بازدید 3680
فوتبال اروپا

سوپرچلسی،تیم پرستاره پپ را هم تنبیه کرد

چلسی با این برد 34 امتیازی شد و در صدر جدول لیگ جزیره دست نیافتنی باقی ماند. تیم دوم لیورپول با 30 امتیاز و یک بازی کمتر است که در صورت برنده شدن در آن می تواند فاصله با آبی های لندن را به حداقل برساند. سیتی هم بعد از این بازی در امتیاز 30 باقی ماند و سوم جدول شد اما آرسنال این شانس را دارد تا در صورت پیروزی در دیدار این هفته اش مقابل وستهام 31 امتیازی شود و بالاتر از سیتی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۴۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 03 December 2016
چلسی در مهمترین دیدار هفته چهاردهم لیگ جزیره توانست در ورزشگاه «اتحاد» سیتی را شکست دهد.چلسی موفق شد با پیروزی مقابل سیتی در رقابت برای صدرنشینی این تیم پرستاره را کنار بزند.

به گزارش تابناک ورزشی، عصر امروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ جزیره منچسترسیتی میزبان چلسی صدرنشین قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

منچسترسیتی: براوو، کولاروف، اوتامندی، استونز(ایاناچو78)، زانه(کلیشی69)، گوندوگان(توره76)، فرناندینیو، ناواس، سیلوا، آگوئرو، دی بروین.

چلسی: کورتوا، آسپلیکتا، لوئیز، کیهیل، موزس، کانته، فابرگاس، آلونسو، پدرو(ویلیان50)، کاستا(چالوبا)، هازارد(باتشوای90).

 در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس امروز از ساعت 16 من سیتی در اتحاد میزبان چلسی بود و در نهایت شاگردان پپ در خانه با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند. 
در این بازی سیتی کار را هجومی آغاز کرد و موقعیت های زیادی را از دست داد، اما در نهایت توسط ارسالی که خسوس ناواس داشت و با اشتباه و گل به خودی گری کیهیل در دقیقه 45 از حریف پیش افتاد. 

در نیمه دوم دیگو کاستا توانست با دریبل زدن بازیکن حریف در محوطه جریمه میزبان و شوتی زیبا دروازه براوو را در دقیقه 60 باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود. این البته پایان کار نبود و در ادامه بار دیگر دیگو کاستا درخشید؛ او توپی را پشت مدافعان فرستاد که ویلیان صاحب آن شد و توانست در دقیقه 70 برای بار دوم دروازه براوو را باز کند. آخرین گل چلسی را هم در دقیقه 90 و زمانی که سیتی در حال حمله کردن بود زده شد و هازارد توانست ضدحمله تیمش را به گل تبدیل کند. 

نقطه غطف چلسی در یک ضد حمله بسیار سریع و درخشش هازارد و کاستا بود که توپ به ویلیان رسید تا در دقیقه 70 نتیجه 2-1 به نفع آبی‌های لندن برگردد این گل بعد موقعیت دروازه خالی بود که دی بروین به تیر کوبید تا ورق برگردد. پس از پیشی گرفتن شاگردان کونته، حملاتی از طرف سیتیزن‌ها ایجاد شد که هیچگاه به سرانجام نرسید.

در دقیقه 90 هم ادن هازارد با فرصت طلبی گل سوم آبی‌های لندن را به ثمر رساند تا شاگردان گواردیولا در اتحاد زمین‌گیر شوند.
با این نتیجه چلسی با 34 امتیاز صدرنشین جزیره باقی ماند و سیتی نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

چلسی جنگ صدرنشینان را به آتش کشید 

در دقایق پایانی این دیدار آگوئرو تکلی خشن را به قصد مصدوم کردن داوید لوئیس زد که باعث شد میان بازیکنان دو تیم درگیری رخ دهد. در نهایت آگوئرو هم به خاطر این تکل خشن از بازی اخراج شد. فرناندینیو از سیتی هم به خاطر درگیری با بازیکنان چلسی از بازی اخراج شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان