بازدید 4505

رهایی زن جوان از اسارتگاه کوهستانی

کد خبر: ۶۴۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 07 December 2016
سناریوی ربودن زن 19 ساله در شهرستان فریمان خراسان رضوی با عملیات ویژه پلیس استان در کمتر از یک روز به پایان رسید.
 
به گزارش ایران، روزیکشنبه 14 آذر، زوج جوانی سوار بر خودروی پژو مسافربر از مشهد به سمت تربت جام حرکت کردند. این خودرو که علاوه بر این زوج، سه مسافر دیگر داشت در خیابان امام رضا(ع) شهرستان فریمان توقف کرد و شوهر زن جوان برای خرید آب پیاده شد، اما در بازگشت اثری از خودرو و همسرش نبود.
 
به دنبال گزارش ربوده شدن زن 19 ساله به پلیس و به دلیل حساسیت موضوع، تحقیقات درباره این پرونده آدم ربایی بسرعت آغاز شد. چهار ساعت پس از این ماجرا، گروگانگیران در تماس با خانواده این زن درخواست 150 میلیون تومان پول نقد کردند.
 
به این ترتیب آموزش‌های لازم به خانواده گروگان جوان داده شد و گروگانگیران که یک زن و دو مرد بودند در کمتر از 24 ساعت در مخفیگاهشان به دام افتادند.
 
سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با آغاز تحقیقات در پرونده این زن و استفاده از تکنیک‌های ردزنی، یکی از گروگانگیران شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت. با وجود تغییر محل اختفای گروگانگیران، پس از تلاش گسترده مأموران انتظامی، خودروی آنها ساعت 10 صبح دوشنبه (پانزدهم آذر ماه) در منطقه طرقبه شهرستان بینالود شناسایی شد.
 
با تداوم تحقیقات مأموران انتظامی وتعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، گروگانگیران که دو مرد و یک زن بودند در وکیل آباد مشهد و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.
 
با دستگیری این سه گروگانگیر، محل اختفای گروگان نیز در ارتفاعات شهرستان بینالود شناسایی و زن جوان در کمتر از 24 ساعت به سلامت به آغوش خانواده بازگشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس