بازدید 3700

برگزاری نخستین هفته‌ی ملی رویداد

کد خبر: ۶۴۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 08 December 2016
به گزارش تیتر شهر، در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان رویدادهای مختلف در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به تخفیف در قیمت بلیت رویدادها برای شرکت‌کنندگان و رایگان شدن خدمات ایوند برای برگزارکنندگانی که در برنامه‌های این هفته مشارکت داشته باشند، اشاره کرد.

آقای حمیدرضا احمدی دبیر برگزاری اولین هفته رویداد گفت: هفته‌ی رویداد یک هفته در سال است که قرار است در آن شرایط ویژه‌ای برای شرکت در رویدادهای مختلف فراهم شود. در هفته‌ی رویداد سال 95 حدود 150 رویداد مختلف از سرتاسر کشور برای بیش از 3000 هزار نفر در دسترس خواهند بود.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته‌ی رویداد «هفت روز برای توسعه‌ی فردی» است، افزود: هدف از برگزاری هفته‌ی رویداد، یک یادآوری به افرادی است که می‌توانند زندگی‌شان را تغییر دهند، به دنبال علایق‌شان بروند و تجربه‌های جدیدی کسب کنند و می‌خواهیم نشان دهیم که یکی از اصلی‌ترین راه‌های ممکن برای این کار، شرکت در رویدادهای مختلف است.

دبیر برگزاری اولین هفته رویداد خاطرنشان کرد: موضوع انتخاب‌شده برای امسال، توسعه‌ی فردی است که در هریک از روزهای جشنواره، به یکی از جنبه‌های آن خواهیم پرداخت؛ جنبه‌هایی مثل دنبال کردن علایق فردی، یادگیری، شبکه‌سازی و بهبود مسیر شغلی و برای هر روز مطالب ویژه‌ای در وبلاگ ایوند و سایت هفته‌ی رویداد منتشر خواهند شد.

آقای حمیدرضا احمدی تاکید کرد: مهم‌ترین بخش این هفته این است «همه باهم در رویدادهای مختلف شرکت خواهیم کرد!» و شرکت‌کنندگان در رویدادهای این هفته از 5 تا 25 درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

وی به چگونگی مشارکت در هفته رویداد اشاره کرد و گفت: برگزارکنندگان رویدادهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری که قصد مشارکت در برنامه‌های این هفته را دارند می توانند با مراجعه به سایت اختصاصی هفته‌ی رویداد eventweek.ir و یا وبلاگ ایوند: blog.evand.com مراجعه و از شرایط ویژه‌ی این هفته باخبر شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار