بازدید 15386
۸

دومین دیدار میت رامنی با دونالد ترامپ / دیوید پترائوس در آستانه وزارت خارجه +ویدیو

آن گونه که مشخص است، رئیس جمهور جدید ایالات متحده، تلاش های خود را جهت پیدا کردن گزینه ای مناسب برای تصدی پست وزارت خارجه در دولت جدید افزایش داده و شواهد حاکی از آن است که اکنون احتمال حضور میت رامنی یا دیوید پترائوس در این مقام قوت بیشتری گرفته است.
کد خبر: ۶۴۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 29 November 2016
آن گونه که مشخص است، رئیس جمهور جدید ایالات متحده، تلاش های خود را جهت پیدا کردن گزینه ای مناسب برای تصدی پست وزارت خارجه در دولت جدید افزایش داده و شواهد حاکی از آن است که اکنون احتمال حضور میت رامنی یا دیوید پترائوس در این مقام قوت بیشتری گرفته است.

به گزارش «تابناک»، به رغم آنکه پیش از این گفته می شد، دیوید پترائوس به دلیل اتهاماتی که در یک پرونده قضایی مربوط به اهمال در صیانت از اطلاعات محرمانه متوجه وی است، نمی تواند در دولت جدید پست و مقامی داشته باشد، گویا اکنون دونالد ترامپ تمرکز خود را بر این گزینه افزایش داده است.

روز گذشته، دونالد ترامپ در دور جدید از جستجوهای خود برای پیدا کردن گزینه مناسب برای وزارت خارجه و وزارت در برج خود با پترائوس دیدار کرد.

دومین دیدار میت رامنی با دونالد ترامپ / دیوید پترائوس در آستانه وزارت دفاع 
پترائوس که زمانی از جمله فرماندهان ارشد در عراق و افغانستان بود، سال گذشته به اتهام انتشار غیر قانونی و صیانت نادرست از اطلاعات طبقه بندی شده و سری به 100 هزار دلار جریمه و دو سال زندانی تعلیقی محکوم شده است. وی در دادگاه اعتراف کرده بود که اطلاعات محرمانه ای را با نویسنده شرح حال خود در میان گذاشته و همین امر منجر به آن شد که در سال 2012 از سمت خود در CIA استعفا دهد.

پیش از این نام پترائوس برای در اختیار گرفتن پست وزارت دفاع مطرح است، اما اکنون احتمال حضور او در پست وزارت خارجه نیز مطرح شده. حال آنکه روز گذشته دونالد ترامپ برای دومین بار با میت رامنی گزینه اصلی پست وزارت خارجه نیز دیدار کرده است.

اما در حالی که دونالد تارمپ خود طی رقابت های انتخاباتی، انتقادات زیادی از کلینتون بر سر مسأله ایمیل ها داشته است، به نظر می رسد، حساسیت چندانی در این باره و برای پترائوس ندارد، و موضوع محکومیت پترائوس، مانعی برای وی در راه در اختیار گرفتن یک مقام ارشد دولتی نیست.

در همین رابطه، یکی از منابع نزدیک به تیم انتقال قدرت ترامپ بیان کرده است: ترامپ پترائوس را شبیه  مردی خوب و با نیت پاک می داند که یک اشتباه ناخواسته را انجام داده و بیش از اشتباه خود نیز محکوم و تنبیه شده است.

سخنگوی ترامپ، جیسون میلر در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس جمهور جدید در آستانه انتخاب یک گزینه نهایی برای پست وزارت خارجه قرار دارد یا نه، گفته است که وی از این گفت وگوها و مصاحبه ها برای به دست آوردن یک نتیجه نهایی استفاده می کند.

وی افزوده است: وقتی همه چیز آماده باشد، دونالد ترامپ وی را معرفی می کند. رئیس جمهور جدید به دنبال شخصی است که بتواند این مسئولیت را در حد کمال ایفا کند.

دیدار دوم ترامپ و میت رامنی، احتمال انتصاب نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه در سال 2012 را به عنوان وزیر خارجه جدید افزایش داده است. پیش از این نیز گفته می شد، به رغم تضاد و تناقض در تیم مشاوران دونالد ترامپ بین میت رامنی و رودی جولیانی، احتمال انتصاب رامنی به این مقام بسیار بیشتر است.

این در حالی است که هنوز گزینه های دیگر از جمله خود رودی جولیانی، باب کورکر رئیس کمیته امور خارجه سنا و حتی جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل نیز برای این مقام مطرح هستند.

در میان تیم انتقال قدرت ترامپ پترائوس و رامنی از سوی جمهوری خواهانی که به دنبال ایجاد یک وحدت و یکپارچگی در حزب جمهوری خواه هستند، مورد حمایت قرار گرفته اند.

این در حالی است که طرفداران شعارهای مطرح در طی انتخابات به نفع رودی جولیانی موضع گرفته و از سوی دیگر، محافظه کاران ایدئولوژیک نیز همچنان از جان بولتون برای وزارت خارجه حمایت می کنند. در حالی که باب کورکر نیز همچنان در نظر برخی، صلاحیت بالایی برای این مقام دارد، ولی نظر اغلب تیم انتقال قدرت این است که سناتورهای فعلی بیش از حد نیاز در دولت راه نداشته باشند.
 
تعداد بازدید : 28
دانلود 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
تمام روسای جمهور آمریکا عروسکهای خیمه شب بازی بنگاهای اقتصادی نظامی و و صنایع بزرگ و کارتل های نفتی هستند همین آفای ترامپ تا قبل از انتخاب شدنش چه وعدهای میداد اما حالا دربست تسلیم دولت سایه در آمریکا شده چون اگر خلاف میا آنها رفتار کند بلایی بر سر خود و خانواده اش می آورند تا از کاندید شدن خودش پشیمان شود
مرده شور ريخت همشون را ببرد
این خر نشد یک خره دیگه پالان به رنگ دیگه.....ول کن بابا اینها همه سر و ته یک کرباسن مشگل اصلی همان مشگله چکار داری کدوم خر انتخاب میشه....
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
واقعا که از ادبیاتتون مشخصه که تربیت شده کدوم مکتب هستید
بد جوري بعضي ها
دومین دیدار میت رامنی با دونالد ترامپ / دیوید پترائوس در آستانه وزارت دفاع - تحلیل گران بعد از انتشار این خبرپیش بینی میکنند قیمت مسکن در ایران گران شود!!!!!!!!!!!
اینها همه نوچه اسراییل وبدون تایید شورای نگهبان یهودنمی توانندرییس جمهورشوند!شورای نگهبان مابروذقاطعیت ازاونهایادبگیرد
ميت رامنى و باب كوركر بهترين گزينه هستند ولى بقيه بايد يه پست ديگه اى رو بگيرند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی