بازدید 15239

تمجید ستاره کره‌جنوبی از تیم‌ملی‌ایران

گارد رأس تیم ملی کره جنوبی می گوید شکی نیست که ایران و چین در چند سال گذشته به دلیل داشتن بهترین بازیکنان سنتر آسیا در بالاترین سطح قاره بوده‌اند.
کد خبر: ۶۴۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 09 December 2016
گارد رأس تیم ملی کره گفت: شکی نیست که ایران و چین در چند سال گذشته به دلیل داشتن بهترین بازیکنان سنتر آسیا در بالاترین سطح قاره بوده‌اند.
به گزارش تابناک ورزشی، «کیم هون سیونگ» به عنوان گارد رأس برای تیم ملی کره در جام جهانی 2014 و مسابقات آسیا چلنج 2016 در تهران بازی کرد و به میانگین 9.4، دومین بازیکن امتیازآور تیم ملی کره بود. او در حال حاضر با میانگین 14.9 امتیاز، 6.8 پاس گل، 4 ریباند و 1.5 توپ‌ربایی در هر بازی، یکی از بهترین گارد رأس‌های لیگ کره‌جنوبی است. عملکرد او در لیگ می‌تواند ادامه حضورش در تیم ملی را به ویژه در مسابقات قهرمانی آسیای 2017 و جام جهانی 2019 چین تضمین کند.
او در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در مورد اینکه برای مقابله با تیم‌هایی مثل ایران و چین در مسابقات سال 2017 چه برنامه‌ای دارند، گفت: باید در برخی پست‌های خود، ارتقای قابل توجهی انجام دهیم و نکته مهم برای ما، پیشرفت در ضد حمله‌هاست تا همچنان تیم خطرناکی به حساب بیاییم.
گارد رأس تیم ملی کره ادامه داد: سخت‌ترین چالش بسکتبال کره،‌ همیشه پیدا کردن یک سنتر موثر و قدرتمند مثل تیم‌های ملی ایران و چین بوده است. شکی نیست که ایران و چین در چند سال گذشته به دلیل داشتن بهترین بازیکنان سنتر آسیا در بالاترین سطح قاره بوده‌اند. برخی کشورهای خاورمیانه هم با تابعیت دادن به بازیکنان خارجی، پیشرفت‌هایی داشته‌اند.
سیونگ در پایان گفت: برای رسیدن به سطح اول بسکتبال آسیا، 2 راه حل پیش رو داریم. اول اینکه سنترهای بومی خودمان را تقویت کنیم یا اینکه به بازیکنان بلند قامت خارجی، تابعیت بدهیم.
تمجید ستاره کره‌جنوبی از تیم‌ملی‌ایران 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل