بازدید 4976
۴
واکنش

حمله باقری معتمد به پولادگر؛تا آقایان هستند بر نمی‌گردم!

عدم رعایت اصول اخلاقی و اعتقادی در مجموعه تکواندو و نوع برخورد با زیرمجموعه از جمله قهرمانان و مربیان طراز اول، پرداختن به موضوعات کذب و عوام فریبی در جهت تخریب قهرمانان و مربیان که بنده هم در رأس آن بودم، تخریب نخبگان این رشته و هتک حرمت نسبت به آنها فقط مختصری از اقدامات و رفتارهای پلید مدیران این فدراسیون است.
کد خبر: ۶۴۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 08 December 2016
نایب قهرمان تکواندو المپیک کشورمان از فدراسیون ایران دل پری دارد و سیاست های غیرمعقول آن را باعث خروج نخبگان از ایران می داند.
به گزارش تابناک ورزشی، محمد باقری معتمد دارنده مدال نقره المپیک اخیراً به عنوان یار کمکی در مسابقات جام جهانی به آذربایجان که هدایت آن را مهماندوست بر عهده دارد، پیوسته است.
پس از جنجال های فراوانی که پس از انتشار این خبر به وجود آمد، حالا این تکواندوکار در اولین واکنش خود، سیاست های پلید فدراسیون تکواندو را دلیل این تصمیمش عنوان کرده است.
باقری معتمد گفته: «سیاست های غیرمعقول فدراسیون نه تنها من بلکه بسیاری از قهرمانان این رشته را خسته و دچار التهاب عمیق کرده است. عدم رعایت اصول اخلاقی و اعتقادی در مجموعه تکواندو و نوع برخورد با زیرمجموعه از جمله قهرمانان و مربیان طراز اول، پرداختن به موضوعات کذب و عوام فریبی در جهت تخریب قهرمانان و مربیان که بنده هم در رأس آن بودم، تخریب نخبگان این رشته و هتک حرمت نسبت به آنها فقط مختصری از اقدامات و رفتارهای پلید مدیران این فدراسیون است.»
وی ادامه داده: «از این جماعت فدراسیون‌نشین که تصمیم‌گیرنده هستند، هیچ انتظار دیگری  نمی‌توان داشت. این خانه از پای بست ویران است. البته حرف‌ها و افشاگری‌های زیادی درباره این فدراسیون دارم که در آینده نزدیک حرف‌هایم را شفاف‌تر و به همراه اسناد و مدارک مطرح خواهم کرد.»
نایب قهرمان المپیک درباره احتمال بازگشتش به تیم ملی ایران نیز گفته: «برگشتن من به تکواندو منوط به ایجاد تغییرات زیادی در فدراسیون است. باید افرادی که در این فدراسیون حضور دارند بروند و دیگر اثری از آنها در تکواندو نباشد تا من دوباره به این رشته در کشورم برگردم. البته این فقط حرف من نیست بلکه حرف اکثر قهرمانان این رشته است. فقط امیدوارم تا دیر نشده این اتفاق بیفتد و شرایط بازگشتم فراهم شود. امیدوارم برای برگشتن من به ایران دیر نشود.»
باقری‌معتمد: رفتارهای پلید فدراسیون باعث حضورم در آذربایجان شد 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کسانی که برای منافع شخصی هویت ملی خودشان را می فروشند همان بهتر که بروند . البته مسئله مربی فرق می کند و مربیان برای کار می توانند به کشورهای دیگر بروند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
ممنون كه به مربيان اجازه داديد
شما هر قدر هم بهت ظلم شده باشه بازم نباید پرچم کشورت رو بفروشی به پول اجنبی...
حق زندگی در هر کجا رو داری ولی حق نداری به این دلایل بری برای کشور دیگه ای بازی کنی...اینا همش بهونه است...
تو برای خودت تصمیم بگیر
حق نداری برای دیگران تعیین تکلیف کنی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار