بازدید 7937

آغاز جشنواره کشوری بیمه عمر سامان

کد خبر: ۶۴۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 04 December 2016
جشنواره کشوری بیمه عمر و تشکيل سرمايه شرکت بیمه سامان با عنوان " یک عمر مطمئن"از هشتم  آبان‌ماه درسراسر کشور آغاز شده وتا هشتم بهمن ماه  ادامه خواهد داشت.

به گزارش پول‌نیوز، امیر مهدی ابراهيميان مدیر بازاريابی این شرکت گفت: برای اولین باردرصنعت بیمه ایران، جشنواره "يک عمر مطمئن" با رویکرد علم بازاریابی و بر اساس نقشه بازار و فرآیند تصمیم گیری در خرید بیمه عمر، با محوریت و تمرکز بر فروشندگان بیمه عمر برگزار می‌گردد.

یک عمر مطمئن ابراهیمیان اضافه نمود درجشنواره "یک عمر مطمئن" ، جوائز بسیار ارزشمندی مانند خودرو سواری، پرداخت هزینه اجاره 18 ماه دفتر نمایندگی ، سفرهای خارجی به اروپا و آسیا، و برای بیمه گذاران بیمه‌های عمرعلاوه بر جوایز متنوع از جمله هزینه سفر نوروزی به کشورهای اروپایی و آسیایی، تسهیلات ويژه ای نیز در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از جشنواره‌های برگزار شده قبلی، در جشنواره کشوری " یک عمر مطمئن"  استقبال بسیار گسترده تری از طرف فروشندگان بیمه عمر و هموطنان عزیز صورت گیرد. مدیر بازاريابی شرکت بیمه سامان با اشاره به اینکه افزایش آگاهی مردم از خدمات بیمه‌ای و جلب رضایت بیشتر مشتریان از هدف‌های اصلی این جشنواره است، یادآور شد: نبود شناخت مشتریان از محصولاتی مانند بیمه عمر، ناشی از این است که معمولا توضیحات ارائه شده به مشتریان بر اساس ادبیات بیمه‌ای صورت می پذیرد، لیکن مشتری بدنبال راه حل برای نیاز و خواسته یا مشکلات خود به زبان ساده است؛ ما در این جشنواره سعی به توضیح منافع محصولات بیمه به زبان مشتری و به صورت گرافیکی نموده ایم که امیدواریم آغاز حرکت جدیدی در صنعت بیمه کشور باشد، همچنین با ارائه بسته های پیشبرد فروش به مانند مشاوره رایگان، کارت هدیه و شرکت در قرعه‌کشی، زمینه را برای توسعه فرهنگ بیمه فراهم آورده‌ایم.

ابراهیمان در ادامه گفت: در مدت جشنواره، عوامل فروش بیمه سامان آمادگی دارند تا به پرسش‌های هموطنان در مورد کاهش ریسک های خانواده خود در چرخه زندگی و خدمات جدید بیمه سامان، پاسخ دهند همچنین هموطنان ارجمند می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر به وب‌سایت بیمه سامان به نشانی www.si24.ir مراجعه فرمایند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر