بازدید 4775

میراسماعیلی:برای حضور نماینده ایران کنار یک اسرائیلی استعفا کافی نیست!

آرش میراسماعیلی می گوید رفتن عکس یادگاری با نمایندگان رژیم جعلی اسرائیل، یعنی عبور از خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران و با یک عذرخواهی و استعفا نمی‌توان موضوع را جمع و جور کرد.
کد خبر: ۶۴۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 04 December 2016
قهرمان سابق جودوی ایران در واکنش به روی سکو رفتن نماینده ایران در کنار ورزشکار رژیم صهیونیستی، این اتفاق را ناشی از نگاه بعضی روشنفکران دانست.
به گزارش تابناک ورزشی، پس از حواشی به وجود آمده به دلیل روی سکو رفتن نماینده ایران در کنار ورزشکاه رژیم صهیونیستی، سرپرست تیم ملی موی تای استعفا داد، اما قهرمان جودوی ایران این استعفا را کافی نمی داند.
آرش میراسماعیلی گفت:‌ در این چند روز اخیر شاهد بودیم که برخی‌ها از خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی ایران عبور کرده‌اند. آنها حرکاتی از خود نشان دادند که واقعا قابل بخشش نیست. البته زمانی که یک فرد به اصطلاح روشنفکر حاضر نیست پای خود را روی پرچم رژیم اشغالگر قدس بگذارد و از روی پرچم رژیم جعلی می‌پرد و دیگران برای او جیغ و دست و هورا می‌کشند، دیگر چه انتظاری می‌توانیم از دیگران داشته باشیم. متأسفانه هیچ دستگاه نظارتی هم جوابگوی حرکت این فرد روشنفکر نیست.
وی در ادامه گفت: بنده و امسال من جوانی و بهترین مدال‌های زندگی‌مان را برای ارزش‌های کشورمان دادیم (که هزاران مدال فدای کشور عزیزمان) آیا این افراد جوابگوی ما هستند؟ ما این رژیم جعلی را هیچ وقت به رسمیت نخواهیم شناخت و این رژیم غاصب خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است. ما به هیچ عنوان حق مسابقه دادن و ایستادن روی سکو کنار نمایندگان این رژیم اشغالگر قدس و احترام گذاشتن به نواخته شدن سرود جعلی‌ آنها نخواهیم داشت.
میراسماعیلی:برای حضور نماینده ایران کنار یک اسرائیلی استعفا کافی نیست! 
دارنده چندین نشان مسابقات جهانی جودو در ادامه، گفت: گرفتن عکس یادگاری با نمایندگان رژیم جعلی اسرائیل، یعنی عبور از خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران و با یک عذرخواهی و استعفا نمی‌توان موضوع را جمع و جور کرد. کسانی که مجوز شورای برون مرزی را صادر می‌کنند، باید جوابگوی این موضوع باشند. چرا سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان در مورد این موضوع سکوت کرده است؟ آیا حوزه استحفاظی او فدراسیون‌های ورزشی نیست؟! آیا سکوت او شائبه‌های زیادی را به وجود نمی‌آورد؟! بنده به عنوان فردی که به خاطر نظام جمهوری اسلامی ایران حاضر نشدم با نماینده اسرائیل در رویداد بزرگ ورزشی مبارزه کنم و پرچم دار مبارزه نکردن با این رژیم غاصب هستم، از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که روز گذشته این حرکت زشت را محکوم کرد.
وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: اتفاقات اخیر ایستادن روی سکو در کنار نماینده رژیم جعلی و اشغالگر قدس، گرفتن عکس‌های یادگاری که در مجامع بین‌المللی آقایان گرفتند قابل بخشش برای حوزه مدیریت‌شان نیست. ما برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران جوان‌های بسیار زیادی را فدا کرده‌ایم. جمهوری اسلامی ایران با رشادت‌های جوانان این مرز و بوم آرمان‌های خود را حفظ کرده است. حالا نگاه کنید همان رژیم غاصب اسرائیل و غرب چه بلاهایی سر مسلمانان دنیا می‌آورند؟ شما نگاه کنید جوانان، مسلمان این مرز و بوم برای دفاع از حرمین شریفین و حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به راحتی خون خود را برای حفظ اسلام اهدا می‌کنند. آنها در جبهه‌های حق علیه باطل در حال مبارزه کردن با نمایندگان رژیم جعلی اسرائیل و غرب هستند. پس به راحتی نباید این اشتباهاتی که مکررا در حال رخ دادن است را به فراموشی بسپاریم. قطعا مسئولان مربوطه باید برای اینکه این موضوع در نطفه خاموش شود اقدام کنند. ما از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و رئیس‌جمهور انتظار داریم که به این موضوع ورود پیدا کنند و با همه این افراد برخورد جدی داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
این هم نتیجه باد کردن افراد .بزار مردم کارشون رو بکنن حالا میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره.
یادت رفته که خودتم راضی نبودی که به اینکه از مسابقات کنار بکشی؟؟؟؟
برادر ارزشی خود فلسطینی ها که در تمام رشته های ورزشی باهاشون مسابقه می دن که.
اونو چی می فرمایید؟
اون وری ها به هلوکاست حساسن
ما به این چیزا

بشر به چیزی حساس نباشه روزش شب نمیشه
حالا خوب شد خدا یه لطفی بهت کرد با ورزشکار اسراییل همگروه شدی و کلی نونت افتاد تو روغن وگرنه تو المپیک هم حذف میشدی و الان نامی ازت نبود
معلومه دلش از جایی پر است ...دنیا دنیای تامل است نه تحجر.
اقای میر اسماعیلی گرامی شما غیراز یکبار که بانماینده اسراییل بازی نکردید در دیگر مسابقات که با انها روبرو نشدید چرا مقام قابل توجهی بدست نیاوردید . این موضوع شده میدان مانور
میر اسماعیلی اگه شهید شوی راهت ادامه دارد،پس برو جنگ تاشهیدشوی !
این اقا فقط میخواد خودشیرینی کنه.
داداچ داری اشتباه می زنی
درست هست که کارشون اشتباه بوده ولی آقای میر اسماعیلی امریکا مستقیما مردم را شهید کرده هواپیمای مسافر بری ناوچه سهند و.... پس ما باید با اونها هم مسابقه ندهیم
شما دنبال این هستید که ازین نمد کلاهی برای خودتان درست کنید...
برو خدا روزیت را جای دیگه بده فرصت طلب
((بنده و امسال من جوانی و بهترین مدال‌های زندگی‌مان را برای ارزش‌های کشورمان دادیم))!!!! شما اگه اينكاره بودي تو المپيك پكن يه چيزي ميشدي.... جنابعالي سايز اين صحبتا نبودي.. پس بيخودي از آب گل آلود ماهي نگير.....
بس کن پاچه خوار
احسنت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی