بازدید 5259

به‌زودی؛ پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت پاداش بازنشستگان 94 در هفته‌های آتی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 05 December 2016
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت پاداش بازنشستگان 94 در هفته‌های آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، پیش از ظهر امروز حسین فرزانه در گردهمایی روسای کانون های بازنشستگان سراسر کشور که در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد، اظهار کرد: برون سپاری کارها و استفاده از منابع  غیردولتی از رویکردهای آموزش و پرورش است.

وی افزود: مشکلات کانون های بازنشستگی تنها از طریق منابع دولتی حل نمی شود بنابراین بایدکانون های بازنشستگی ، راهکاری را در خصوص درآمدزایی ارائه کنند.

فرزانه خاطرنشان کرد: آموزش در جهان به سرعت در حال تحول و دگرگونی است و جوامعی در حوزه آموزش موفق‌تر هستند که بر منابع مالی غیردولتی متکی هستند.

وی سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی را دو نهادی دانست که با استفاده  از منابع غیردولتی نه تنها مجموعه خود را مدیریت می کنند بلکه به درآمدزایی نیز پرداخته‌اند و در این زمینه موفق بوده‌اند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش، کسری اعتبارات را مهمترین معضل آموزش و پرورش دانست و افزود: پرداخت پاداش بازنشستگان 94 ، اولین اولویت  آموزش و پرورش است که پیگیریهای آن انجام شده و به زودی به حساب آنها واریز خواهد شد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرزانه با اشاره به موضوع مشارکتها افزود: ظرفیتها و ساز و کارها دو مولفه مهمی است که باید در جذب منابع مالی غیردولتی مورد توجه و بررسی قرار گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر