بازدید 54703

واکنش تند پرویز پرستویی به مطلب کیهان و حسین شریعتمداری/هدیه جالب هاشمی به شجریان و همسرش/جرم آملی لاریجانی ایستادن در مقابل رفع حصر است

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: تفاهم نامه شل و شرکت ملی نفت با حضور سفیر انگلیس امضا شد/ اگر در گذشته عده‌ای دلواپس بودند الان همه دلواپسند/ اموال پهلوی،خاوری و بابک زنجانی به ایران برمی گردد/ رونمایی از دکور ذخایر انقلاب و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 07 December 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن استهمه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتشار یک فایل صوتی از وزیر کشور در صحن مجلس 

حسينعلي شهرياري نماينده مردم زاهدان در مجلس دهم، در نطق ميان دستورش در جلسه علني روز چهارشنبه-17 آذر- خود زماني كه سخن به حوزه انتخابيه اش رسيد، با منتشر كردن فايل صوتي از وزير كشور سخنانش را ادامه داد.وي افزود: به گفته آمار دولت، مردم استان ما فقيرترين مردم كشور هستند. در استان ما فقر به حدي است كه در حاشيه شهر زاهدان كه مركز استان است، دانش آموزان سر كلاس درس دچار ضعف شده و فقر شديد غذايي دارند. بعد انتظار داريم هزينه تامين نفت مورد نياز براي بخاري مدرسه را نيز آنها تأمين كنند. شهرياري گفت كه «آقاي وزير كشور حرفي زدند كه شايد اين ننگی براي ما باشد. من صداي خود ايشان را پخش ميكنم.»اين نماينده مجلس كه از نبود امكانات در حوزه انتخابيه اش گله داشت، فايل صوتي وزير كشور در مورد روستاهاي اطراف زاهدان در صحن علني مجلس منتشر كرد. وزير كشور در اين فايل صوتي مي‌گويد: اگر از شهر زاهدان با مسافت 10 دقيقه فاصله بگيريد و برويد. مردمي هستند كه واقعا شرايط زندگيشان دقيقا به 60 تا 100 سال قبل برمي‌گردند. اين افراد با امكانات و استانداردهاي 100 سال پيش زندگي  مي‌كنند.پس از پايان يافتن اين فايل صوتي، شهرياري تصريح كرد: بايد بگوييم كه آقاي وزير كشور اين ننگي براي تمام دولتمردان است. كه چنين عمل كردند كه شما ميگوييد صد سال عقب هستند.

تفاهم نامه شل و شرکت ملی نفت با حضور سفیر انگلیس امضا شد

عصر امروز با حضور «علی کاردر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، «غلامرضا منوچهری» معاون مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت ایران، «سید نورالدین شهنازی زاده» مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران، «هانس نایکمپ» معاون شرکت شل، سفیر انگلیس در ایران و معاون سفارت هلند در ایران، تفاهم نامه ای بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت انگلیسی - هلندی شل به امضا رسید. بر مبنای این تفاهم‎نامه همکاری مقرر شد شرکت شل، مطالعات توسعه ای میدان‎های نفتی آزادگان، یادآوران و میدان گازی کیش را انجام داده و نتایج مطالعات خود را به شرکت ملی نفت ایران ارائه کند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

گزینه موتلفه برای انتخابات مشخص شد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: گزینه‌های حزب موتلفه مشخص شده‌ و طی هفته‌‎های آتی معرفی می‌شوند. اسدالله بادامچیان با اشاره به موضوع وحدت اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان در حال بررسی گزینه های خود برای انتخابات ریاست جمهوری هستند و بسیار امیدواریم که بتوانیم به فرد نهایی و مشترک برسیم. وی با تأکید مجدد بر دستیابی اصولگرایان به گزینه مشترک تصریح کرد: اگر همه اصولگرایان با توجه به شرایط روز تصمیم گرفته و وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند، رسیدن به گزینه‌ای مشترک برای انتخابات دور از ذهن نیست؛ ما به این مسأله کاملا امید داریم.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره گزینه‌های حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: گزینه‌های حزب موتلفه مشخص شده‌ و طی هفته‌‎های آتی معرفی می‌شوند.

پرویز پرستویی: آقای شریعتمداری بس کنید

روزنامه کیهان در شماره روز سه‌شنبه شانزدهم آذرماه از برگزاری جشنواره‌ای با عنوان بهرام بیضایی انتقاد و برخی نکات را به این نویسنده و کارگردان نسبت داده بود که این اقدام واکنش برخی از هنرمندان را به همراه داشته است. از جمله سینماگرانی که نسبت به این قضیه موضع‌گیری کرده می‌توان به پرویز پرستویی اشاره کرد. تینا پاکروان بازیگر و کارگردان سینما نیز دیگر هنرمندی است که در این زمینه نظر خود را بیان کرده و از رویکرد روزنامه کیهان انتقاد کرده است. پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای شریعتمداری! شما می‌دانید راجع به چه کسی حرف می‌زنید؟ واقعا چگونه به خودتان اجازه می‌دهید که در مورداستاد مسلم عرصه ادبیات و نمایش و مدافع فرهنگ پارسی، استاد بهرام بیضایی حرفی بزنید؟شما بهتره به همان کار اصلی خودتان بپردازید.بس کنید. شما با اسم بردن ازاستاد بیضایی بزرگ نمی‌شوید.وبنده هم قرارنیست ،ایشان را به کسی بشناسانم. چون همه ملت ایران،چه مردم عوام،وچه فرهنگیان واهل ادب و نمایش،وکسانی که دلشان برای ایران زمین می تپد،اورا خوب می‌شناسند.فقط به شما یادآورمیشوم واز یک اثر از ستاد نام می برم،فیلم نامه،فیلم سینمایی (روزواقعه)غیر از سینما،یکی از افتخارات صداوسیمای ایران است،که هرساله در ایام دهه محرم ،بمناسبت شهادت امام حسین(ع)نشان می دهد.استاد بیضایی هر مرام مسلکی دارد ،بدانید از شما بهتر اسلام رامی شناسد.ازخدای بزرگ خواهانم که سایه استاد بیضایی را از سر فرهنگ و هنر ایران زمین کم نکند.

رونمایی از دکور ذخایر انقلاب

در جریان مراسم روز دانشجو در دانشگاه امیرکبیر

واکنش تند پرویز پرستویی به مطلب کیهان و حسین شریعتمداری/هدیه جالب هاشمی به شجریان و همسرش/

اصلاح‌طلبان مجلس دهم نمی‌خواهند مجلس ششم تکرار شود

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت دفاع از حقوق نمایندگان و جایگاه مجلس در عین حال گفت که اصلاح‌طلبان مجلس دهم هیچ‌گاه نمی‌خواهند مجلس ششم تکرار شود.مصطفی کواکبیان در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس، اظهار کرد: من تعجب می‌کنم چرا به من وقت تذکر داده شد. ما توهم توطئه نداریم اما سه روز است تذکرات شفاهی را عقب انداخته‌اند. امروز هم از صبح تا حالا من در نوبت بوده‌ام و علی آقای مطهری برای اینکه خیلی دموکرات باشد بالأخره به ما وقت ندادند. همچنین علیه یکی از همکاران ما، آقای صادقی حرف نادرستی زده شد.وی افزود: برخی در فضای مجازی نسبت به عملکرد اصلاح‌طلبان مجلس دهم و فراکسیون امید حرف و حدیث‌هایی مطرح می‌کنند که من به عنوان کوچکترین این مجموعه عرض می‌کنم ما قطعاً در زمینی که دیگران برای ما طراحی کنند بازی نخواهیم کرد و قطعاً از حقوق نمایندگان و جایگاه مجلس دفاع می‌کنیم اما هیچ‌گاه نمی‌خواهیم مجلس ششم تکرار شود.

مجلس پرونده محمود صادقی را به قوه قضائیه واگذار کرد

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از تصمیم این هیات برای واگذاری موضوع شکایت از صادقی درباره اظهارات وی درخصوص یاشار سلطانی به قوه قضاییه خبرداد. محمدجواد جمالی نوبندگانی در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه امروز هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: یکشنبه هفته جاری جلسه این هیأت برگزار شد که صرفا مربوط به بررسی موضوعاتی که پیرامون محمود صادقی بود، تشکیل شد. وی ادامه داد: امروز چهارشنبه ما میزبان یکی از مسئولان قضایی استان تهران بودیم و همچنین محمود صادقی نیز در این هیئت حضور یافت. ابتدا میزبان آقای قطبی بودیم از دادستانی تهران که مباحث ایشان حول محور تعامل قوه قضائیه و مجلس در زمینه نظارت بر رفتار نمایندگان بود. جمالی نوبندگانی ادامه داد: تعیین مصادیق مجرمانه بر عهده قاضی است و تعیین اینکه چه مسائلی در حیطه ایفای نقش نمایندگی است نیز در این جلسه بررسی شد. برای تعامل بیشتر و ارتباطات بهتر و تسریع  در رسیدگی پرونده ها با حفظ حرمت هر دو قوه، مسائلی مطرح شد. سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای قطبی توضیحاتی در مورد سخنانی که آقای صادقی در گذشته داشته است، مطرح کرد مربوط به سخنرانی نماینده تهران در پردیس دانشگاه تهران پیرامون پرونده یاشار سلطانی، ارائه دیدگاه کرد و با خروج وی از جلسه پذیرای محمود صادقی نماینده تهران بودیم. نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از ارائه توضیحات محمود صادقی و جمع بندی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به این نتیجه رسیدیم که برای بررسی بهتر و قانونی، این موضوع هم به قوه قضائیه واگذار شود تا آن را مورد بررسی قرار دهد.خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

تدابیر لازم برای واکنش متناسب به اقدامات آمریکا تصویب شد

در جلسه هیئت نظارت بر اجرای برجام، اعضا با توجه به رفتار غیرقابل توجیه آمریکا در رابطه با تعهدات این کشور در برجام،‌ اجرایی شدن این قانون را نقض ‏فاحش برجام دانستند و پیشنهادهای مطرح شده در واکنش به اقدامات آمریکا را مورد بررسی و تصویب قرار دادند و با توجه به ‏سناریوهای محتمل در آینده، برای هرگونه اقدام تصمیمات لازم را اتخاذ کردند. ‏ براساس این تصمیمات، اقدام دولت آمریکا بطور دقیق رصد خواهد شد و براساس تدابیر متخذه، متناسب با اقدام طرف مقابل، ‏واکنش لازم طبق مصوبات اجرایی خواهد گردید.‏ هیأت نظارت، برای پیگیری موضوع، هفته آینده نیز تشکیل جلسه خواهد داد.‏ تسنیم این خبر را منتشر کرد.

اگر در گذشته عده‌ای دلواپس بودند الان همه دلواپسند

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با مدیران دفاتر ستادی آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه امروز تذکرات و هشدارهای رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره غیرقابل اعتماد بودن استکبار بر همه ثابت شده است، خاطرنشان کرد: آن نکاتی که ابتدای انقلاب امام خمینی(ره) خروش آنها را بر آوردند و رهبری معظم سال‌هاست نسبت به آنها تذکر و هشدار می‌دهند، امروز در عرصه عمل اثبات شده، اگر دیروز تنها عده‌ای دلواپس بودند، با اتفاقات اخیر دیگر همه دلواپس هستند.تسنیم این خبر را منتشر کرد.

روحانی یگانه کاندیدای اصلاح‌طلبان نیست

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا شامگاه سه‌شنبه در جلسه بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد با اشاره به وظایف جنبش دانشجویی اظهار داشت: جنبش دانشجویی باید هر روز پرشورتر از قبل حرکت کند و با روحیه نقد در کنار بیان دستاوردها انتخابات را به سیر گزینشگری بهترین راه هدایت کند زیرا دانشجویان باید همواره احساس تحول آفرینی و تغییر را در وجود خود تقویت کنند و با قدرت در راستای تحقق اهداف عالیه خود حرکت کنند. قائم‌مقام حزب اعتماد ملی اضافه کرد: برای دوره آینده باید مذاکره و بحث کنیم و بعد از روحانی حمایت می‌کنیم، من هم مانند شما عرض کردم نقد دارم زیرا روحانی بخشی از مطالبات مردم را محقق نکرده است و با هم هم‌عقیده‌ایم که روحانی تنها و یگانه کاندیدای اصلاح‌طلبان نیست. قائم‌مقام حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: من اصلاح‌طلب هستم اما معتقدم اصلاح‌طلبان اشتباه کرده و می‌کنند و در دوره 8ساله اصلاحات اصلاح‌طلبان مرتکب اشتباهات بزرگی شدند که در دوره‌ای اصلاح‌طلبان به‌سبب اشتباهات قوه مقننه و مجریه را از دست دادند.

جرم آیت‌الله لاریجانی ایستادن در مقابل رفع حصر است

جواد کریمی قدوسی پیش از ظهر امروز در مسجد اعظم اهواز و در جمع طلاب این شهرستان با اشاره به موضوع حساب‌های قوه قضائیه و اتهامات وارده شده به رئیس این قوه خاطرنشان کرد: ما حساب‌های قوه قضاییه را بررسی کرده‌ایم و به طور مطلق ادعای مذکور دروغ بوده است، جرم آیت‌الله لاریجانی ایستادن در مقابل رفع حصر است. فارس این خبر را منتشر کرد.

اموال پهلوی،خاوری و بابک زنجانی به ایران برمی گردد

دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد از پیگیری برای بازگرداندن اموال مسروقه ملی در پرونده های مختلف از جمله پهلوی، زنجانی و خاوری خبر داد. علاوه بر اعاده اموال ناشی از فساد دوران پهلوی، به دنبال این هستیم که عواید ناشی از فساد افراد دیگر از جمله «بابک زنجانی»، «علی عیاشی» و غیره نیز به کشور مسترد شود. متاسفانه در کارنامه خاوری، عواید ناشی از فساد دیده می شود به همین منظور، اعاده اموال این فرد به کشور در اولویت است. مهر این خبر را منتشر کرد.

آخرین وضعیت پرونده‌ شکایت از شریعتمداری

محمود علیزاده‌طباطبایی در گفت و گو با ایسنا، درباره شکایت فاطمه راکعی (فعال سیاسی) از حسین شریعتمداری (مدیرمسئول روزنامه کیهان) گفت: آنگونه که بازپرس به من گفت آخرین دفاع از مدیرمسئول روزنامه کیهان گرفته شد. ما منتظر صدور کیفرخواست هستیم.

طلافروشان تهرانی طعمه کیلاگرها شدند

رئیس پلیس فتا تهران گفت: غفلت و عدم اطلاعات کافی، طلا فروشان تهرانی را در دام کیلاگرها انداخته بود. متمهان این پرونده با انتقال بدافزار کیلاگر به سیستم‌های طلافروشان تهرانی موفق شدند بیش از 90 سیستم رایانه‌ای طلا فروشی در تهران را آلوده کنند. شگرد این متهمان این بود که با مراجعه به طلا فروشی و بهانه اینکه تصویر طلایی بر روی فلش دارند و می‌خواهند آنها این تصویر را ببیند سیستم رایانه‌ای طلا فروشی‌ها را آلوده به بد‌افزار کیلاگر می‌کردند. با نصب بد‌افزار کیلاگر علاوه بر سرقت اطلاعات موجود در سیستم‌های رایانه‌ای طلافروشان اطلاعات عملیات بانکی آنها نیز برای متهمان ارسال می‌شد. متمهان فقط توانسته‌اند 34 میلیون 800 هزار تومان برداشت غیر مجاز از حساب طلافروشان انجام دهند. خوشبختانه متهمان این پرونده با طرح اولین شکایت طلافروشان از سوی پلیس فتا دستگیر شدند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

هدیه هاشمی رفسنجانی به شجریان

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ابلاغ سلام و آرزوی بهبودی و سلامت استاد شجریان، دو حلقه انگشتری زنانه و مردانه را برای استاد شجریان و همسرش که نگین آن سنگ قبر حضرت امام حسین(ع) است، تقدیم کرد. غلامعلی رجایی به نمایندگی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور در منزل نسرین شجریان خواهر استاد شجریان، در جریان آخرین شرایط و روند درمانی استاد قرار گرفت. آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در هامش یکی از کتاب‌های اهدایی خاطرات خود نوشت: استاد شجریان شخصیت هنری نامدار در کشور هستند که عاشقان زیادی دارند. وی خطاب به این استاد آواز و موسیقی گفت: آثاری که آفریده‌اید، هیچ وقت فراموش نمی‌شوند. نسرین شجریان هم با تشکر از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: خدا شما را حفظ کند که باعث تقویت روحی ما می‌شوید. روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، این خبر را منتشر کرد.

دایی: من هم از عکسهایی مثل رحمتی دارم

سرمربی نفت تهران درباره قضایای مربوط به مهدی رحمتی گفت: ما وظیفه داریم با طرفداران‌مان عکس بگیریم و شرایط را بسنجیم. این اتفاق در کشور خارجی و با قانون آنها پیش آمده است. مهدی رحمتی مگر می‌تواند بگوید عکس نمی‌گیرم؟ من اگر بیایم و در محیط بسته عکس بگیرم مشکل دارد ولی عکس گرفتن در جای عمومی با مردم هیچ ایرادی ندارد. گناه من چیست اگر یک نفر خودش را به من نزدیک کرده و با من عکس بگیرد. کسی که عکس را پخش می‌کند مقصر است نه فوتبالیست. ما هم در دوران خودمان از این عکس‌ها گرفته‌ایم. مسئولان باید مشکلات بزرگ را حل کنند. اقتصاد آنلای این خبر را منتشر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۵
انتشار یافته: ۲۲
تندروی و افراط بهای سنگینی برای روزنامه ها و رسانه های تندرو خواهد داشت.
از دست دادن پایگاه مردمی و کاسته شدن از تعداد خوانندگان یک روزنامه یعنی مرگ تدریجی آن.
مدتهاست از روزنامه برای پاک کردن شیشه و بسته بندی اجناس استفاده میکنم.
جناب پرستویی ! شما هم همین کار را انجام دهید. اعصابتان آرام خواهد شد.
متشکرم هاشمی!!!!!!!
اقای شریعتمداری به خودش اجازه میده در مورد هر چیزی نظر بده به نظر من اینگونه اظهار نظرها تنها حاکی از بیسوادی این افراد است و بس
علی دایی واقعا یه مرد
چقدر دانشجویان دانشگاه امیر کبیر با نمک هستند . بپا چشم نخوری دلاور .
پاسخ ها
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
و همچنین از شما مدافعان ذخایر انقلاب هم بلا به دور باد و چشم حسود کور
اقای پرستویی زنده باشی ....اقای رفسنجانی کار شایسته ای کردید
به آقای شهریاری بگویید فقر نه فقط در اطراف زاهدان که در تمام ایران ریشه دوانیده است. مردم به نان شب محتاجند.
جناب پرستویی شما و استاد بیضایی هردو از بزرگان هنر این مرزوبوم هستید و مردم قدردان همه بزرگان عرصه هنر و فرهنگ و علم و معرفت و دین کشور هستند و اگر امثال کیهان از این برخوردهای متحجرانه نکند باید تعجب کنیم . ...
به حاج بفرمایید : خدا را سپاس که امام حسین علیه السلام سنگ قبر نداشته اند که آنرا به دست ضد دینی چون شجریان کنند.
نمیدانم چرا کیهان به هرکسی میپرد.نکند رسالت پریدن دارد.
اگه اقای شریعتی نقد شخصیتهای سیاسی یا هنری یا ورزشی بکنه به اقتضای شغلشه ولی اینکه اقای پرستویی به عنوان بازیگری که فقط وظیفه ی اجرای نقشهای سینمایی را داره بخواد در عرصه های ورزشی یا سیاسی و غیره،اونم در شرایطی که اصلا مخاطب نیست،اظهار نظر کنه جای تعجبه.شاید عادت کرده به اینکه اسمش برده بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
به منفی ها توجه کن
این شریعمتداری در همه کارها دخالت میکند راستی اگر برجام به ضرر مابود پس جرا برای بعضی از مسئولین نگران ابطال آن هستند
اینقدر حاج حسین ما رو اذیت نکنید سنش بالا رفته
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
معرفت خوب چیزیه
(( رونمایی از دکور ذخایر انقلاب )) هر کی اینکارو کرده دمش گرم بعد از مدت ها کلی خندیدم ( البته این خنده واقعا تلخه)
خدایی سنگ قبر حضرت امام حسین چطوری به هاشمی رسیده
متاسفانه آقای پرستویی خودش در هر کاری خودش را نخود می کند مرد حسابی شما کی بس می کنید از اینکه نسبت به هر کسی مثل تو فکر نمی کند توهین کنی؟؟ تو اگر اسلام شناس بودی و فکر می کردی مردم بیضایی را می شناسندو کسی حرف شریعتمداری را گوش نمی کند بهتر بود ساکت می نشستی یعنی همه باید مثل تو مرید این سااتید باشند؟؟ یعنی این اساتیدی که هنرشان را انقلاب اسلامی برای مردم شناسانده است بشوند و مرجع دینی مردم ؟؟ خجالت بکش مرد
درود به اقای رفسنجانی درود به اقای پرستویی درود به اقای دایی
ههه، پرستویی چه خشمی بالا آورده، وظیفه یک ژورنالیست نقد است، حالا شما چیکاره ای اینطوری میتازی؟
راستی معلومات بیضایی رو گفتی، معلومات خودت از اسلام چقدره؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی