بازدید 4940
فوتبال اروپا

فرار بارسا از جهنم آنوئتا /طلسم7ساله سوسیداد

در یکی از جدی تری موقعیت ها شوت زیبا و پای چپ ولا به تیر دروازه بارسا برخورد کرد تا کاتالان از مساوی هم راضی باشد
کد خبر: ۶۴۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲ 28 November 2016
بارسلونا نتواسنت طلسم 6 ساله نبردن در خانه رئال سوسیداد را بشکند و به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 برابر این حریف نرسید.
 
به گزارش تابناک ورزشی، این بازی حساس بین بالانشین های لالیگا زیر باران با حملات شدید میزبان آغاز شد و پیش از رسیدن به دقیقه 2 مسابقه اولین خطر را کارلوس ولا روی دروازه تراشتگن و بارسلونا ایجاد کرد. 

در ادامه رئال سوسیداد فشار روی دروازه بارسلونا را حفظ کرد صاحب چند ضربه کرنر شد. نکته عجیب بازی عدم خلق موقعیت از سوی بازیکنان بارسلونا تا پیش از دقیقه 20 بود. شاگردان لوئیز انریکه به حدی پر اشتباه و با ترس کار می کردند که قادر نبودند توپ را در زمین حریف به گردش در آورند.

حملات بی رحمانه سوسیداد ادامه داشت، سانتر ویلیان ژوزه را ژابی پریتو با پروازی بلند و ضربه سر به سمت سنگر تراشتگن شلیک کرد که درروازه بان آلمانی توپ را مهار کرد.  در حالی که پسران اوزه بیو توپ در اختیار بارسلونا نمی گذاشتند و به طور مداوم از چپ و راست حریف را تحت فشار قرار می دادند جوردی آلبا و جرارد پیکه، دو مدافع بارسلونا با مصدومیت  مواجه شدند که هر چند سریع به میدان توانستند برگردند. شوت ناگهانی لوئیس سوارز تنها موقعیت گل آبی اناری پوشان بود. نیمه اول بدون شوت در چارچوب از سوی بازیکن بارسلونا و بی دقتی مهاجمان سوسیداد 0-0 به اتمام رسید.

 نیمه دوم با موقعیتی ایده آل برای ضربه آزاد زنان بارسلونا شروع شد که ضربه بسیار خوب نیمار را خرونیمو رولی به کرنر فرستاد. در دقیقه 53 بازی بود که سرانجام سوسیداد مزد بازی خوبش را گرفت و به گل دست یافت.

شروع مجدد و ضربه بلند او به پشت محوطه جریمه بارسلونا آمد و داخل محوطه به کارلوس ولا رسید. مهاجم مکزیکی کمی جلو رفت و ضربه ای را به سوی دروازه حریف زد که دفع ناقص تراشتگن توپ را مقابل ویلیان ژوزه قرار داد و او هم با یک ضربه سر روی اشتباه جرارد پیکه موفق شد کار را 1-0 کند.

فرار بارسا از جهنم آنوئتا /طلسم7ساله سوسیداد

بازیکنان بارسلونا بعد از این گل جلو کشیدند و توانستند کار را خیلی سریع به تساوی بکشانند. 

حرکت فوق العاده نیمار از سمت چپ و گذر از دو بازیکن و پاس در عرض رو به عقب برای مسی با شوتی محکم از کاپیتان آرژانتینی بارسلونا در داخل محوطه 18 قدم سوسیداد همراه شد که توپ دور از دستان همطونش رولی به گوشه دروازه چسبید.

پس از مساوی شدن مجدد نتیجه بازی، دو تیم حملات تازه ای را پایه ریزی کردند که در یکی از جدی تری موقعیت ها شوت زیبا و پای چپ ولا به تیر برخورد کرد و آن سمت دنیس سوارز نتوانست با عبور از سد گلر تیمش را با یک ضربه تمام کننده 2-1 پیش بی اندازد. 

در پایان تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری حاصلی نداشت و جدال آن ها با تساوی 1-1 به اتمام رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر