بازدید 11331
۸
سوژه

سوء‌تغذیه ومسافرکشی بازیکنان تیم معروف!

هم‌تیمی ما از قزوین که به تهران می‌آید، در راه مسافرکشی می‌کند و زمانی هم که به قزوین برمی‌گردد، تا آنجا مسافر می‌زند. شب‌ها که حالش بد می‌شود و یک شب هم با یک عابر پیاده تصادف کرد.
کد خبر: ۶۴۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 28 November 2016
 مدافع تیم فوتبال راه‌آهن یزدان از مشکلات مالی این باشگاه به شدت انتقاد کرد و گفت که دو بازیکن این تیم به دلیل سوءتغذیه حالت تهوع گرفته‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، تمرینات تیم فوتبال راه‌آهن تهران امروز (دوشنبه) به دلیل مشکلات شدید مالی تعطیل شد و مشخص نیست این تیم مقابل مس کرمان در هفته پانزدهم لیگ دسته اول، به میدان خواهد رفت یا خیر.

هادی شکوری بازیکن باتجربه راه‌آهن درباره این مشکلاتمی گوید:در این وضعیت اسفناک مالی، تمرین کردن یا نکردن چه تفاوتی می‌کند؟ بازیکنان تیم همیشه باغیرت و با جان و دل بازی می‌کنند، اما عده‌ای فکر می‌کنند وضعیت ما گل و بلبل است. ما پول سفرمان را هم نداریم و فکر می‌کنم این شرایط در فوتبال ایران بی‌سابقه بوده است. روز گذشته (یکشنبه) دو بازیکن تیم ما در تمرین به علت سوءتغذیه حالت تهوع گرفتند، چون باشگاه در تأمین غذای ما هم مشکل دارد! بازیکنان راه‌آهن با هزار امید و آرزو از شهرستان به تهران آمده‌اند که آینده‌ای برای خود بسازند و نان‌آور چند خانواده باشند، تا چه زمانی امثال آقای پاشازاده و آقای رشیدی باید کمک کنند؟

وی افزود: هم‌تیمی ما از قزوین که به تهران می‌آید، در راه مسافرکشی می‌کند و زمانی هم که به قزوین برمی‌گردد، تا آنجا مسافر می‌زند. شب‌ها که حالش بد می‌شود و یک شب هم با یک عابر پیاده تصادف کرد. ما نمی‌دانیم تیم ما دست چه کسی است. مسئولان هم خیال‌شان از بابت تیم راحت شده که راه‌آهن به بالای جدول رسیده است و حتماً با خود می‌گویند برای حل مشکلات مالی دوباره  وعده‌ای می‌دهیم. این ظلم به بازیکنان است و حق‌الناس همین‌هاست. خود مسئولان اگر چند هفته پول‌شان را پرداخت نکنند، حاضرند دوباره به کار خود ادامه دهند؟

مدافع باتجربه تیم راه‌آهن یزدان با گلایه از فدراسیون فوتبال که چرا تیم‌های بدهکار همچنان به کار خود ادامه می‌دهند، گفت: من بیش از 400 میلیون تومان از باشگاه‌های مختلف طلبکارم و کسی با باشگاه‌ بدهکار کاری ندارد، اما به دلیل یک درگیری با داور یا یک تماشاگر، 20 میلیون تومان جریمه می‌شوم و سه جلسه هم محروم می‌شوم، اگر مالیاتم را ندهم ممنوع‌الخروجم می‌کنند. مسئولان، ما را جای فرزندان خود بگذارند. باور کنید اگر به خوابگاه ما بیایید، دل‌تان برای ما خواهد سوخت. نمی‌دانیم به چه کسی اعتراض کنیم یا التماس کنیم یا حتی بد و بیراه بگوییم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
روایت است که از امیر کبیر پرسیده اند:

در مدت زمان محدودی که داشتید
چطور این مملکت را از دزدی
پاک کردید؟

امیر کبیر در پاسخ گفت: من خود دزدی نمی کردم
و نمی گذاشتم معاونم هم دزدی کند.
او هم از این که من نمی گذاشتم دزدی کند
نمی گذاشت معاونش دزدی کند و ....
تا آخر همین طور!
این فوتبالیست ها چقدر بیچاره هستن و بی پول، شماره حساب بدین مردم کمک کنند
این فوتبالیست ها چقدر بیچاره هستن و بی پول، شماره حساب بدین مردم کمک کنند
تو که نداری بخوری !!!! چرا ناراحت ممنوع الخروجیت هستی ؟؟؟؟؟؟؟
طرف 6 ماه کار میکنه حقوقش نمیدهند اون ادم نیست والا درامد یکسال شما معادل 10سال کارمنداست
مسافرکش هم باسواد باید باشه
اقا پول نميدن نريد هر روز گريه زاري ميكنند
يك كارگر ماهي ٨٠٠ ميگيره به شما هم بايد همين قدر بدن بيشتر حرامه چه گلي ميزنيد به سر ملت
رَآ
من کارمندم کل حقوق سی سال منو یجا بدهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار