بازدید 20222

«برخورد قبایل» از پرمخاطب ترین بازی ها در ایران فیلتر ‌‌شد +ویدیو

بازی کلش آو کلنز در آوریل ۲۰۱۳ به‌ همراه بازی «هی دی / Hay day» توانست درآمد خالصی به مبلغ ۲۷۹ میلیون دلار کسب کند. درآمد روزانۀ این بازی ۲٫۴ میلیون دلار است که از ۸٫۵ میلیون کاربر این درآمد را کسب کرده است. اپلیکیشن این بازی در بازۀ دسامبر ۲۰۱۲ تا می ۲۰۱۳ جزو ۵ اپلیکیشن برتر از نظر دانلود بوده است. اپلیکیشن این بازی، سومین بازی پرفروش در اپ استور و گوگل پلی بوده است.
کد خبر: ۶۴۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۹ 28 November 2016
بازی «برخورد قبایل» فیلتر ‌‌شد!
پس از طرح مباحث درباره این بازی ها، سرانجام همه بازی های شرکت سوپرسل اعم از کلش او کلنز و کلش رویال و ... فیلتر شده اند؛ بازی هایی که در ایران میلیون ها کاربر داشتند و اکنون از طریق عادی در دسترس عموم نیستند.

به گزارش «تابناک»؛ «کلش آو کلنز / Clash of Clans»، به معنی «برخورد قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل مستقر در هلسینکی فنلاند طراحی شده است؛ بازی که به سرعت در سطح جهان از جمله ایران محبوب شد و میلیون ها تن اپلیکیشن این بازی پرجزئیات را که از گرافیک قابل توجهی نیز برخوردار بود، نصب کردند و یکی از اولین محصولات این شرکت پرطرفدار شد.

«سوپرسل / Super Cell» یک شرکت توسعه بازی موبایل است که در ژوئن سال ۲۰۱۰، در هلسینکی فنلاند تأسیس شد. نخستین بازی این کمپانی Gunshine.net بود. در سال ۲۰۱۱، سوپرسل توسعه بازی برای دستگاه‌های موبایل را آغاز کرد و از آن سال به بعد سه بازی منتشر کرد: کلش آو کلنز، هی دی و بوم بیچ.
 بازی «برخورد قبایل» فیلتر ‌‌شد!

کلش آو کلنز در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد. استراتژی کسب درآمد این شرکت فری‌میوم است که نرم‌افزار را رایگان در اختیار کاربر می‌گذارند ولی برای امکانات جانبی از کاربر پول می‌گیرند.

بازی کلش آو کلنز در آوریل ۲۰۱۳ به‌ همراه بازی «هی دی / Hay day» توانست درآمد خالصی به مبلغ ۲۷۹ میلیون دلار کسب کند. درآمد روزانۀ این بازی ۲٫۴ میلیون دلار است که از ۸٫۵ میلیون کاربر این درآمد را کسب کرده است. اپلیکیشن این بازی در بازۀ دسامبر ۲۰۱۲ تا می ۲۰۱۳ جزو ۵ اپلیکیشن برتر از نظر دانلود بوده است. اپلیکیشن این بازی سومین بازی پرفروش در اپ استور و گوگل پلی بوده است. در سال ۲۰۱۱، Accel Partners مبلغ ۱۲ میلیون دلار را در سوپرسل سرمایه‌گذاری کرد.

در ۲۳ نوامبر سال ۲۰۱۴ نسخۀ قرمز این بازی برای حمایت از مبارزه با بیماری‌های مالاریا، سل و ایدز منتشر شد. این نسخه که انحصاراً برای آی او اس و برای «طرح نرم‌افزارهایی برای رد / Apps for RED» منتشر شده برای کاربران آی او اس در دسترس است. در این نسخه تغییراتی کوچک ایجاد شده و بسته خرید جم برای حمایت از مبارزه با بیماری‌های مالاریا، سل و ایدز اضافه شده که سود حاصل از آن به حساب شرکت «رد / RED» واریز و پس از آن در صورت تأیید علامت سپری قرمزرنگ بر روی تاون هال ایجاد می‌شود.
 بازی «برخورد قبایل» فیلتر ‌‌شد!
 
در این بازی، شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید و چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازندۀ اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیلۀ شما دارد.
 
برای نمونه برای ساخت یا ارتقای ده نوع سرباز یا برای بالا بردن ساختمان‌های دیگر، نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازندۀ اکسیر دریافت می‌کنید که خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگهداری می‌شود.
 
در ادامه با پیش‌رفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازندۀ اکسیر را پیش‌رفته کرده و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به ‌وسیلهٔ اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارند که در کارخانهٔ طلسم‌سازی ساخته می‌شوند. از طلا بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود.
 
بازی «برخورد قبایل» فیلتر ‌‌شد! 
همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهٔ آن‌ها هم پیشرفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازندۀ طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت. اکسیر سیاه ماده‌ای کمیاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانهٔ اکسیر سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکهٔ کمان‌دار و همچنین شارژ برج جهنمی استفاده می‌شود.
 
در گذشته امکان خرید اجزای بازی و پیشرفت سریع تر برای کاربران ایرانی فراهم نبوده، ولی در دو سال اخیر، برخی شرکت های ایران، این امکان را فراهم کردند و بر اساس برخی ادعاها، گردش مالی این تجارت صرفاً در ایران یک گردش مالی میلیاردی شده بوده است.

در یک سال اخیر، نقدهای عجیبی درباره این بازی توسط برخی نشریات نوشته شد و برخی اشخاص نیز حملات شدیدی به این بازی داشتند. در همین راستا، زمزمه فیلتر این بازی در ایران شنیده می شد که در نهایت ظاهراً این تصمیم اکنون اجرایی شده است.
 
هنوز مسئولان امر درباره فیلتر این بازی و سایر گروه بازی هایی که توسط شرکت سوپرسل تولید شده، موضع گیری نداشته اند و به همین دلیل علت و انگیزه فیلترینگ محصولات سرگرم کننده فنلاندی ها مشخص نیست.
 
تعداد بازدید : 174
دانلود 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۹۱
این دیگه چرا تو این مملکت نمیشه یه سرگرمی ساده داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
احتمالا برای دشمن بوده
همچین میگی فیلتر شد که انگاری همین یه بازی بود که وقت و پول ملت رو هدر میداد
عب نداره ؛ نوبت ما هم می رسه
دلیل فیلتر شدنشون چیه!؟مدیران ما چرا در افشانی نمیکنن ببینیم چه استدلالی دارن!چرا با سرگرم بودن وخوش بودن مردم مشکل دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
چون که الان بازار کار منتظر جوون هاست وارد بشن،، مسکن، ... روان پزشک ها..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
توش نمیشه اختلاس کرد
کسی که دو سال هست بازی میکنه رو که نمیشه با فیلتر منصرف کرد. همه ميرن سمت فیلتر شکن
مسخره کردن یه عده .....
جا دارد از صدر تا ذیلِ فیلترکنندگان گرامی ، نهایت سپاس را داشته باشیم ، به هر حال ما نادانیم و صغیر و برعکس دوستان فیلترکننده ، فاقد درک و شعور و قدرت فکر و... میباشیم . از اینکه صلاح و مصلحت ما مردم را بیشتر و بهتر از خودمان میشناسید به خود میبالیم و شب و روز جز دعای خیر و طلب مغفرت کار دیگری در حق شما ، از دستمان ساخته نیست . در پایان عرایض نپخته و نسنجیده خود که حاصل تراوشات عقل ناقصم بود ، این بیت زیبای حافظ را به شما تقدیم میکنم :

حافظ تو ختم کن که هنر خود عیان شود
با مدعی نزاع و محاکا چه حاجت است
به جای فیلتر کردن سعی کنید از شرکتهای داخلی برای تولید بازی هایی همچون کلش یا کندی کراش و .... حمایت کتید
پس بریم قهوه خونه قلیون !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
نه حمله بسوی اکستازی
اصلا چه معني ميده خارجي ها از ما درامد داشته باشن!!!؟ اصلا چرا بايد يه بازي خارجي تو اين مملكت رواج پيدا كنه تا جوانان ما باهاش مشغول بشن!!!؟ بهتر اينه كه جوانان ما برن سراغ دود و نوشيدني و مسائل ديگه و بواسطه اونا مشغول كنن خودشون رو. مسئولين ما نميتونن ببين شما داريد يه بازي سالم انجام ميديد و نگران سلامتي جوانان هستن. يعني واقعا ايول داريد
واقعا متاسفم که تو همچین کشوری زندگی میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
من شرمم میاد بگم مسلمانم و اینکه توی ایرانم
من نمیدونم چرا فیلتر میکنید؟؟ این بازی اونقدر ها جم براش خرج نمیشه چون خود بازی سخاوت مندانه جم بهت میده در فرایند بازی
اصلا آزادی نداره یکی با پولش هرچی دوس داشت بخره؟ کجای دینمون نوشته خرید جم حرام هست؟؟
این بازی بهت حس خوشونت و نفرت نمیده واقعا طراحش عالی عمل کرده چون بعد شکست جای پیشرفت داری نمیشه به حمله کننده ها پیام بدی چون فکر اینجاشو کردن ممکنه کلی فحش رکیک بدن کاربرا به هم
مسئولین عزیز به جای اینکه فکر خروج ارز از کشور از یک بازی باشن به فکر جنسای بنجول چینی باشن که چقدر ارز بابت خارج میشه
دستشون درد نکنه که فیلتر نکردند. البته اگر برای یک عده عوایدی داشت حتما فیلتر نمیشد ولی ظاهرا راههای دلالی و واسطه گری داخلی و کسب در آمد از روی این بازی برای آقازاده ها مسدود بوده.
وقتی همچین بازی با این کیفیت توی ایران نداریم یا اگه داریم کلی توش پول اختلاس شده و یه چیز مزخرف بیرون داده انتظاری نمیشه از مسئولان داشت چون بشدت عقب مونده فکر میکنن
به مسئولین بگین یا خودتون رو بروز کنین یا توی طومار تاریخ لعن و نفرین باشین
معلوم نيست بچه كدوم آقازاده تقلب كرده بازيش بسته شده حالا گفته هيچ كس بازي نكنه فاتحه خوندم به اين مملكت
چه به موقع فیلتر کردند! خوشبختانه مسئولین ما همیشه خواب هستند. همان انفعالی که در مقابل تلگرام و اینستاگرام صهیونیستی از آنها شاهد هستیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
اينترنت كلا قطع كنن بهتر نيست چون اصلش امريكايي......
بسکه سرگرمی های زیادی هست فیلترش کردن . بابا به جا این کارای بیخود بفکر جون ادما باشید . خوراکشون حاشیه درست کردن های مختلف برای فراموشی اصل داستانه . خوب شما هم اگر توانایی شو دارین بازی بسازین و درآمد کسب کنین
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
کاش دلتون واسه فقیرها هم می سوخت چون هموطنان گرام 132 میلیارد پای این بازی آتش زدند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
آتیش به مال والدینی خورده که حاصل زندگیشون بسته فکر مثل شماست !
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
به نظرت اگه این پول رو پای این بازی خرج نمی کردند ، می دادند به فقیرها
نه عزیزم واسه یه سرگرمی دیگه خرج می کردند
کاش یه فیلتر هم میشد برای اختلاسها و حسابهای شخصی بعضی افراد گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
احسنت
خوب که چی بشه . الان همه میرن سر کار و مملکت پیشرفت میکنه. اعتیاد به بازی بهتر از اعتیاد به چیزهای دیگه است که . حالا اونا که اهل بازی نبودند کنجکاو شدند
کلا دنبال اینن ببینن ملت کجا یه حالی میبرن فورن جلوش رو بگیرند
خداروشکر
به نظرم به علت امکان خرید که بتازگی به بازی اضافه شده بود فیلتر شد اما با این نوع تفکر ... باید تردد همه ماشین هارو هم ممنوع کنن چون ممکنه یه دیونه با یه ماشین یه روز یه جایی یه نفر رو عمدا زیر بگیره !
این بازی رو من دوساله دارم و حتی یک ریال هم خرجش نکردم و فقط یه سرگرمی خیلی خیلی خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
تا 1 ماه گذشته 132 میلیارد ایرانی ها پول خرج کردند پاش!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
روی صحبت با کسانی بوده که خودشون برای خرج کردن پولشون تصمیم میگیرن نه شما
ناشناس
| United States |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
پول تو جیب تو را خرج کردن که داری جز میزنی ؟ پول خودشونه اختیارش را دارن .
خوب فیلتر بشه خیلی راحت با فیلترشکن برای کسی که علاقمند به بازیه دور زده میشه و از این به بعد کسی که فیلترشکن استفاده می کرد به این باور می رسه که خیلی چیزای دیگه که فیلتر شدن هم بنا به دلیلی غیرموجه فیلتر شده
جدا داریم به مرز و تعریف خاصی از زندگی اجتماعی میرسیم. اون هم با بی مسئولانی که به جای پرداختن به اولیه ترین نیازهای مردم و توسعه فن آوری خودشون رو وکیل همه شئونات ملت حتی سرگرمی های بدون ضررشون هم میدونند. دوستان تا جایی که دخالت براشون هزینه نداشته باشه هیچ مرزی براش قائل نیستند.
واقعا فکرشون نمیرسه که به میلیون ها کاربر این بازی یه توضیح درست بدن حداقل سعی در توجیه این تعداد آدم داشته باشند و بعد اقدام به فیلتر کنند؟
واقعا فکر می کنند این چند میلیون کاربر این بازی بعد فیلتر بازی چیکار می کنند از آقایون تشکر می کنند یا نسبت به حاکمیت و کسانی که این تصمیم رو گرفتن بدبین تر میشند؟


اصلا مگه میشه در دنیای امروز فیلتر کرد؟ امروز کلش آف کلن رو بستید فردا ده تا بازی شبیه اون ظاهر میشه که همون گردش مالی رو خواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
چون اگه بخوان توضیح بدن باید حقوق میلیاردی خودشون رو هم توضیح بدن و باید اختلاسهای هزار هزار میلیاردی رو هم توضیح بدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
امید به زندگیه جوونا واقعا از بین رفته
ماشین هایی ک جان میلیون ها ایرانی رو گزفتن هم فیلتر کنن.و نذارن مادرهامون بیشتر داغدار بشن.دزدی هاشونم فیلتر کنند.و...زیاده حوصله گفتن ندارم...
خدا پدر مادر اختراع کننده فیلتر شکن بیامرزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
امین

البته استکبار اختراعش کرده
خسته نباشید مردم کم افسرده بودن اینم فیلتر کردن جوانهای مردم باز با این بازی مشغول بودن الان دیگه مجبورن برای تفریح برن خیابان گردی بس کنید دیگه برید جلو این خودرو سازان رو بگیرید که این ماشینهای بیخود رو روانه بازار می کنن و مردم رو به کشتن میدن . دولت میگرده ببینه جوان ها از چی خوششون میاد اونو فیلتر میکنن به خاطر همینه کشور ما جز غمگین ترین کشورها هستش (خواهشا منتشر کنید)
متاسفانه الان کودکان هم دنبال فیلتر شکن افتادن و معتادان این بازی همچنان با فیلتر شکن به کارشون ادامه میدن....
خداروشکر زود این کار روکردن مثل کوییست نذاشتن کل وقت وپول مردم از بین بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
شما نگران نباش کسی با پول شما کاری نداره
حالا اوقات فراغت بريم معتاد شيم دودي شيم
صد هزار تشکر برای فیلتر کردن این بازی

من خودم این کلش رو بازی میکنم

البته پول نمیدم برای خرید جم اما وقتم که طلاست میره سر این موضوع


هر چند که شصت درصد افرادی که بازی میکنند از طریق فیلتر شکن میروند سمت این بازی
من مدتی بود خودم خودجوش ترکش کرده بودم ، بازم یادم افتاد برم طرفش.

این بازی رو میشه کاملا رایکان و سالم پیشبرد، من خودم حدود 3 ساله که اوقات فراغتمو باهاش پر کرده بودم و انتقاقا اگر به ضورت هدفمند و یکم دقت در نکات آموزنده بازی در بحث مدیریت منابغ و برنامه ریزی زمان در اختیار کودکان و جوانان قرار بگیره بازی بسیار مفیدیه.
حالا اگه یه عده راه رو اشتباه رفتن یا اینکه تعدادی سودجو هم دارن از این قضیه سواستفاده میکنن دلیل نمیشه امکاناتی رو که برا خیلیا میتونه مفید باشه رو بگیریم ، همونطورم که میدونید فوتبالم سواستفاده های زیادی ازش میشه و پولای خیلی زیادی داخلش بیخود از بین میره اونم از جیب بیت المال نه جیب فردی خاص که خودش خواسته
فقط می تونم بگم متأسفم برای طرز فکر مسولیت تازه فهمیدن فیلترش کنن بعد چند سال.......
پس پیش به سوی فیلتر شکن
فكر كنم بدليل اختلاط دختر و پسر در داخل بازي فيلترش كردن، پس فردا ميگن خانم ها از اين سمت خيابان حركت كنن اقايون از اون سمت، شرق كشور اقايون زندگي كنن غرب كشور خانمها ،اوناييم كه ميخان ازدواج كنن بيان لب مرز خخخخ
تابناک دو ساعت اومدی چرت و پرت نوشتی داری درباره بازی توضیح میدی ؟ خب یباره آموزش وار زدن هم بزار
شما حق ندارید با تفریحات ما کار داشته باشید و فیلترش کنید/ وگرنه میریم سراغ تفریحاتی که اتیشش دامن همه رو بگیره
خوب برچی ؟؟؟؟؟؟
میگن این بازی شیطان پرستیه دم اون شیطان گرم که باعث شده من 40 تا دوست خوب از تمام ایران وچندتا کشور دیگه داشته باشم.فیلتر کنن فیلتر شکن نداشتم اونم نصب کردم اینه بدتر شد
چرا دیگه hay day را فیلتر کردید . بابا بچمون داشت یک مزرعه میساخت گاو وگوسفنداش غذا میداد کلی ذوق میکرد. اینم گناه داشت. حالا باید به بچه 10 ساله ام توضیح بدهیم فیلتر شکن و فیلتر چیه بیا درستش کن . یعنی اختیار یک بازی کردن هم ندارن نوجوانهای این مملکت. اه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
ححححح
قابل توجه اون آدما که نگران هستن میگن این بازی باعث خروج ارز از کشور میشه : شما اگه می تونید یه بازی در حد کلش اف کلنز طراحی کنید که اولا ارز از کشور بیرون نره دوما بتونید از کشورهای دیگه ارز وارد کنید ...ضرب المثل معروف : ( گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده)
چرا فیلتر شد مشکل سیاسی داشت مشکل غیر اخلاقی داشت یا مشکل دینی شایدم عده‌ای با این بازی اختلاس میکردن تنها سرگرمی من یا شاید نصف جوونای مملکت کلش رویالو کلش او کلنز بود
کاملا و عمیقا متاستفم واسه اون عقده ای که سرگرمی ساده مردمو میگیره جوون این مملکتو خیلی عمیق حل میده سمت دود و ......
خیلی دلم عقده داره ولی حیف نمیشه گفت چطوریی با سرمایه مملکت بازی میشه
خلایق هرچه لایق ...
یا بهتره بگم : از ماست که برماست
خلایق هرچه لایق ...
یا بهتره بگم : از ماست که برماست
هیچ بدی نرفته که جاش خوب بیاد.....
پاسخ ها
جاده
| United States |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
ایول دادش گل گفتی ---اشتباهی شد که اهنوز داریم چوب ش را می خوریم
این خبر پایه و اساس نداره اصلا کی گفته چه کسی مسئولیتشو قبول کرده؟
پاسخ ها
نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
بمب گذاریه مگه :|
اگه افراط نباشه که خوبه
ولی ماها شورشو درمیاریم
به نظرم(و صرفا به نظر من)بسیار بازی مضخرف و پوچ کننده وقت و هزینه الکی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
آقا به جان خودم مزخرف درسته ! مزخرف
به جهان چهارمی خوش آمدید
احتمالا مسئول کنترل قطار مشهد و لوکوموتیوران قطار آسیب دیده هم داشتند کلش بازی میکردن
بسیار خوب شد فیلتر شد
من که تا این لحظه یک ثانیه هم هیچ کدوم بازی نکردم
وار رو باختیم بخاطر فیلتر نامرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
خخخخخخخخخخخخ
ديگه برا ما كه فرقي نداره.با فيلترشكن به فيس بوك و توييترمون سر ميزديم،حالا كلش هم روش.ما كه وي پي ان خريديم،اصلا همه سايت هارو فيلتر كنن.مهم نيست ديگه.
به راستی مشکل کلش آو کلنز چه بود
اگه قراره کلش رو فیلتر پس باید کل بازیهای استراتژیکی که ساختیم هم فیلتر کنن چون تقریبا همشون از کلش الهام گرفتن و کپی کلشه
واقعا متاسفم برای شما که به راحتی برای ما جوونا تصمیم می گیرید واقعا خجالت اوره تنها دلخوشی ما همین بازی بود که شما فیلتر کردید
اینکه ی عده ی به خودشان این حق را می دهند که به همه چیز خصوصی دیگران دخالت کنند باعث سردرد برای من می شود --کاش می شد که رفت
ویچت و فیسبوک و بیتالک و ... فیلتر ....ماشین بازی و تیونینگ جرمه....کلش و بوم بیچ و هی دی فیلتر...کار نیست...اینترنت بسته .....فیلم ـــ»سانسور......ماهواره =تخلف ــــــــــــــــیه باره بگید بمیریم دیگه،،والا بوخودا
من به فیلتر کردن این بازی کاری ندارم برای شما متاسفم که نظراتو فیلتر میکنید اونم نظری که اصلا مورد خاصی نداره
به نظرم خیلی وقته کار از کار گذشته ... هیچی درست نیست !
Khobe
من شبی یکی دو ساعت بازی میکنم. از همون لحظه که فیلتر شد داریم با فیلتر شکن بازی رو ادامه میدیم. در دنیای مدرن امروز با فیلتر و محدودیت و... نمیتوان جلوی چیزی رو گرفت.
هرچند هیچ علاقه ای به این سبک بازی ها و کلاً بازی مجازی ندارم (در گذشته داشتم) ولی بسیار بسیار جاهلانه اس فیـلتر کردن اون... اصلاً بنیانِ این مسئله (فیلـتر کردن) جای اشکالِ... در مقابل تنها می شود حرص خورد و همچنان حرصـــ
این کار خیلی مسخره است. این کار فقط باعث میشه نوجوونها و بچه هایی که این بازی رو انجام میدادن برن سراغ قیلترشکن و وی پی ان و براشون جا بیفته که مملکت ما قوانینی داره که عموم مردم ازشون راضی نیستن و باید دورشون زد
الان هم که باز شده، ولی به شدت کندش کردن که عملاً بازی غیرممکن باشه.
امروز بچم فیلترشکن میخواست واس این بود پس ... آقا نکنین من ندم بهش میره از یکی دیگه میگیره بعد باهاش میره جاهایی که نباس بره
اصولا هر نوع فیلتری و هر نوع ممنوعیتی در ایران یک دلیل ساده داره : پایین نگه داشتن سطح توقع و انتظار مردم . و به همین دلیل ساده کوچکترین تجمع ها ممنوع میشه . که ملت همیشه دنبال پایینترین سطح انتظارات و توقعاتشون باشن
سلام
اگر تعداد بازیکنان ایرانی رقم چند میلیون صحت داشته باشد... فقط یک دلیل برای فیلتر ان است..
و اون اینکه فروش فیلتر شکن به سود دولت است .. حساب کنید چند میلیون نفر اقدام به خرید فیلترشکن کنند
پشیمونم که ایرانیم
چرا سرگرمی مارو میگیرین؟ نه که زیاد خوشبختیم با این وضعیت مملکت؟ چی میخوایین از جون مااا
ما بازی ایرانی نمیخریم چون آشغاااالن آشغاااال من 2 ساله واسه کلشم تلاش کردم تاون 10 هستم چرا نمیزارین ما آرامش داشته باشیم؟ به شما چه ما بازی کلش میکنیم؟.....فیلترشکن پخش میکنم به هرچی کلش بازه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار