بازدید 3792

ژیمناست تاریخ‌ساز ایران بیکار است!

کد خبر: ۶۴۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 06 December 2016
 اولین مدال‌آور تاریخ ژیمناستیک ایران گفت: وقتی به من توجهی نمی‌شود، یعنی ژیمناستیک مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد و این شرایط، ژیمناست‌های دیگر را بی‌انگیزه می‌کند.
به گزارش تابناک ورزشی، 16 ماه پیش یعنی در روز 11 مرداد 1394 عبدالله جامعی، ژیمناست 22 ساله کشورمان موفق شد در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال برنز دست پیدا کند تا اولین مدال‌آور تاریخ این رشته در ایران لقب بگیرد.
اولین مدال‌آور تاریخ ژیمناستیک ایران در پاسخ به این سوال که افتخارآفرینی‌اش چقدر مورد توجه قرار گرفت؟ گفت: متاسفانه توجه خاصی صورت نگرفت و همین بی‌توجهی‌ها انگیزه‌ها را نیز کم کرد. موضوع فقط به من نیست. توجه کردن به من در واقع توجه کردن به ژیمناستیک است. وقتی ژیمناست‌های جوان و نوجوان ببینند که به من که اولین مدال‌آور تاریخ ژیمناستیک ایران بوده‌ام، توجه نمی‌شود، این مسئله باعث بی‌انگیزگی همه ورزشکاران می‌شود.
جامعی ادامه داد: 23 سال دارم و توانسته‌ام مدرک کارشناسی عمران را نیز بگیرم. با این وجود شغل ندارم و حقوقی هم از فدراسیون یا جای دیگری نمی‌گیرم. واقعیت این است که ورزشکاران رده‌های سنی با دیدن شرایط من تعجب می‌کنند. مشکل کار و درامد فقط مشکل من نیست و سایر ملی‌پوشان هم با این شرایط مواجه هستند. من درآمدی از ورزش ندارم و نتوانسته‌ام شغلی هم داشته باشم. به هر حال ما پای کار ایستاده‌ایم و به تلاش خود ادامه می‌دهیم.
وی در پایان عنوان کرد: اگر ژیمناست‌ها یک دهم تلاشی که در این رشته دارند، در رشته‌های دیگر صرف می‌کردند، الان به نقطه‌های خوبی از زندگی ورزشی می‌رسیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل