بازدید 4965

ناکامی عامل اخاذی تلگرامی 100 میلیونی

کد خبر: ۶۴۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 05 December 2016
پلیس فتا گیلان عامل درخواست 100 میلیونی اخاذی برای عدم انتشار فیلم خصوصی خانم 32 ساله گیلانی در تلگرام را شناسایی و دستگیر کرد .
 
به گزارش ابتکار، به نقل از پایگاه خبری پلیس فتا، سرهنگ محمدخانی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر، اظهار داشت : در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم 32 ساله گیلانی مبنی بر تهدید به انتشار فیلم خصوصی و مطالب خلاف عفت عمومی علیه وی در تلگرام و درخواست 100 میلیون ریالی برای عدم انتشار ویدئو های شخصی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی ، عامل تهدید به انتشار فیلم خصوصی و مطالب خلاف عفت عمومی در تلگرام به قصد اخاذی 100میلیون ریالی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد .
 
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت : با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم 24 ساله اهل خرمشهر ساکن تهران ، به بزه انتسابی خود و اینکه با تهدید به انتشار فیلم خصوصی و مطالب خلاف عفت عمومی علیه شاکیه در تلگرام قصد اخاذی از وی را داشت اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی