بازدید 4884

ایران، سوریه و روسیه در عرصه حلب دست برتر را دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اعراب و کشورهای غربی به شدت از خارج شدن منطقه حلب از کنترل گروه های تروریستی هراس دارند، زیرا این منطقه نقطه اتکا تروریست ها است و اگر این منطقه پاکسازی شود، روند سقوط آن ها سرعت بیشتری پیدا می کند.
کد خبر: ۶۴۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 07 December 2016
اردشیر نوریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به درخواست حامیان تروریست ها برای برگزاری نشست شورای امنیت، گفت: کشورهایی مانند ترکیه، عربستان، قطر و امارات بارها رویکرد حمایتی خود از گروه های تروریستی در سوریه و عراق را نشان داده اند و اقدامات اخیرشان نیز برای خارج کردن گروه های تروریستی از فشار و محاصره نظامی در عرصه جنگ حلب است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه پیشروی های ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در عرصه مقابله با گروه های تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره در وضعیت مطلوبی قرار دارد و قطعا در آینده ای نزدیک بخش عمده ای از مناطق تحت تصرف این گروه ها پاکسازی می شود.

نوریان افزود: اعراب و کشورهای غربی به شدت از خارج شدن منطقه حلب از کنترل گروه های تروریستی هراس دارند، زیرا این منطقه نقطه اتکا تروریست ها است و اگر این منطقه پاکسازی شود، روند سقوط آن ها سرعت بیشتری پیدا می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: به طور حتم اقدامات حمایتی اعراب و کشورهای غربی در بحث حمایت از تروریست ها به هیچ نتیجه ای نمی رسد، زیرا ایران، سوریه و روسیه در این عرصه، دست برتر را دارد و قطعا در عرصه سیاسی نیز روسیه تحرکات این کشورها برای حمایت از تروریست ها را وتو خواهد کرد.

4 کشور ترکیه، عربستان، قطر و امارات بامداد امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک از نامه نمایندگان دائم کانادا، کاستاریکا، ژاپن، هلند و توگو به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای برگزاری جلسه‌ای با هدف بررسی اوضاع سوریه حمایت کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل