بازدید 3504

سقوط ماشین به قعردره لیگ،ادامه صعود ذوب

دفاع منظم ذوب آهن در دقایق پایانی دیدار و اخراج صادقیان در دقیقه 88 مسابقه، امید ها را ناامید کرد تا ماشین سازی با تقبل هشتمین شکست خود، در قعر جدول قرار گرفته و ذوب آهن به رده سوم جدول صعود نماید.
کد خبر: ۶۴۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 08 December 2016
ماشین سازی در ادامه نوار ناکامی های خود، این بار مقابل ذوب آهن اصفهان شکست را پذیرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن اصفهان، از ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت، شاگردان حسینی با کسب یک پیروزی دلچسب خارج از خانه دیگر، روند صعودی خود را تداوم بخشیدند.


ترکیب ماشین‌سازی
مانوئل فرناندز، ادسون هنریکه، بهمن کامل، محمد نصرتی، حبیب گردانی، احمد امیرکامدار، سید مرتضی محفوظی، بهرام احمدی، حامد پاکدل، سامان نریمان‌جهان و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب ذوب‌آهن
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی.

دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت وارد زمین مسابقه شدند. ماشین سازی پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته گذشته، با تغییر و تحولات روبرو شده و پس از استعفای رسول خطیبی، سعی در جبران مافات داشت. در طرف مقابل، شاگردان حسینی پس از کسب 2 پیروزی شیرین سه گله مقابل نفت آبادان و پیکان تهران و قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالانشین جدول، سعی در ادامه روند صعودی خود و نزدیک شدن به صدر داشتند.

بازی دو تیم در هوای سرد تبریز آغاز شده و در دقایق نخست، هر دوتیم تحت تاثیر برودت هوا و محک زدن تیم مقابل، دست به بازی محتاطانه و در میانه زمین زدند. پس از گذشت 15 دقیقه ابتدایی، طبق انتظار، این ذوب آهن اصفهان بود که موفق شد بازی را در دست گرفته و کنترل و مالکیت توپ را از آن خود کند. در حالی که ماشین سازی مترصد استفاده از تک فرصت ها و نبوغ بازیکنانی مانند سامان نریمان جهان بود، شاگردان حسینی با کار های ترکیبی و تمرین شده خود، به خوبی قلب دفاع حریف را نشانه گرفته و سعی در استفاده از فضای عمق دفاعی ماشین سازی داشتند. با این حال، در حالی که به نظر می رسید بازی در نیمه نخست بدون گل به پایان خواهد رسید، روی دو حرکت در عمق، ذوب آهن توسط مرتضی تبریزی و علی حمام، موفق به گشودن دروازه مانوئل فرناندز شد.

ماشین سازی که در اندیشه کسب امتیاز در خانه پس از هفت شکست متوالی در لیگ برتر بود، نیمه دوم را با دو تغییر زود هنگام آغاز کرد. حسین خطیبی که هدایت موقت ماشین سازان را برعهده دارد، تصمیم گرفت در ابتدای نیمه دوم، اتابک زارعی و پیام صادقیان را وارد زمین کند. صادقیان که دیدار های پیشین ماشین سازی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، پس از هفته ها وارد زمین شده و فرصت درخشش مقابل تیم سابق خود را به دست آورد. با انجام این تغییرات، ضرب آهنگ سبزپوشان تبریزی، رو به جلو و جبران نتیجه نیمه نخست بود. با این حال، شاگردان حسینی نیز سعی در کنترل بازی و اداره جریان بازی و حفظ برتری خود داشتند. 
در دقیقه 71 مسابقه و روی شوت زیبای امین قاسمی نژاد، مهرداد بایرامی موفق شد در شرایطی مشکوک به خطا، روی ریباند اختلاف بازی را به حداقل برساند. با این حال، دفاع منظم ذوب آهن در ادامه دیدار و اخراج صادقیان در دقیقه 88 مسابقه، امید ها را ناامید کرد تا ماشین سازی با تقبل هشتمین شکست خود، در قعر جدول قرار گرفته و ذوب آهن به رده سوم جدول صعود نماید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل