بازدید 6634

تصادف شبانه در بزرگراه شهید چمران

کد خبر: ۶۴۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 04 December 2016
برخورد شبانه سه دستگاه خودرو در بزرگراه شهید چمران، مصدومیت دو شهروند را به همراه داشت.
 
به گزارش شرق، وقتی رانندگان خودروهای عبوری، برخورد شدید سه دستگاه خودرو را در بزرگراه دیدند، با سامانه ١٢٥ تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.
 
بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ٤٣ به همراه گروه امداد و نجات سه، با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت ٢٢:٥٠ جمعه به بزرگراه شهید چمران (مسیر شمال به جنوب)، حوالی پل مدیریت اعزام شدند. 
 
علی امینی، مدیر منطقه دو عملیات آتش‌نشانی تهران که به همراه آتش‌نشانان در محل حادثه حضور داشت، در‌این‌باره گفت: سه دستگاه خودرو سواری پورشه، مزدا و زانتیا به‌شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که بر اثر این برخورد، راننده ٤٠ساله خودرو سواری زانتیا از ناحیه سر، گردن و کمر دچار آسیب‌دیدگی شده و داخل اتاقک در‌هم‌پیچیده خودرو گرفتار شده بود و سرنشین دیگر این خودرو (یک مرد ٣٠ساله)، دچار مصدومیت شده بود. 
 
وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به‌سرعت با قطع جریان برق خودروها و نصب علائم هشدار‌دهنده، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، قسمتی از بدنه خودرو سواری زانتیا را برش دادند و فرد گرفتار‌شده را از خودرو خارج کردند و به همراه سرنشین دیگر این خودرو، به عوامل اورژانس حاضر در محل، تحویل دادند. 
 
این مدیر منطقه تصریح کرد: آتش‌نشانان، پس از انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه و عادی‌شدن عبور‌و‌مرور خودروها، محل حادثه را برای بررسی علت سانحه، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند. 
 
در همین حال، تصادف شدید سه خودرو در بزرگراه آزادگان، آتش‌نشانان را به محل حادثه کشاند. 
 
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، درباره این حادثه اظهار کرد: در ساعت ٢٣:١١ جمعه،  تصادفی شدید در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، نرسیده به اتوبان ساوه، به سامانه ١٢٥ آتش‌نشانی اعلام و نیروهای ایستگاه ٧٨ به‌سرعت به محل اعزام شدند.  به گفته ملکی، با استقرار آتش‌نشانان در محل حادثه، مشاهده شد سه دستگاه خودرو پراید، پژو ٢٠٦ و کامیون به‌شدت با یکدیگر برخورد کرده‌اند و پژو ٢٠٦ در حاشیه اتوبان متوقف شده؛ اما خودروی پراید کاملا زیر کامیون قرار گرفته است. 
 
ملکی تصریح کرد: خوشبختانه هر پنج سرنشین پراید به طور معجزه‌آسایی و با کمترین آسیب‌دیدگی، از خودرو خارج شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.  وی ادامه داد: آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل حادثه بودند که ناگهان در حدود صد متر پایین‌تر از محل حادثه، با جنازه‌ای در کف خیابان روبه‌رو شدند. 
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: متأسفانه زنی ٥٠ساله با آسیب‌دیدگی شدید در کف خیابان جان خود را از دست داده بود که با پرس‌و‌جو از هر سه خودروی تصادفی، مشخص شد این جنازه از سرنشینان هیچ‌یک از خودروها نبوده است. 
 
وی بیان کرد: درحال‌حاضر، عوامل انتظامی و پلیس راهور، در جست‌وجوی يافتن علت حادثه و شناسایی فرد جان‌باخته هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی