بازدید 3484

فدراسیون تکواندو:حضور معتمد در آذربایجان غیرقانونی است

باقری‌معتمد در رقابت‌های 2014 مکزیک به همراه تیم ایران به میدان رفته و طبق قانون فدراسیون جهانی به مدت 3 سال پس از آخرین حضورش در یک تیم ملی، نمی‌تواند برای کشور دیگری مبارزه کند.
کد خبر: ۶۴۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 05 December 2016
فدراسیون تکواندو اعلام کرد که محمد باقری معتمد طبق قانون فدراسیون جهانی نمی‌تواند تیم ملی آذربایجان را در مسابقات جام جهانی همراهی کند.
به گزارش  تابناک ورزشی، امروز اعلام شد که محمد باقری‌معتمد عضو پیشین تیم ملی تکواندوی ایران به عنوان یار کمکی تیم ملی آذربایجان که هدایتش برعهده رضا مهماندوست است را در مسابقات جام جهانی همراهی خواهد کرد. 
این موضوع اما با واکنش فدراسیون تکواندوی ایران مواجه شد. این فدراسیون ضمن غیرقانونی خواندن این موضوع اعلام کرد که طبق قانون جهانی او تا آذرماه 96 نمی‌تواند برای هیچ تیم خارجی دیگری به میدان برود.
حسن شکریان مدیر روابط عمومی فدراسیون تکواندو در این باره گفت: باقری‌معتمد در رقابت‌های 2014 مکزیک به همراه تیم ایران به میدان رفته و طبق قانون فدراسیون جهانی به مدت 3 سال پس از آخرین حضورش در یک تیم ملی، نمی‌تواند برای کشور دیگری مبارزه کند. بدین ترتیب باقری‌معتمد تا آذر 96 اجازه چنین کاری را ندارد.
مسابقات جام جهانی تکواندو 22 آذر سال جاری در آذربایجان برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان