بازدید 4455

اعتراف تلخ اسطوره یونایتد درباره گواردیولا

رایان گیگز می گوید ولین باری که با تیم پپ گواردیولا روبه‌رو شدم، بعد از بازی تنها در اتوبوس تیم نشستم و برای اولین بار در تمام دوران بازیگری‌ام به طور جدی به آویزان کردن کفش‌هایم فکر کردم.
کد خبر: ۶۴۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 06 December 2016
اسطوره ولزی باشگاه منچستریونایتد اعتراف کرد که سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی بدترین خاطره دوران بازیگری او را به وجود آورده است.
به گزارش تابناک ورزشی، رایان گیگز اعلام کرد که جزو طرفداران و تحسین‌کنندگان پپ گواردیولاست هرچند که این مرد اسپانیایی بدترین خاطره دوران بازیگری او را رقم زده است.
گیگز با اعتراف به اینکه از شکست 2 بر صفر منچستریونایتد برابر بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل 09-2008 در شهر رم، ضربه سنگینی خورده است، به نشریه تلگراف گفت: اولین باری که با تیم پپ گواردیولا روبه‌رو شدم، بعد از بازی تنها در اتوبوس تیم نشستم و برای اولین بار در تمام دوران بازیگری‌ام به طور جدی به آویزان کردن کفش‌هایم فکر کردم. فینال لیگ قهرمانان سال 2009 بدترین اتفاق در دوران بازیگری 23 ساله من به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای بود.
گیگز ادامه داد: آن روز ما همه کارها‌ی‌مان را اشتباه انجام دادیم، اما بارسلونا کارش را درست انجام داد. آن شب طوری احساساتی شده بودم که مشابه آن را هرگز در زندگی‌ام تجربه نکرده بودم. اگر در تمام عمرم یک بار قصد دست کشیدن از فوتبال بازی کردن داشتم، آن یک بار همان شب بود. به نظر من گواردیولا بدون شک بهترین سرمربی در نسل خودش است.
اعتراف تلخ اسطوره یونایتد درباره گواردیولا 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان