بازدید 6097

جلسه تشکل‌های دانشجویی با رئیس قضا

کد خبر: ۶۴۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 04 December 2016
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان جزئیاتی از جلسه ۴ ساعته تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانشجویی با آیت الله صادق آملی لاریجانی را تشریح کرد.

متین متظمی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جلسه صبح امروز اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی با آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه گفت: این جلسه ساعت 10 صبح امروز با حضور دادستان و برخی از معاونت‌های دستگاه‌ قضا آغاز و تا ساعت 14 بعدازظهر ادامه داشت.

وی فضای جلسه را بسیار خوب و صمیمی عنوان کرد و افزود: آیت‌الله آملی لاریجانی با حوصله به صحبت‌های دانشجویان گوش داد و با اخلاق بسیار خوب به سوالات ما پاسخ گفت.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: در این جلسه تشکل‌های دانشجویی همچون بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت، انجمن اسلامی مستقل و جنبش عدالتخواه دانشجویی حضور داشتند.

وی به محورهای این نشست اشاره کرد و یادآور شد: در این جلسه درباره هجمه‌های اخیر به قوه قضاییه، حقوقهای نجومی و املاک شهردای صحبت شد، اما عمده بحث حول فیش‌های نجومی بود.

این فعال دانشجویی درباره سخنان خود در این جلسه هم گفت: اظهارات بنده بیشتر پیرامون بروکراسی در قوه قضاییه بود و انتقاد کردم که چرا برای تصویب یک قانون پروسه‌ خیلی طولانی در دستگاه قضا طی می‌شود که البته آیت الله آملی لاریجانی این انتقاد بنده را وارد دانستند.

منتظمی در پایان اظهار کرد: متن کامل این نشست در آینده نزدیک توسط روابط عمومی قوه قضاییه منتشر می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر