‌زنند حالا باید تا هفته بعد صبر کنیم. صحبتی که ما با دیوان عدالت اداری داشتیم این بود که هفته آینده جلسه بگذاریم و درباره این موضوع بحث کنیم. اگرصحبتی برای این اتفاقات افتاده من خبر ندارم.

وی افزود: ما هفته قبل با وزیر ورزش جلسه داشتیم. چهارشنبه هم او به فدراسیون ما آمد . به او گفتم که با دیوان عدالت هفته آینده جلسه داریم. حالا اگر سجادی وزیر است که هیچی. باید ابلاغ این موضوع در چارچوب قانون و از طریق وزیر باشد. قانونی نیست که وزارت ورزش اجازه ابطال انتخابات را داشته باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه وزارت ورزشی هنوز هیچ پاسخی برای برگزاری مجمع سالیانه این فدراسیون نداده، خاطرنشان کرد: اگر آقایان حرفی داشته باشد باید با درخواست ما برای برگزاری مجمع سالیانه موافقت کنند. اما آنها هنوز نگفتند که موافق هستند یا خیر. ما تاریخ 25 آذر را برای برگزاری مجمع اعلام کرده‌ایم.

هاشمی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به نامه‌نگاری وزارت ورزش با فدراسیون جهانی خاطرنشان کرد: آنها وقتی دخالت خارجی‌ها را مطالبه می‌کنند حتما دنبال دخالت در امور فدراسیو‌‌نها هستند ما بنا داریم موضوعات داخلی را خودمان حل کنیم. از طرفی من نائب رئیس فدراسیون آسیا هستم و این اتفاقات منطقی نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها