بازدید 3247

رحمتی به سمت قلعه‌نویی برود و قائله را تمام کند!

کد خبر: ۶۴۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 03 December 2016
فرزاد حاتمی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس از سید مهدی رحمتی خواسته پیش از بازی با تراکتورسازی به سمت امیر قلعه نویی برود و به کدورت ها پایان دهد.
به گزارش تابناک ورزشی، سال گذشته در بازی استقلال و تراکتورسازی بین امیر قلعه نویی و سید مهدی رحمتی درگیری رخ داد و با توجه به رویارویی این هفته این دو تیم حساسیت در این باره بیشتر شده است.
فرزاد حاتمی بازیکن تراکتورسازی که سابقه بازی در استقلال تهران را دارد درباره اتفاقات سال گذشته امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی گفته: «سال گذشته رحمتی اشتباه کرد. نباید بین معلم و شاگرد این اتفاقات بیفتد. امیدوارم رحمتی به سمت قلعه‌نویی برود و کدورت‌ها را از بین ببرد.»
درخواست بازیکن سابق استقلال از رحمتی برای پایان دادن به کدورت‌ها 
حاتمی سپس به رویارویی این هفته با استقلال پرداخته و گفته: «استقلال میانه جدول است، اما استقلال همیشه استقلال است. سال گذشته بختیار رحمانی را داشتیم و استقلال را بردیم، اما امسال او را نداریم. محمد نوری در تیم ما هست، اما یک پست عقب‌تر از بختیار بازی می‌کند. اگر بختیار را داشتیم، تیم قوی‌تری می‌شدیم. فراموش نکنید سال گذشته استقلال را بازی خوب بختیار بردیم. با این حال، برای برد می‌‌آییم و فرقی هم نمی‌کند چه تیمی مقابل ما بازی خواهد کرد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی