بازدید 3575
۵
در کنار عذرخواهی رسمی از مردم ایران؛

فدراسیون رزمی خطای فردی رادلیل عکس ورزشکارش بایک اسراییلی دانست!

ضمن عذرخواهی مجدد تاکید می نماییم که مساله فوق الاشاره صرفاً محصول یک خطای انسانی غیرعمدی بوده و فدراسیون ورزش های رزمی در حال بررسی دقیق تر موضوع جهت برخورد جدی و غیرقابل اغماض با مسئولین ذیربط و خطاکار می باشد
کد خبر: ۶۴۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 02 December 2016
ایستادن نماینده موی‌تای ایران کنار ورزشکار رژیم صهیونیستی روی سکوی قهرمانی ، بار دیگر ورزش های رزمی ایران را به صدر اخبار حاشیه ای ورزش برد.

 به گزارش تابناک ورزشی، محمود رشیدی، رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در بیانیه‌ای سعی کرده این موضوع را توجیه کند و ضمن دور کردن مسولیت این کار از حیطه مدیریت خود، دلایل جدیدی برای آن بتراشد. او در این بیانیه هیچ اشاره ای به نماینده اعزامی این فدراسیون و ضعف او نکرده است.

فدراسیون رزمی خطای فردی رادلیل عکس ورزشکارش بایک اسراییلی دانست!

احتراماً نظر به انتشار تصویری از سکوی مدال برنز  وزن منهای٦٠ کیلوی بانوان در جام جهانی موی تای کازان روسیه ضمن عذرخواهی رسمی و اعلام اعتذار به اطلاع میرساند،
 فدراسیون ورزشهای رزمی ضمن تاکید موکد بر عدم به رسمیت شناختن رژیم سفاک صهیونیستی و پیروی بی چون و چرا از سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن عذرخواهی مجدد تاکید می نماییم که مساله فوق الاشاره صرفاً محصول یک خطای انسانی غیرعمدی بوده و فدراسیون ورزش های رزمی در حال بررسی دقیق تر موضوع جهت برخورد جدی و غیرقابل اغماض با مسئولین ذیربط و خطاکار می باشد و گزارش نهایی بعد از بررسی های قانونی در اختیار شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.
لذا تاکید می نماید این فدراسیون کما فی السابق پرچمدار مبارزه با رژیم غاصب اشغالگر و غاصب قدس و پیروی بی چون و چرا از منویات رهبرعزیزمان میباشد.
با تشکر
محمود رشیدی
رییس فدراسیون ورزشهای رزمی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دیگه هیچ مشکلی توی مملکت نیست؟؟؟؟؟؟..........
فلسطینی ها خودشون با آنها مسابقه میدن
فکر کنم کلن باید بریم
دست از این فرقه بازیها بردارید
آقای رشیدی جای عکس انداختن بدین صورت که نشان از تجمل گرایی شما دارد ! پاسخگو باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل