بازدید 2366

انتقاد عضو شورای فنی کشتی از پرویز هادی

هادی می توانست به راحتی در رقابتهای جام باشگاه های جهان ادعای قبل از المپیک خود را ثابت کند، اما کشتی ضعیف او در فینال، مهر تاییدی بود بر شکستش برابر کمیل قاسمی در دیدار انتخابی المپیک و عدم حضور در این میدان بزرگ.
کد خبر: ۶۴۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 03 December 2016
عضو شورای فنی کشتی آزاد با توجه به نمایش ضعیف و ناکامی پرویز هادی در فینال رقابتهای جام باشگاه‌های جهان گفت: او با ادامه این روند جایی در بین مدعیان جوان وبا انگیزه نخواهد داشت.
به گزارش تابناک ورزشی، محمد حسین محبی دعضو شورای فنی کشتی آزاد با اظهار تعجب از عملکرد دور از انتظار و ضعیف پرویز هادی در برابر حریف نه چندان مطرح آمریکایی خود  در مسابقات جام باشگاه‌های جهان گفت: به هیچ عنوان نمی توانستیم چنین نتیجه ای را پیش بینی کنیم، چراکه حریف پرویز هادی از هر نظر در حد و اندازه او نبود، اما در نهایت توانست نماینده سنگین وزن ما را شکست دهد.
وی افزود: هادی می توانست به راحتی در رقابتهای جام باشگاه های جهان ادعای قبل از المپیک خود را ثابت کند، اما کشتی ضعیف او در فینال، مهر تاییدی بود بر شکستش برابر کمیل قاسمی در دیدار انتخابی المپیک و عدم حضور در این میدان بزرگ. بهتر بود او به جای اعتراض و جنجال بعد از دیدار انتخابی، حالا در رقابتهای جام باشگاه های جهان در عمل شایستگی خود را نشان می داد که با کمال تعجب با قبول شکست برابر حریف آمریکایی، معکوس عمل کرد!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر