بازدید 7666
۱

فرار خونین ۳ نوجوان از کانون اصلاح و تربیت

کد خبر: ۶۴۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 04 December 2016
 ۳ پسر نوجوان هفده‌ساله که به اتهام قتل و حمل مواد‌مخدر در کانون اصلاح و تربیت زاهدان نگه‌داری می‌شدند با همدستی یکدیگر ۲ نفر از مأموران را مجروح کرده و توانستند از کانون فرار کنند.

به گزارش همشهری، اين سه متهم كه 17سال سن دارند از مدتي قبل بازداشت شدند. يكي از آنها به اتهام حمل مواد‌مخدر بازداشت شده بود و 2متهم ديگر در پرونده‌هايي جداگانه به اتهام قتل عمدي دستگير شده بودند. پرونده هر سه نوجوان در حال رسيدگي بود و متهمان در انتظار رأي دادگاه بودند. با وجود اين آنها عصر جمعه تصميم گرفتند تا هر طور شده از كانون فرار كنند.

وقتي عقربه‌هاي ساعت 7شب را نشان مي‌داد، نخستين بخش از نقشه فرار كليد خورد. 3نوجوان كه در اين مدت توانسته بودند با تكه‌اي فلز براي خودشان چاقو درست كنند، با آن به سوي يكي از سربازان كانون حمله‌ور شدند و وي را مجروح كردند. با وجود اين افسرنگهبان كانون سد راه‌شان شد. به همين دليل وي را نيز مجروح كردند و توانستند خود را به در خروجي برسانند و از كانون خارج شوند.

به‌دنبال فرار 3متهم مأموران كانون به حالت آماده‌باش در‌آمدند و همزمان چند گروه از مأموران، جست‌وجوهاي خود را براي دستگيري 3متهم فراري آغاز كردند اما آنها به طرز مرموزي ناپديد شده و هيچ ردي از خود به جا نگذاشته بودند.

خبر فرار اين سه نوجوان خيلي زود در برخي از سايت‌هاي خبري منتشر شد و برخي سايت‌ها به اشتباه اعلام كردند كه 3مجرم خطرناك از زندان زاهدان فرار كرده‌اند. با وجود اين يك مقام آگاه جزئيات اين فرار خونين را براي خبرنگار همشهري توضيح داد و گفت: هر سه متهم فراري نوجوان هستند و حدود 17سال سن دارند.

2نفر از آنها به اتهام قتل و نفر سوم به اتهام حمل مواد دستگير شده بودند و براي هيچ كدام حكمي صادر نشده بود؛ بنابر‌اين هيچ كدام از اخباري كه درخصوص فرار مجرمان خطرناك منتشر شده، صحت ندارد. وي ادامه داد:

در جريان فرار اين سه نوجوان يكي از سربازان وظيفه و افسرنگهبان كانون با شيئي برنده مجروح شدند كه سرباز وظيفه به‌دليل وخامت وضعيت عمومي‌اش به بيمارستان منتقل شده و تحت مداوا قرار دارد. اين مقام آگاه افزود: بعد از اين فرار چند گروه از مأموران به‌دنبال دستگيري متهمان هستند و اميدواريم با سرنخ‌هايي كه از آنها وجود دارد به‌زودي به دام بيفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاتل، قاتله دیگه، حالا 17 سالش باشه یا 40 سالش. چه فرقی داره. به هر حال 3 تا مجرم خطرناک از زندان فرار کردن. اینقدر با کلمات بازی نکنین ! لدفاً :)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار