بازدید 8728
۵
گزارش

انتشار اسناد کذب بودن ادعای مدیرعامل پرسپولیس

نامه‌ای که طاهری برای شرکتی که در زمینه تجهیزات خنک کننده، لوازم یدکی موتور و ماشین، رینگ و لاستیک و ... فعالیت می‌کند ارسال شده نشان می‌دهد که این 198 هزار درهم درخواست شده برای هزینه‌های هتل ایرانیان که محل اقامت پرسپولیس در اردوی دوبی بوده است.
کد خبر: ۶۴۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 05 December 2016
 با انتشار اسنادی که نشان می دهد علی اکبر طاهری مبلغ 198 هزار درهم برای هزینه های هتل ایرانیان درخواست کرده، باید دید آیا سرپرست باشگاه پرسپولیس امضای خودش را نیز تکذیب می کند؟!

به گزارش تابناک ورزشی، مدیران پرسپولیس مدعی بودند که برگزاری اردو در دبی هزینه‌ای برای این باشگاه نداشته و هزینه‌هایی فقط برای تهیه ویزا و جا به جایی بازیکنان صورت گرفته که با اسنادی که منتشر شده این ادعا کاملا نقض می‌شود.
این در حالی است که طاهری روز گذشته باز هم در یک مصاحبه این ادعا را تائید کرد که «مبلغ 198 هزار درهمی که به آن اشاره شده از سوی باشگاه در اختیار سرپرست کاروان تیم گذاشته شد تا بخشی از آن به عنوان پول توجیبی و پاداش به بازیکنان پرداخت شود.» البته اینکه تا الان حرفی از این 198 هزار درهم وجود نداشت و امروز این رقم در دهان مدیران پرسپولیس افتاده هم از نکات جالب توجه است!

ادعای تکراری سرپرست باشگاه پرسپولیس با 2 نامه‌ای که طاهری برای شرکتی که در زمینه تجهیزات خنک کننده، لوازم یدکی موتور و ماشین، رینگ و لاستیک و ... فعالیت می‌کند ارسال شده نشان می‌دهد که این 198 هزار درهم درخواست شده برای هزینه‌های هتل ایرانیان که محل اقامت پرسپولیس در اردوی دبی بوده هزینه شده و هیچ ارتباطی با پاداش و هزینه‌های جانبی اردو نداشته است چرا که طاهری علنا در این 2 نامه که به امضای خودش رسیده خواستار این شده که پول‌ها در اختیار ترکاشوند قرار بگیرد تا برای هزینه‌های هتل ایرانیان هزینه شود و مشخص نیست که با وجود این مدرک، سرپرست باشگاه چه چیزی را کتمان می‌کند!

انتشار اسناد تکذیب سخنان سرپرست پرسپولیس+تصویر 
انتشار اسناد تکذیب سخنان سرپرست پرسپولیس+تصویر 

ترجمه نامه: ما درخواست داریم که مبلغ 198 هزار درهم(مجموع دو نامه) به صورت نقدی بابت هزینه های هتل باشگاه ایرانیان به حساب آقای ترکاشوند واریز شود.

این دو نامه که در آن طاهری صراحتا درخواست کرده مبالغ قابل ذکر برای هزینه‌های هتل ایرانیان صرف شود موضوع مبهم این ادعاهاست. اگر قرار بوده هزینه‌ای برای این اردو شود چرا مدیران باشگاه مدعی بودند که اردوی دبی بسیار کم هزینه بوده و چرا با صداقت در این باره صحبت نشده است؟ موضوع دیگر اینجاست که چرا باید سرپرست باشگاه به یک شرکتی که در زمینه تجهیزات خنک کننده، لوازم یدکی موتور و ماشین، رینگ و لاستیک و ... فعالیت می‌کند، نامه بزند تا پولی را در اختیار ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه قرار بگیرد؟ این ابهامات فقط با روشنگری صادقانه مدیران پرسپولیس قابل حل خواهد بود. حالا که متن نامه و امضای طاهری قابل رویت است سرپرست باشگاه پرسپولیس چه چیزی را تکذیب می‌کند؟

و البته ادعای جالب و توجیه عجیب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا پول پرسپولیس باید از یک شرکت که در زمینه تجهیزات خنک کننده، لوازم یدکی موتور و ماشین، رینگ و لاستیک و ... فعالیت می‌کند دریافت شود، هم شنیدنی است: «با توجه به اینکه صرافی هزینه ای را در پی دارد به حساب این شرکت که ثبت قانونی شده و با ایران نیز رابطه دارد و کاملا حساب و کتابش مشخص است واریز کردیم. از این مبلغ البته بخشی به عنوان پاداش و پول توجیبی بازیکنان هزینه شد و باقی آن به حساب باشگاه بازگردانده شد. با توجه به اینکه فیفا جرایمی را در خصوص بازیکنان خارجی برای باشگاه در نظر گرفته بود، این دوست ایرانی بدون هزینه صرافی و ... ارز را دریافت و از این طریق آن را انجام می دادیم تا مشکلی در خصوص جرایم در نظر گرفته شده باشگاه را تهدید نکند.» 

آیا این کار دور زدن قانون نیست؟ و سوال دیگر اینکه برگزاری اردو و هزینه‌های آن چه ارتباطی با جرایم مالی فیفا دارد؟ آیا باید همه این اتفاقات را بی دلیل بدانیم یا باید این موضوع را به اتفاقاتی که در اردوی دبی همانند حضور مسئولان تیم و اعضای کادرفنی در خانه یک هوادار به نام «م» رخ داد ربط دهیم؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اولين بار نيست كه مسئولين براي باشگاه پرسپوليس بيت المال و هدر مي كنند.
سلام
به محتوا کاری ندارم اما متن همین چهار خط نامه پر از اشتیاهات فاحش گرامری و ادبی است .
ایول با همین فرمون برو تابی . پرسپولیس رو ببر تو حاشیه تا استقلال قهرمان بشه. حالا کی بریم پلی اف ؟
بهتر بود نام شرکت پرداخت کننده وجه را پاک می کردید
اینم یه رویانیان دیگه ، بزار بره بعدن گندش در میاد!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر