بازدید 4334
۹

هلند هم برقع را منع کرد

کد خبر: ۶۴۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 30 November 2016
پارلمان هلند به ممنوعیت پوشش صورت با برقع و نقاب در برخی از مکان‌های عمومی رای مثبت داد. بدین ترتیب، هلند هم به جمع برخی از کشورهای اروپایی پیوست که اخیرا قوانین پوشش برای زنان محجبه را محدود کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این قانون باید در سنای هلند هم تایید شود. طبق این ممنوعیت، احراز هویت در مکان‌هایی که ضرورت دارد مثل ساختمان‌های دولتی، مدارس و بیمارستان‌ها باید انجام شود.

زنان اندکی در هلند از چنین پوشش‌هایی استفاده می‌کنند، اما این مساله سال‌هاست که در صدر دستورکار قرار دارد و این به درخواست اصلی حزب اپوزیسیون ضد اسلامی "حزب آزادی" تبدیل شده بود. این حزب در آستانه انتخابات ماه مارس در نظرسنجی‌ها پیشتاز است.

بلغارستان، فرانسه، بلژیک، سوئیس و ایتالیا از جمله کشورهای اروپایی هستند که پوشش کامل صورت را برای زنان مسلمان منع کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۹
سال آینده که خیرت ویلدرز رهبر حزب آزادی هلند اکثریت را به دست آورده و نخست وزیر هلند بشود روسری را هم ممنوع خواهد کرد و همه مسلمانهای متعصب را از هلند اخراج می کند. هوراااا! فعلا حزب آزادی به رهبری خیرت ویلدرز در نظرسنجی اخیر که همین چند روز پیش صورت گرفت بزرگترین حزب هلند است و ۳۳ کرسی پارلمان را به دست میاورد. تا چند ماه دیگر که زمان انتخابات فرا می رسد به احتمال زیاد این تعداد بیشتر هم خواهد شد. بعضی ها معتقدند که این حزب در انتخابات ۶۰ کرسی پارلمان را از آن خود خواهد کرد.
برقع باید در ایران هم ممنوع شود ، زیرا کاملا غیر امنیتی است
خب قانون کشورشونه مسلمانان باید بهش احترام بزارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
دقیقا! همونطور که هلندی ها زمان سفر به ایران باید حجاب خود را حفظ کنند. به قول نخست وزیر استرالیا مسلمانان که قصد اجرای قوانین اسلامی را دارند چرا در کشورهای مسلمان خود باقی نمی مانند
چیز عجیبی نیست
هر کشوری قانون خودشو داره
میترسن تروریستا از این پوشش استفاده کنن
تابناک بد نیست اینرا هم بدانید که از اول ژانویه سال 2017 متلک گفتن یا سوت زدن برای زنان در خیابان های هلند 4 هزار یورو جریمه دارد
تابناک جان اصلا بحث ضد مسلمان بودن نیست .هلندی ها فقط وفقط امنیت برایشان مهم هست. والا احترام ما هم بعنوان یک مسلمان دارند. احترام عقیده افراد رو دارند . ولی اگر تظاهر یا تحمیل عقیده باشه اون موقع اصن موندن و زندگی این افراد اینجا زیر سوال می ره .
اگه کسی مخالف این موارد توی هلند دیده بفرمایید ما هم بدانیم
فعلا اروپا از جنگ و خونریزی و ظلم مصون است به نظر من باید مسلمونها را اخراج کنند تا حداقل این قسمت از دنیا تو صلح و ارامش باشه
به ما چه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار