بازدید 5501
سوژه

دومین هت تریک پیاپی ازخط آتش ذوب آهن

رجب زاده هم مثل تبریزی هفته گذشته مقابل نفت آبادان یک تنه سه گل زد و تیمش را در آبادان سه بر صفر برنده کرد تا مشخص شود ذوبی ها حتی بدون مسعود حسن زاده و کاوه رضایی که از جمع انها جدا شده اند، باز هم مهاجم گلزن در آستین دارند.
کد خبر: ۶۴۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 02 December 2016
هفته دوازدهم لیگ برتر یک اتفاق ویژه دارد و آن هم دو بار هت تریک مهاجمان شاغل در لیگ است که در لیگ ایران به شدت نادر است و کم پیش می آید.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از هت تریک دبروز ساسان انصاری که منجر به پیروزی 4 ـ 2 تیمش برابر نفت تهران شد امروز مرتضی تبریزی هم در بازی ذوب آهن برابر پیکان زیر باران شدید 3 گل به ثمر رساند تا یک هفته رویایی در لیگ برتر رقم بخورد. 

دومین هت تریک پیاپی از خط آتش ذوب آهن

مرتضی تبریزی که هم اکنون کاپیتان دوم ذوب آهن محسوب می شود و یکی از آماده ترین بازیکنان لیگ است مهمترین نقش را در پیروزی تیمش و البته صعود به رتبه چهارم جدول ایفا کرده است.

رجب زاده مهاجم مسن ولی آماده ذوب آهن هفته گذشته مقابل نفت آبادان یک تنه سه گل زده بود و تیمش را در آبادان سه بر صفر برنده کرد تا مشخص شود ذوبی ها حتی بدون مسعود حسن زاده(انتقال به سایپا) و کاوه رضایی(انتقال به استقلال) که از جمع انها جدا شده اند، باز هم مهاجم گلزن در آستین دارند.
 
این اولین بار در تاریخ لیگ برتر است که طی دو بازی از یک هفته هت تریک می شود و البته این آمار در بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی می تواند بهتر هم شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی