بازدید 5149

مرگ، ٩ روز بعد از خودسوزي

کد خبر: ۶۴۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 06 December 2016
پدر تاريخ ٢١ تير ماه زن بيست و پنج ساله‌اي به نام ليلا بر اثر سوختگي در بيمارستان شهيد مطهري تهران جان باخت و پس از اعلام خبر مرگ ليلا به بازپرس كشيك قتل پايتخت، تحقيقات در رابطه با علت مرگ زن جوان صادر شد.
 
به گزارش اعتماد، چند روز پس از مرگ ليلا، خانواده او به دادسراي امور جنايي تهران رفتند و از همسر ليلا شكايت كردند.
 
پدر ليلا در اظهاراتش به قاضي ايلخاني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران گفت: «ما نمي‌دانستيم كه دخترمان دچار سوختگي شده و بعد از چند روز از طريق دوستان و آشنايان‌مان فهميديم كه اين اتفاق افتاده. همان روز وقتي از همسايه‌هاي ليلا پرسيديم چه اتفاق افتاده آنها گفتند كه ليلا دو ساعت در خانه حبس بوده و با همسرش در حال مشاجره بوده است.» پس از ثبت اين شكايت، بررسي بيشتر در رابطه با اين پرونده و تحقيقات از اهالي محل سكونت ليلا در دستور كار ماموران قرار گرفت تا اينكه همسرليلا به دادسراي امور جنايي تهران احضار و ظهر ديروز در مقابل قاضي ايلخاني قرار گرفت.
 
همسر ليلا در اظهاراتش به بازپرس امور جنايي تهران گفت: «سال ٩٣ با ليلا ازدواج كردم و در چهار‌راه باغ آذري سكونت داشتيم؛ روز حادثه در خانه بودم و با ليلا جر و بحثم شد، به همين خاطر پس از جر و بحث به حياط خانه رفتم و حدود ١٥ دقيقه در حياط بودم كه ناگهان با صداي جيغ و داد و سوختم و سوختم ليلا، به منزل بازگشتم؛ ديدم ليلا با بنزين خودش را آتش زده است به ليلا گفتم چرا خودت را آتش زدي؟ بعد با اورژانس تماس گرفتم و ليلا را شستم و بعد از يك ساعت اورژانس آمد، در نهايت ليلا را به بيمارستان برديم و بستري كرديم. اما او بعد از ٩ روز جان باخت. » همسر ليلا درباره علت نگهداري بنزين در منزلش به بازپرس پرونده گفت: «پيك موتوري هستم و چون هميشه با موتور كار مي‌كنم و در باك موتورم خراب است، بنزين در منزل نگه مي‌دارم. »
 
همسر ليلا در ادامه صحبت‌هايش گفت: « من و ليلا سر مسائل زيادي با هم درگير بوديم. من دوست نداشتم او با خانواده‌اش رفت و آمد داشته باشد يا تلفني صحبت كند اما گاهي اين كار را مي‌كرد و من عصباني مي‌شدم. آن روز هم او با خانواده‌اش تماس گرفته بود و من عصباني شده بودم و با هم درگير شده بوديم. من فرزند طلاق هستم و به همين خاطر دوست نداشتم مجددا در زندگي‌ام شاهد طلاق باشم.» بعد از صحبت‌هاي همسر ليلا بازپرس ايلخاني دستور پيگيري ادامه پرونده را صادر كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها