بازدید 3491
نمی‌توان به شعارهای مبارزه با تروریسم آمریکا امید بست

دیدار امیر عبداللهیان با سفیر سوریه

سفیر سوریه در تهران عصر امروز با دستیار ویژه رئیس‌مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۴۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵ 03 December 2016
سفیر سوریه در تهران عصر امروز با دستیار ویژه رئیس‌مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، امیرعبداللهیان با تبریک پیروزی‌های میدانی ارتش سوریه بر تروریست‌ها در مناطق مهمی از حلب به عدنان محمود گفت: بحران سوریه صرفاً راه‌حل سیاسی دارد. نمی‌توان به شعارهای مبارزه با تروریسم آمریکا امید بست. آنها با پرونده تروریسم در منطقه بازی می‌کنند.

دستیار رئیس مجلس در امور بین‌الملل اضافه کرد: مردم، رهبری و ارتش سوریه با پایداری مقابل تروریست‌های وارداتی از خارج، ضامن تمامیت ارضی این کشور بوده‌اند.

امیرعبداللهیان با اشاره به سیاست درست روسیه در حمایت از سوریه گفت: تهران و مسکو به سیاست‌ حمایتی خود از سوریه مقابل تروریست‌ها و حامیان جنگ‌طلبی ادامه می‌دهند و به تلاش‌های سیاسی و دیپلماتیک خود برای خروج سوریه از بحران ادامه خواهند داد.

وی همچنین در پایان اضافه کرد: تهران به حمایت‌های قوی خود از سوریه در تمامی عرصه‌ها ادامه خواهد داد. اتخاذ هر تصمیم درباره سوریه باید در چارچوب سیاست راهبردی سه کشور سوریه–ایران و روسیه صورت گیرد

عدنان محمود هم با تقدیر از حمایت‌های همه‌جانبه دولت و ملت ایران از مردم ستمدیده سوریه گفت: کشورهای استکباری منطقه و حامیان آنها امروز از دستاوردهای رزمندگان ما ناامید و سرافکنده شده‌اند چراکه نقشه‌های شوم تروریستی که داشته‌اند، همه آن نقشه‌ها نقش بر آب شد.

سفیر سوریه در تهران با اشاره به پیروزی‌های سیاسی و میدانی سوریه افزود: اتخاذ هر تصمیم در مورد سوریه باید در چارچوب سیاست راهبردی سه کشور سوریه – ایران و روسیه صورت گیرد.

وی با اشاره به دوراندیشی مقام معظم رهبری در قبال تحولات سیاسی و بین‌المللی منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: تمام ملاحظاتی که مقام معظم رهبری در مورد سوریه و برجام داشته‌اند، امروز آن ملاحظات در حال تحقق هستند.

عدنان محمود در پایان توسعه همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: تحقق این قراردادها می‌تواند کمکی برای بهبود اوضاع نابسامان اقتصادی مردم در رنج سوریه باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر