بازدید 3050
۱

انتقاد مربی تیم‌ملی از محمد بنا

از سال 2010 تا 2012، سه سال با محمد بنا کار کردم اما در این سه سال حتی یک ربع سکه هم به من نرسید. در المپیک لندن هم مانند مسابقات دیگر هر چه پاداش بود به بنا، خیرآبادی، اسفندیاری فر و جزینی رسید. آیا این معنی عدالت است؟
کد خبر: ۶۴۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 03 December 2016
مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران می گوید اینکه پاداش المپیک بین تمام مربیان تقسیم نشده، به خواست محمد بنا بوده است.
به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد اسماعیل نژاد مربی تیم ملی در زمان سرمربیگری محمد بنا با گلایه از اینکه بنا از دادن جوایز المپیک به او، حضرتی‌پور و فرشاد علیزاده خودداری کرده است گفت: متاسفانه سر جوایزی که حامی مالی فدراسیون کشتی برای مربیان تیم ملی در صورت موفقیت در المپیک در نظر گرفته بود هیچ جایزه‌ای به من، فرشاد علیزاده و بهروز حضرتی‌پور نرسید و همه جوایز به اسفندیاری‌فر، جزینی، غلام‌زاده و بنا رسید. در حالی که طبق قول اولیه میان مربیان، قرار بود جوایز مدال‌آوری کشتی‌گیران در المپیک بین همه مربیان تیم ملی تقسیم شود. اسفندیاری‌فر، جزینی و غلام‌زاده هر کدام 19 میلیون تومان پاداش حامی مالی فدراسیون را گرفتند و بنا هم که پاداش مخصوص به خودش را گرفت اما سر من، علیزاده و حضرتی‌پور بی کلاه ماند!
انتقاد مربی تیم‌ملی از محمد بنا 
وی افزود: من حتی بعد از این موضوع به اسفندیاری‌فر زنگ زدم و علت را جویا شدم که او هم گفت بنا گفته نیازی نیست جوایز بین همه مربیان تقسیم شود! البته اسفندیاری‌فر 2 میلیون و 900 هزار تومان به حساب من واریز کرد و فقط سهم من را داد اما جزینی و دیگر مربیان اصلا به تماس‌های هیچ‌کدام از ما پاسخ هم ندادند. از سال 2010 تا 2012، سه سال با محمد بنا کار کردم اما در این سه سال حتی یک ربع سکه هم به من نرسید. در المپیک لندن هم مانند مسابقات دیگر هر چه پاداش بود به بنا، خیرآبادی،اسفندیاری فر و جزینی رسید. آیا این معنی عدالت است؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ببین چکار کردی...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها