بازدید 3993

مار و تک‌تیرانداز در یک زمین ورزشی!

باید به حرف خداداد عزیزی مبنی بر مار داشتن و تک تیرانداز داشتن زمین ثامن مشهد اعتقاد بیشتری پیدا کرد، چرا که پس از این دیدار نیز چند بازیکن ما دچار مصدومیت شدند و دست ما از بازی‌های قبل نیز خالی‌تر شد.
کد خبر: ۶۴۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 08 December 2016
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باید به صحبت‌های خداداد عزیزی ایمان آورد که زمین ثامن مشهد مار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: طبیعتاً بازی مقابل سایپا از بازی قبل ما مقابل سیاه‌جامگان بسیار سخت‌تر خواهد بود.

وی افزود: تیم ما یک بازی محکم و هوشمندانه را در مشهد انجام داده ولی متأسفانه باید به حرف خداداد عزیزی مبنی بر مار داشتن و تک تیرانداز داشتن زمین ثامن مشهد اعتقاد بیشتری پیدا کرد، چرا که پس از این دیدار نیز چند بازیکن ما دچار مصدومیت شدند و دست ما از بازی‌های قبل نیز خالی‌تر شد.

دست نشان در تشریح وضعیت تیم سایپا یادآور شد: تیم سایپا نیز دارای یک مجموعه با ساختار مناسب است که با کاپیتانی بازیکن باتجربه‌ای همچون ابراهیم صادقی در مرکز زمین هدایت می‌شود و این تیم کمتر به تیم‌ها امتیاز می‌دهد و اغلب نتایج این تیم یا مساوی و یا شکست خفیف بوده است.
گفتنی است دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سایپا البرز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر پنجشنبه از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل