بازدید 4081
۱

کنایه‌های انوشیروانی به کیانوش رستمی

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفته بحث ورزشکار سالاری و خودمحوری خلاف مدیریت و اداره تیم های ملی در ورزش است.
کد خبر: ۶۴۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 05 December 2016
سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید در صورت ادامه روند رستمی قطعا به مشکل می خوریم.
به گزارش تابناک ورزشی، در آستانه دعوت نفرات المپیکی به تیم ملی وزنه برداری، همه منتظر این هستند که تکلیف اختلاف نظر کیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی برای تنها تمرین کردن این ورزشکار چه می‌شود.  انوشیروانی در مورد موضع خود نسبت به تنها تمرین کردن کیانوش رستمی بیان کرد: در اینکه کیانوش رستمی قهرمان بزرگی است شکی نیست و هیچ موقع سعی نکرده ام به او  بی احترامی کنم اما  سیستم مدیریت در ورزش این اجازه را نمی‌دهد ورزشکار خود محور باشد.  چرا که  همه نگران می شوند که خدایی ناکرده اتفاقی بیفتد و در این صورت گلایه مند خواهند شد که چرا حواسمان به ورزشکار نبوده است.
او ادامه داد: قبل از المپیک شرایطی به وجود آمد که حتی نظر وزارت ورزش این بود باید با ورزشکار تعامل کرد بنابراین همه تعامل کردیم. اکنون به ما می گویند باید با رستمی تعامل کنیم ، هر چند که در برنامه ما هست که او را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم و با او تعامل داشته باشیم تا با خیال آسوده در تمرینات حضور داشته باشد اما  رستمی هم باید با ما همکاری کند.
کنایه‌های انوشیروانی به کیانوش رستمی 
انوشیروانی با اشاره به اینکه گفته می شود رستمی در المپیک به تنهایی موفق شد، تصریح کرد: من این را قبول ندارم زیرا تمام سیستم متحد شد تا رستمی موفق شود. من به عنوان سرمربی شاید می توانستم برایش مشکل ایجاد کنم اما هیچ موقع کاری انجام ندادم و همه مصمم شدیم که او با این شرایط موفق شود. با این حال  اگر بخواهد این شرایط ادامه داشته باشد فکر می‌کنم با مشکلات بزرگی روبرو شویم.
 او ادامه داد: افراد دیگری در ترکیب تیم ملی داریم که قهرمان المپیک هستند و ممکن است آنها هم بخواهند به تنهایی تمرین کنند. بنابراین اگر این خواسته ها را قبول کنم به جایگاه کادرفنی در ورزش جسارت و توهین کرده‌ام.  همچنین بحث ورزشکار سالاری و خودمحوری پیش می آید که خلاف مدیریت و اداره تیم های ملی در ورزش است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
"من به عنوان سرمربی شاید می توانستم برایش مشکل ایجاد کنم اما هیچ موقع کاری انجام ندادم"!!!
خیلی زشته این حرف شما آقای مربی!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان